Saalbach Hinterglemm Leogang Fieberbrunn mapa sjezdovek
Saalbach Hinterglemm Leogang Fieberbrunn - mapa sjezdovek s podrobným popisem
Oficiální mapa sjezdovek - Saalbach Hinterglemm Leogang Fieberbrunn

Kliknutím na mapu se zobrazí zvětšená podoba. Pokud chcete vidět maximální velikost, klikněte na tlačítko 1:1.
Interaktivní mapa - Saalbach Hinterglemm Leogang Fieberbrunn
Podrobný popis - Saalbach Hinterglemm Leogang Fieberbrunn
Saalbach
Schattberg Ost
- po severním svahu se řítí impozantní černá non-stop sjezdovka Nordabfahrt – trať má mírný nájezd, po němž přichází strmý, ale poměrně úzký hang a plochý dojezd k mezistanici, odkud se po krátkém traverzu opět láme do dlouhého strmého a tentokrát širokého hangu s mírnějším dojezdem k zastřešenému mostu, ústícímu do nástupní stanice kabinky
- černá trať má traverzovitou červenou variantu v horní části
- po bezlesém východní svahu Schattbergu roluje široširá červeno-modře značená a poměrně svižná dálnice Limberg s několika variantami, do údolního Vorderglemmu pokračuje jako modře značená trať Jausern (nejprve traverz lesem, později středně strmý hang na travnaté mýtině s dojezdem ke stanici kabinky Schönleitbahn)
Schönleiten (vrchol Wildenkarkogel)
- klasická široká červená lesní dálnice s modře značenou variantou podél horního úseku 12místné kabinky (trať je obsluhovaná i vlastní 6sedačkou)
- z vrcholu spadají k východu i velmi svižné modré varianty k 4sedačce Poltenlift, která slouží jako tranzit do lokality Leogang
Kohlmaiskopf
- poctivě červené a konstantně skloněné ranveje s jen občasnou terénní nerovností, jimž dominuje závodní trať z mistrovství světa 1991 (WM-Strecke)
- výjezd ze Saalbachu obstarává poměrně nepohodlná pulzační kabinková lanovka, v horních partiích i 6sedačka
- ze sousedního vrcholu Pründlkopf spadá podél 6sedačky ještě rychlá, lehce členitá červená Thurneralmabfahrt s několika variantami
Bernkogel
- široká, modře značená, ale spíše středně strmá trať podél moderní kabinkové lanovky (od sezóny 2011/12)
Hinterglemm
Schattberg West
- po západním svahu klesá v širokých, ostře řezaných serpentinách strmější červená trať Westabfahrt
- přímo nad střediskem je osvětlený červený slalomák (poctivě červený, s jedním krátkým traverzem) s novou kabinkou U-Bahn a možností videa z vlastní jízdy (Ski-Movie)
- z vrcholu Schattberg West spadá do kotliny pod vrchol Schattberg Ost krátká černá trať ke kabince Schattberg Sprinter – lanovka slouží pro tranzit z vrcholu Ost na vrchol West, tedy ze Saalbachu do Hinterglemmu, v opačném směru je nutné traverzovat k 4sedačce Limberg
Zwölferkogel
- po severovýchodním svahu roluje široká, strmá a proměnlivá černá Weltcup-Strecke s objezdovou modrou variantou
- od mezistanice dolů „svěťáková“ trať přechází v červený slalomák WM-Abfahrt nebo variantně v méně foremnou červenou Standard (trať má rovinku a zčásti boční odklon „na jednu nohu“), opět nechybí modrá varianta
- po jižním úbočí spadá několik modře značených, ale spíše červených dálničních variant podél 6sedačky Zehner
- po velmi strmém severním úbočí do Lengau míří legendární černá Zwölferkogel-Nordabfahrt – zpočátku klesá středně strmě až strmě zalesněným žlabem, poté střídavě po strmých hanzích a krátkých úzkých traverzech, nejstrmější hang je až na dojezdu do údolí s možností lehčího objezdu, trať končí u kabinky Hochalmbahn vedoucí na jižní svah
Hochalm (vrcholy Spieleckkogel a Reichkendlkopf)
- rychlé, většinou modře značené dálnice na jižním svahu s expresními 6sedačkami
- sedačka Hochalm má i přímou, černou variantu
- dojezd do údolí podél moderní 8místné kabinky je mírný se svižnějším dojezdem
- z vrcholu Reichenkendlkopf lze pohodlně odtraverzovat směrem na Reiterkogel (nutný výjezd vlekem Rosswald)
Reiterkogel (vrcholy Hasenauer Köpfl a Reiterkogel)
- široká, přímá modře značená, ale pocitově spíše červená, jižně orientovaná dálnice Familienabfahrt s 8sedačkou Hasenauerköpfl
- ze sousedního vrcholu Reiterkogel se vine točivá a členitá modrá Eibingabfahrt – má i přímější, ale nezasněžované červené varianty, výjezd krytou 4sedačkou Sunliner
- nová červená sjezdovka po odvráceném svahu směrem k Fieberbrunnu
Leogang
Grosser Asitz
- velmi široké a lehce proměnlivé červené dálnice s 6sedačkou
Kleiner Asitz
- kratší, ale velmi široké a poměrně strmé červené podél 6sedačky Asitzmuldenbahn
- z vrcholu traverzuje po protáhlém hřebeni modrá trať k vrcholové stanici kabinky anebo po východním svahu odbočuje červená trať k nové „oranžové“ 8sedačce Asitzgipfelbahn (slouží pro tranzit zpět z Leogangu)
Stocklalm
- podél horního úseku páteřní kabinky z Leogangu spadá vděčná, široká a svižná modrá
- od mezistanice dolů pokračuje červená, zčásti traverzující trať, nebo přímější a kratší černá Tarlackabfahrt
- alternativou hlavního sjezdu do údolí je velmi strmá „modrá“ podél 4sedačky Almbahn, která se vlévá do zmíněné černé
Fieberbrunn
Lärchfilzkogel a Maiskopf
- nejprve přímá svižná modrá trať, později táhle zatáčející a s příjemnou dojezdovou plání podél kabinky Streuböden (č. 102)
- cvičná louka v mezistanici Streubödenalm (č. 103, 104)
- přímá, přehledná a pravidelná červená dálnice z pahorku Maiskopf do údolí podél kabinky Doischberg (č. 105)
- členitá a točivá subtilní trať z vrcholu Lärchfilzkogel (č. 108a), ústící do dlouhého traverzu (č. 108)
- přejezdová trať z vrcholu Lärchfilzkogel ke 4sedačce Lärchfilzen a směrem k lokalitě Reckmoos (č. 110), která pokračuje mělkým kaňonem do údolí (č. 110a)
- po úvodní strmější a členitější pasáži trať přechází v lehce zvlněnou a mírnější dálnici (č. 107)
- proměnlivá a sportovně červená trať s terénními vlnami a zlomy podél 4sedačky Lärchfilzen (č. 109)
Reckmoos a Hochhörndl
- přímá, zvrchu až dálničně široká a zvláště v dlouhé střední pasáži velmi strmá černá trať se serpentinovou červenou variantou (č. 121), výjezd zajišťuje „rohatá“ kabinka, jejíž první úsek slouží jako obousměrný transfer přes mělké neprůjezdné údolíčko
- červená sjezdovka se strmým a širokým začátkem a mírnějším a užším dojezdem v horském kotli podél 4sedačky Hochhörndl (č. 122)
- červená trať podél kabinky Reckmoos Süd je v první třetině mírnější, pak ale následují dva dlouhé přímé a „černě“ strmé hangy s terénními zlomy (č. 123)