10místná kabinka Krimml-X-Press místo 4sedačky (Zillertal Arena - Gerlos) | Projekt
10místná kabinka Stuanmandl místo 4sedačky (Zillertal Arena - Gerlos) | 2019/20
nová lanovka nahrazující dlouhou a pomalou sedačku zrychlí přejezd z Gerlosu do Zellu, nástupní a výstupní stanice jsou posunuty blíže ke stanicím navazujících lanovek
10místná kabinka Wimbachexpress místo sedačky Krössbichl (Hochzillertal) | 2018/19
výše položená horní stanice, nové varianty sjezdovek
Krytá 6sedačka Larmach místo sedačky (Zillertal Arena - Königsleiten) | 2018/19
10místná kabinka Spieljoch I+II místo 4místné kabinky | 2017/18
Krytá 6sedačka Waidoffen místo 4sedačky Hochfügen 2000 | 2016/17
Nová verze 6místné sedačkové lanovky s názvem D-line má prostornější a ergonomicky tvarované sedačky, vyhřívání, automatickou bublinu, dětskou pojistku a plynulejší výstup díky pomalejšímu pohybu sedačky ve stanici.
Nová 10místná kabinka Dorfbahn Gerlos (Zillertal Arena - Gerlos) | 2016/17
Nová lanovka vytváří druhou přístupovou trasu z Gerlosu do lyžařského areálu, nástupní stanici má přímo v centru střediska a součástí nástupního terminálu je i moderní parkovací dům.
28místná kabinka Penken místo kabinky (Mayrhofen – Penken) | 2015/16
Městečko Mayrhofen a jeho hlavní lyžařský areál Penken spojí nová lanovka s mnohem vyšší kapacitou, rychlostí i bezpečností provozu. Nová lanovka překoná převýšení 1 135 m a délku 2 903 m při rychlosti 7,5 m/s za 8 minut. Vzhledem k tomu, že jde o jedinou lanovku mezi Mayrhofenem a Penkenem, v hlavní sezóně nebývají výjimkou dlouhé fronty – a to jak při ranním výjezdu, tak odpoledním návratu (dolů totiž nevede žádná sjezdovka). Přepravní kapacita nové lanovky se navýší zhruba o polovinu na 3 360 os./h na sezení, a dokonce 3 840 os./h na stání.
8místná kabinka Geols místo staré sedačky (Spieljoch) | 2015/16
Nová 8místná kabinková lanovka Geols nahrazuje dosavadní starou 2sedačku, zároveň je ale oproti její původní trase dvojnásobně prodloužena směrem dolů až k horské silnici do Hochfügenu. Díky tomu se areály Spieljoch a Hochfügen přiblíží na vzdálenost 10 minut jízdy skibusem, který bude mezi nimi celodenně pendlovat. Celková délka sjezdovek, které z Hochfügenu pokračují až do Kaltenbachu (Hochzillertal), se natáhne na bezmála 100 km. Samotná prodloužená a rozšířená červená sjezdovka podél kabinky Geols dosáhne délky 3 km při převýšení 800 m.
Nová černá sjezdovka z Wiesenalmu do Zellu (Zillertal Arena) | 2015/16
první sjezdovka do údolí v Zillertal Areně: délka 2 200 m, převýšení 730 m, šířka 30 až 40 m, sklon až 50 % (non-stop sjezd z Übergangjochu 8,4 km / 1 920 m překonává největší převýšení v Rakousku)
Krytá 6sedačka Ebenwald místo vleku (Mayrhofen – Ahorn) | 2013/14
Krytá 6sedačka Lämmerbichl místo 2sedačky (Rastkogel) | 2013/14
Krytá 6sedačka Mizun místo vleku (Hochzillertal) | 2013/14
Nová krytá a vyhřívaná 6sedačka přibude na hlavním hochzillertalském svahu mezi 8sedačkou Schneee Express, 4sedačkou Krössbichlbahn a 6sedačkou Sonnen Jet, zachován zřejmě zůstane i původní kratší vlek Mizun. Na jednu stranu poleví občasné fronty, na druhou se velmi frekventovaná část areálu ještě více zahustí lanovkami a hlavní sjezdovka, do níž se vlévají varianty ze všech čtyř lanovek, bude zřejmě bezkonkurenčně nejrušnější tratí v údolí Zillertal. Komu tu bude těsno, může se ovšem přehoupnout do klidnějšího centra Hochfügen.
Krytá 6sedačka Moseltret místo 2sedačky (Zillertal Arena – Gerlos) | 2013/14
Krytá 8sedačka Kristall Express místo vleku (Hochzillertal) | 2013/14
Nová luxusní 8sedačková lanovka s vyhřívanými sedačkami oživí krásný a lehce sportovní carvingový svah pod luxusní horskou chatou Kristalhütte. Původní kotvový vlek nejspíš zůstane zachován a sedačka povede v jiné, prodloužené trase s nástupní stanicí umístěnou níže směrem do údolí.