Speikboden mapa sjezdovek
Speikboden - mapa sjezdovek s podrobným popisem
Oficiální mapa sjezdovek - Speikboden

Kliknutím na mapu se zobrazí zvětšená podoba. Pokud chcete vidět maximální velikost, klikněte na tlačítko 1:1.
Podrobný popis - Speikboden
Seenock
- nejmírnější a široké dálniční tratě s krátkou strmější, černě značenou variantou dojezdu obklopují hlavní 8sedačku Seenock, která projíždí dnem hlavní kotliny pod vrcholem Speikboden
Alm
- široká modrá dálnice, která slouží jako cvičná louka i hlavní lyžařský bulvár (8místná kabinka) se nachází přímo v centru hlavní kotliny
Glück
- červená sjezdovka na severním svahu hlavní kotliny má krátký strmý hang ve střední pasáži, po němž následuje plošší pasáž zpestřená terénními hupy, opět krátký přehledný hang a dále trať přímo pokračuje podél trasy sedačky přiměřeně prostorným lesním průsekem jako varianta Zirm nebo se vlevo připojuje na centrální bulvár
- nová červená varianta trati Zirm podél 4sedačky Glück využívá dřívějšího průseku, který byl výrazně rozšířen a upraven do příjemně strmého, lehce členitého sjezdu
Sonnklar
- z vrcholu Sonnklar nejprve hlavní, černě značená trať traverzuje po hřebeni a poté prochází širokou, zvlněnou terénní mísou, po níž následuje nejstrmější a přímá pasáž s možností mírnějšího objezdu a poté se trať vlije do tratě Seenock
- nová černá trať Gamslaiten z vrcholu Sonnklar nejprve krátce traverzuje do širokého žlabu, kterým se přes občasné terénní zlomy strmě a po spádnici řítí dolů, kde se vlevá do stávající červené sjezdovky Glück
- díky dvěma novým variantám sjezdovek se dá z vrcholu Sonnklar sjet v náročné obtížnosti o 600 výškových metrů níže až ke spodní stanici 4sedačky Glück – nejprve strmou černou Gamslaiten a poté místy strmější a členitou červenou Glück a Zirm
Sjezd do údolí
- sjezd do údolí klesá po hlavním bulváru širokým lesním průsekem, krátce se strměji propadá, ale pak dlouze traverzuje střídavě po rychlých rovinkách a serpentinami, teprve pod horskou chatou Michlreis přichází opět dlouhý, velmi široký a středně strmý úsek, aby se trať opět zúžila a širokými serpentinami klesla do údolí, kde se v závěrečném, optimálně svižně skloněném hangu opět rozlévá do nadprůměrné šíře