Mapa sjezdovek Saalbach Hinterglemm - SNOW.cz - lyžování

3D mapa - Saalbach Hinterglemm

Oficiální mapa sjezdovek - Saalbach Hinterglemm

Saalbach Hinterglemm - mapa sjezdovek

Kliknutím na mapu se zobrazí zvětšená podoba. Pokud chcete vidět maximální velikost, klikněte na tlačítko 1:1.

Interaktivní mapa - Saalbach Hinterglemm

Podrobný popis - Saalbach Hinterglemm

Saalbach

Schattberg Ost

• po severním svahu se řítí užší, avšak impozantní černá sjezdovka Nordabfahrt (č. 1) – trať má mírný nájezd, po němž přichází strmý úzký hang a plochý dojezd k mezistanici, odkud se po krátkém traverzu opět láme do dlouhého strmého a o něco širšího hangu s mírnějším dojezdem k zastřešenému mostu, ústícímu do nástupní stanice kabinky
  • černá trať má traverzovitou červenou variantu v horní části
  • po bezlesém jihovýchodním svahu Schattbergu rolují široké červeno-modře značené a poměrně svižné dálnice Limberg (č. 2, 3)
  • do údolního Vorderglemmu odtud pokračuje modře značená trať Jausern (č. 2a) – nejprve traverzuje lesem, později protne středně strmý hang na travnaté mýtině a nakonec mírně dojíždí ke stanici kabinky Schönleitbahn, která míří na protilehlý vrchol

Schönleiten (Wildenkarkogel)

• široká červená dálnice s členitými prvky v lesním průseku (č. 161) s modře značenou variantou podél horního úseku 10místné kabinky a 6sedačky Schönleiten (č. 162, 164), od mezistanice pokračuje až do údolí
  • z vrcholu spadají velmi svižné, avšak modře značené tratě (č. 162) k 8sedačce Polten, která slouží i pro tranzit do Leogangu

Kohlmaiskopf

• poctivě červené a konstantně skloněné ranveje s jen občasnou terénní nerovností, jimž dominuje závodní trať z mistrovství světa 1991 (č. 153)
  • výjezd ze Saalbachu zajišťuje moderní 10místná kabinková lanovka, v horních partiích ještě 6sedačka Panorama s dalšími variantami modře a červeně značených sjezdovek (č. 155, 160)
  • ze sousedního vrcholu Pründlkopf spadá podél 6sedačky Magic lehce členitá červená Thurneralmabfahrt (č. 159) s několika lehčími, modře značenými variantami (č. 156, 157, 158)

Bernkogel

• široká, modře značená, ale ve skutečnosti středně strmá trať v lesním průseku (č. 146) podél kabinky Bernkogel

Hinterglemm

Schattberg West

• po západním svahu klesá v širokých, ostře řezaných serpentinách strmější červená trať (č. 8) podél žlutě zbarvené kabinky Westgipfel
  • přímo nad městečkem Hinteglemm je poctivý osvětlený slalomák s jedním krátkým traverzem (č. 10) podél kabinky Unterschwarzach
  • z vrcholu Schattberg West spadá do kotliny pod vrchol Schattberg Ost krátká členitá černá trať (č. 7) ke kabince Schattberg Sprinter – lanovka slouží pro přejezd z vrcholu Ost na vrchol West, tedy ze Saalbachu do Hinterglemmu, v opačném směru je nutné traverzovat okolo k sedačce Limberg

Zwölferkogel

• po severovýchodním svahu roluje široká, strmá a proměnlivá černá Weltcup-Strecke (č. 36) se souběžnou červenou (č. 35) i mírnou objezdovou modrou variantou (č. 370)
  • od mezistanice dolů „svěťáková“ trať přechází v červeně značený slalomák WM-Abfahrt (č. 36) nebo v méně foremnou červenou Standard (č. 37) s rovinkou a zčásti bočním odklonem „na jednu nohu“, opět nechybí ani objízdná modrá varianta (č. 38)
  • po jižním úbočí spadají modře značené, ale spíše červené dálnice (č. 30, 31) podél 6sedačky Zehner
  • z vrcholu míří po velmi strmém severním úbočí do Lengau červeno-černá Zwölferkogel-Nordabfahrt (č. 40) – střídá strmé hangy a krátké úzké traverzy, nejstrmější úseky jsou na začátku a na dojezdu do údolí, vždy s možností lehčího objezdu

Hochalm (vrchol Reichkendlkopf)

• modře značené, ale velmi svižné dálnice (č. 50, 51, 56), doprovázené přímější červenou (č. 53, 54) i černou variantou (č. 55) na jižním svahu podél expresních 6sedaček Hochalm a Spieleck
  • dojezd do údolí podél 8místné kabinky Hochalm je mírný se svižnějším dojezdem (č. 50)
  • z vrcholu Reichenkendlkopf lze pohodlně odtraverzovat směrem k Reiterkogelu (nutný výjezd 6sedačkou Rosswald)

Reiterkogel

• široká, přímá, modře značená, ale pocitově spíše červená, jižně orientovaná dálnice Familienabfahrt (č. 70) podél 8sedačky Hasenauer
  • točivá a členitá modrá Eibingabfahrt (č. 80) s přímějšími červenými variantami (č. 83. 85) podél kryté 4sedačky Sunliner
  • dlouhá, proměnlivě skloněná a spíše sportovní červená sjezdovka po odvráceném svahu Reiterkogelu směrem k Fieberbrunnu (č. 125)

Leogang

Grosser a Kleiner Asitz

• velmi široké, jemně hravé kratší sjezdovky z širokého červeného spektra (č. 218, 219, 220, 221), obsloužené sedačkami Sport a Mulden
  • z vrcholu Kleiner Asitz traverzuje po protáhlém hřebeni modrá trať k vrcholové stanici kabinky Asitz, z níž odbočuje krátká černá (č. 216) nebo modrá trať (č. 212) k „oranžové“ 8sedačce Asitzgipfelbahn
  • podél horního úseku kabinky Asitz klesá široká modrá dálnice, oblíbená rekreačními lyžaři (č. 206)
  • od mezistanice dolů pokračuje červená, zčásti traverzující trať (č. 201), nebo přímější a kratší černá Tarlackabfahrt (č. 202), do níž se později vlévá strmá „modrá“ (č. 205), spadající zpočátku stranou podél 4sedačky Almbahn
  • z vrcholového hřebene klesá lesním průsekem do údolí ještě dlouhá, příjemně ubíhající modrá trať (č. 211, 212) podél přístupové kabinky Steinberg