horní stanice lanovky bude plně zapuštěná do terénu
Nová vysokokapacitní oběžná kabinka uleví dosavadní přetížené kyvadlové kabině, která zajišťuje jednak přístup ze Sextenu do lyžařského areálu na Helmu, jednak tranzit lyžařů mezi areály Rotwand, Stiergarten a Helm.
Výkonná, prostorná a pohodlná kabinková lanovka s rychlostí 6,5 m/s a přepravní kapacitou 3 900 os./hod. má architektonicky svérázné budovy stanic s bohatým prosklením, umožňujícím výhled ze stanice ven i pohled zvenku dovnitř na technologii lanovky.
Expresní 6sedačka La Brancia místo staré sedačky (Alta Badia) | 2020/21
Expresní 8sedačka Costoratta místo staré sedačky (Alta Badia) | 2020/21
moderní lanovka nahradí poslední pomalou sedačku na zeleném okruhu Sella Ronda, a to z průsmyku Passo Campolongo směrem do Alta Badie
Krytá 4sedačka Ra Valles místo dvou sedaček (Cortina d'Ampezzo) | 2020/21
Starší repasovaná 4sedačka s bublinou, přemístěná z rakouského Kaprunu, nahradí dvě historické lanovky v horské kotlině Ra Valles pod Tofanou - 3sedačku Pian Ra Valles a 2sedačku Bus Tofana. Její trasa bude v místě přestupu mezi původními lanovkami zalomena průjezdnou mezistanicí s možností výstupu.
Krytá 6sedačka Kristiania místo 4sedačky (Val di Fassa - Belvedere) | 2020/21
Nová lanovka je postavena v prodloužené trase s horní stanicí přímo na vrcholu Col dei Rossi, dosud přístupném pouze kyvadlovou kabinou. Vrchol je zároveň přestupní stanicí ve směru na Ciampac, a nová lanovka tak výrazně zpříjemní přejezd tam z Belvederu.
Nová 10místná kabinka Pocol–5 Torri (Cortina d'Ampezzo) | 2020/21
propojení areálů Tofana a 5 Torri
Prodloužení expresní 6sedačky Tschein (Carezza) | 2020/21
prodloužená trasa lanovky nahradí vlek Moseralm Baby, který bude odstraněn
Nová černá sjezdovka La Ria (Val Gardena) | 2020/21
nová sjezdovka v trase původní kabinkové lanovky z Wolkensteinu na Dantercepies