Sjezdovky:
Otevřeny jsou pouze Mísečky a obě strany vrchní poloviny svahu na
Medvědíně. Ty nabídnou na takto rychlém povrchu prvotřídní carvingové
hřiště, žel jen o délce jednoho kilometru, od spodní stanice kotvy směrem
dolů se podmínky rapidně zhoršují. I poslední desítky metrů všech
otevřených svahů jsou již zúžené a ještě hůře jsou na tom nástupy na
LD. Na Medvědíně i na Mísečkách jsou nástupy na LD plné bahna a kamení,
sníh člověk hledá pomalu stěží - kupodivu jsem si z těchto
traumatických zážitků ale neodnesl ani jeden šrám na skluznici. Kamínky
se občas vyskytnou i na sjezdovkách, hlína je přítomna hlavně u nástupů
a na uzavřených svazích. Dobře sjízdná je také svážnice, díky
současně konanému MČR v běžeckém lyžování i denně upravovaná, a tak
lze v těchto bídných podmínkách absolvovat i "sjezd" atakující hranici 3
kilometrů.
Na první pohled sjízdně se tváří i pokračování červené na
Medvědíně, ale rozhodně není o co stát, sníh už zkrátka na několika
místech úplně chybí, a tak bylo v případě touhy sjet na lyžích až
dolů asi 3x přenášet. Vodovodní jsem raději ani nezkoušel, vrchní část
bude v sjízdná v pořádku, není však jisté, jak daleko se musí následně
přenášet. Mezi sjezdovkou a Jilemnickou boudou již žádný sníh není a
kus za ní nebyl stále také k vidění. Pokračování pod stadionem vypadalo
v pořádku, ale dole bylo již vytáto, stejně jako na červené. Jako
nejlepší způsob sjetí dolů na lyžích se jevila jednoznačně černá
sjezdovka, kde se to skutečně s trochou ťapkání s lyžemi na nohou dalo bez
sundání, ale rozhodně nebylo o co stát. Nicméně nejsem žádná dámička,
abych se svážel dolů lanovkou. 
Sněhové podmínky:
Sněhové podmínky tedy parádní, ale jen tam, kde ještě bylo "na čem
stavět". Tam, kde je již déle tráva, nenadělá ani noční mráz a trocha
sněhu s deštěm z páteční noci nic. To by areál musel zapnout děla a
trochu počasí pomoci. Obecně tedy v horních polohách skvělé podmínky,
zhruba od poloviny kopce pak již o dost horší, i proto jsou již sjezdy dolů
oficiálně uzavřeny. Vlekaři mají u nástupů připravené hromádky sněhu,
ale sedí v budkách a lyžaři šlapou v bahně a kamení. Vzít pár lopat a
zaházet pruh trávy mezi vlekem ve snowparku a sjezdovkou by také mnoho práce
nestálo, ale místo toho je nutné přejít asi 5 kroků po trávě...
Avšak pozor, v průběhu dne přicházely stále častější sněhové
přeháňky, které vyvrcholily skoro až sněhovou bouří po 15. hodině a dle
všeho ve Špindlu sněžení pokračovalo i večer, podobně by tomu pak mělo
být i během pondělí, tak věřme, že se třeba podmínky ještě trochu
vylepší.
Komfort – lanovky, vleky a zázemí:
Komfort je zde bídný, takřka žádný. První výjezd LD na Medvědíně
zabral 15 minut, lanovka jezdí kvůli obousměrnému provozu pomaleji a když
náhodou ne, musí zas často zpomalovat kvůli výstupu lidí s lyžemi v
rukou. Kotva jezdí na chlup stejně, nezkušení lyžaři by jinak nezvládli
nastoupit a vlekařům se zřejmě nechce celý den asistovat. Byl jsem svědkem
i neschopnosti instruktora lyžařské školy nastoupit na několik kotev po
sobě, to se pak těžko učí začátečníky... 
S LD na Mísečkách to také není o moc lepší, k nejrychlejším
rozhodně nepatří, a to přesto, že je odpojitelná.
Toalety na Medvědíně otevřené a čisté.
Zalidněnost:
Zalidněnost nízká, jak se dalo předpokládat, člověk měl často svah
skoro celý pro sebe. Kupodivu více lyžařů preferovalo svah na Mísečkách,
přestože nedosahoval zdaleka takových kvalit jako oba svahy na Medvědíně.
Nicméně zase umožňoval pohodlné výjezdy lanovkou a žádný stres s
nástupem na kotvu. Na kotvu jsem párkrát čekal vlivem začátečníků
neschopných nastoupit, ale vždy jsem jel sám, stejně jako takřka vždy na
LD.
Občerstvení a aprés-ski:
Nezkoušel jsem, ale restaurace nahoře i bistro u nástupu na Medvědíně
otevřeno, většina znalých však využije až vzdálenější bistro u
parkoviště, kde jsou ceny leckdy i o polovinu nižší. Ve Stopě bylo během
víkendu zřejmě zázemí závodníků MČR.
Doprava do střediska a parkování:
Doprava z Prahy zas jednou klasicky přes Jičín a Vrchlabí, s velmi
mírným provozem, za hodinku a půl pod svahem. Zpět překvapivě taktéž.
Stále bylo lehce nad nulou a silnice pouze mokré. Na parkovišti na
Medvědíně se dopoledne dalo se štěstím nalézt i místo takřka u mostu,
nějaká auta by se nejspíš ještě vešla. Překvapením bylo plně obsazené
parkoviště na Mísečkách, dost možná úplně plné bylo i to u silnice nad
ním. Ač zde bylo jen odhadem 20 dodávek patřících závodníkům na
běžkách, možná i spousta aut patřila doprovodu či fanouškům, jelikož
zalidněnost na svazích takovému obsazení rozhodně neodpovídala.