SkiWelt Wilder Kaiser Brixental mapa sjezdovek

SkiWelt Wilder Kaiser Brixental - mapa sjezdovek s podrobným popisem

Oficiální mapa sjezdovek - SkiWelt Wilder Kaiser Brixental

SkiWelt Wilder Kaiser Brixental - mapa sjezdovek

Kliknutím na mapu se zobrazí zvětšená podoba. Pokud chcete vidět maximální velikost, klikněte na tlačítko 1:1.

Podrobný popis - SkiWelt Wilder Kaiser Brixental

Hartkaiser

  • krásné, široké, svižné a terénně příjemně členité „jednohubkové“ sjezdovky na jižním svahu, pohodovější a o málo delší na severním
  • do údolního Ellmau klesá podél přístupové kabinky dlouhá, točitá a členitá červená trať s mírnější modrou variantou
  • č. 91 – široká, spíše lehčí a jen minimálně členitá trať
  • č. 97 – široká, lehce členitá červeno-modrá magistrála
  • č. 98 – ultraširoká, přímá a příjemně terénně členitá sjezdovka „warm-up“ s červenou a modrou variantou
  • č. 99 – široká, ostřejší, ale krátká červená

Eiberg

  • kratší, příjemně až svižně červené sjezdovky po obou stranách pahorku
  • č. 67 – přímé, krátké a široké červené magistrály
  • č. 69 – kratší, široká a poctivě červená

Brandstadl

  • severním směrem do údolního Scheffau spadá dlouhá trať s velmi strmým úvodním hangem, na jižním svahu se rozkládá příjemná a rozsáhlá carvingová louka
  • č. 60 – velmi strmý úvodní hang (s možností modrého objezdu č. 61), po němž následují střídavě svižně červené i plošší úseky občas zatáčející tratě, vedoucí až do údolního Scheffau
  • č. 64 – široká cvičná modrá dálnice (8sedačka Osthang – automatická zábrana, bez opěrky nohou, s možností zdvihnout nástupiště tak, aby mohly pohodlně nastoupit malé děti)
  • č. 66 – kratší, ale vydatný červený hang s možností nechat se natočit na video v obřím slalomu (Ski Movie)
  • dětská lyžařská školka na vrcholu Brandstadl – velký výukový park s inovativními prvky a metodami: lehoučké dětské lyže, které se obouvají na běžné boty, mírně svažitý sněhový koridor, v němž se dítě drží postranních madel, aby se naučilo brzdit pluhem nebo mírná a úzká modrá sjezdovka lesem („test pluhu“)

Zinsberg

  • velmi široké, kratší až středně dlouhé poctivě červené tratě s modrými objezdovými variantami
  • č. 6 – nově prodloužená široká, sportovní červená obsloužená luxusní 8sedačkou (od sezóny 2015/16)
  • č. 70 – krátká červená
  • č. 71 – velmi široká, „jednohubková“ poctivě červená s expresní krytou 4sedačkou

Hochbrixen

  • iglú vesnička – nocleh s večeří (sýrové fondue), kurzem sochání do ledu a snídaňovým bufetem cca 200 EUR/os.
  • č. 1b – dlouhá, střídavě se rozšiřující a zužující červená trať se strmějšími hangy i rovinkami
  • č. 2 – středně dlouhá a proměnlivá poctivě červená trať s variantami
  • č. 3 – pohodová, ale frekventovaná modrá s krytou 4sedačkou

Hohe Salve

  • dominantní a zároveň lyžařsky nejsportovnější vrchol celé oblasti s velkolepým výhledem na „moře“ pahorkatých alpských vrcholků, z nichž na jižním obzoru vyčnívají Vysoké Taury včetně Grossglockneru
  • „malý Kronplatz“ se sjezdovkami do tří světových stran – po severním i západním svahu se z vrcholu rozbíhají vesměs široké, ale převážně velmi strmé tratě, po kratším jižním svahu pak strmě spadá jediná trať
  • níže pokračují stále velmi sportovně laděné tratě do Söllu, svižně červené do Hochbrixenu, o něco mírnější a klidnější varianty míří do Hopfgartenu a přes Rigi do Itteru nebo dlouhým obchvatem do Söllu
  • tyrolsky stylová samoobslužná restaurace na vrcholu má na venkovní terase otáčivou vyhlídkovou platformu s posezením a v suterénu horské chaty jsou originální záchodky s panoramatickým výhledem
  • č. 2c – krátký, široký a přímý, ale velmi strmý černý hang
  • č. 20 – dostatečně široký, točivý sjezd do údolního Hopfgartenu střídající krátké červené hangy a ploché úseky
  • č. 21, 22 a 24 – středně široké a svižné červené sjezdovky, hlavní varianta je ve střední pasáži široká jako letiště
  • č. 23 – ultraširoká a strmá černá trať podél 4sedačky vedoucí pod vrchol Hohe Salve
  • č. 25 – příjemně, ale svižně ubíhající řídce zalesněná modrá trať
  • č. 30 – dlouhý, dostatečně široký, členitý a točivý sjezd do údolního Itteru na periferii lyžařské oblasti (výjezd starou 4místnou kabinkou)
  • č. 42 – zvrchu širokánská, poctivě černá trať (obloukem ji obíhá červená varianta mířící k mezistanici Rigi), na hranici lesa se stáčí směrem k Hochsöllu, přičemž se přechodně zužuje a ve svém spodním úseku se rozbíhá přímo, středně strmě a v letištní šíři
  • č. 43 – čistokrevný přímý slalomák
  • č. 51 – krásná spleť širokých, sportovních a terénně velmi členitých červených sjezdovek

Westendorf

  • sportovně skloněný a dlouhý západní svah s vrcholem Choralpe, kde je kromě sportovnějších sjezdovek (vždy s lehčími variantami) i dostatek freeridových itinerářů
  • směrem ke Kitzbühelu se rozkládá pestrý mix lehčích i strmějších, kratších i delších a obvykle liduprázdných tratí, obsloužených pomalejšími sedačkovými lanovkami
  • č. 11 – krásná, dlouhá a proměnlivá sportovní trať s pohodově ubíhajícím a vyhlídkovým hřebenem zpočátku a poté poctivě černo-červenými hangy na strmém zalesněném svahu, kterými doklesá až do údolí, dojezd ke kabince usnadňuje lanový vlek na solární pohon
  • č. 111 – traverz po hlavním hřebeni areálu, z něhož se postupně oddělují jednotlivé tratě směrem k Westendorfu, poté trať dlouze a většinou mírně klesá ke kabince Choralmbahn
  • č. 112, 113 – černá trať s extrémně strmou úvodní pasáží, která přechází do velmi sportovní červené a poté jako velmi svižná modrá putuje k údolí stanici moderní kabinky Choralmbahn
  • č. 117 – širokánské a příjemně svižné červené varianty s občasným traverzem
  • č. 118 – široké a poměrně sportovní červené tratě
  • č. 119 – pohodové tratě
  • č. 120 – dlouhá modře značená sjezdovka s mnoha středně strmými úseky, obsloužená pohodlnou kabinkou (od dolní stanice možnost přejezdu skibusem do kitzbühelského areálu)

Astberg

  • noční sáňkování – po večeři v horské chatě s jednou dvěma šťopičkami šnapsu jde o velmi dobrou zábavu, která vrátí do dětských let i nejserióznější dospělé osoby (sáňky jsou omezeně říditelné nohama, trať je plná zatáček a lehce osvětlená s mnoha stinnými místy, kde terénní nerovnosti skutečně překvapí)