Monterosa Ski mapa sjezdovek
Monterosa Ski - mapa sjezdovek s podrobným popisem
Oficiální mapa sjezdovek - Monterosa Ski

Kliknutím na mapu se zobrazí zvětšená podoba. Pokud chcete vidět maximální velikost, klikněte na tlačítko 1:1.
Interaktivní mapa - Monterosa Ski
Podrobný popis - Monterosa Ski
Alagna
- jihovýchodní svah s mimořádně dlouhou a náročnou sjezdovkou s více než 1 700m převýšením, jednou tréninkovou pistou a dvěma laskavými lehkými sjezdovkami
- Passo Salati – směrem k mezistanici páteřní kabinové lanovky Cimalegna se v mírném a zvlněném terénu schovávají lehké modré sjezdovky (V4, V5), níže do mezistanice Pianalunga pak po příjemně „houpavém“ začátku bočním údolím strmě klesá dlouhá a přímá černá trať Olen (V3), která spolu s užším, točivým a červeně značeným, ale místy i dosti strmým sjezdem do Alagny (V4) tvoří jednu z nejdelších upravovaných tras v Alpách
- Bocchetta delle Pisse – málo frekventovaná tréninková trať s přímou a velmi poctivě červenou střední pasáží (V2) nad mezistanicí Pianalunga
- do údolí stéká řídkým lesem, po mýtinách a mezi chalupami velmi „ostrá“ červená trať (V4), jíž nechybí zatáčky, terénní zlomy ani náhlé změny sklonu, díky nimž je pocitově poměrně dost náročná
Gressoney
- centrální údolí s nejhustší koncentrací sjezdovek nejrozmanitějšího charakteru – přívětivé, lehce členité magistrály z Passo Salati a Colle Bettaforca, černé sešupy ze Sant´ Anny a Gabietu i velmi komorní a pestro-červené sjezdovky okolo Punta Jolandy
- Colle Bettaforca – mírnější a dokonale zplanýrovaná červená dálnice (B1), jedna z nejpohodovějších v celém areálu
- Sant´Anna – do údolí do osady Stafal padá proměnlivá černo-červená trať (B3, B6) se zatáčkovitými i přímými strmými pasážemi
- Gabiet – od mezistanice pokračuje traverz, z něhož se brzy do stinného kaňonu odpojí proměnlivá černá trať s mnoha zatáčkami, která se později narovná a jako přejezdová cesta doputuje na okraj osady Stafal (G6), směrem k Punta Jolandě pak pokračuje v několika „schodech“ prostorná červená trať (G5)
- Punta Jolanda – velkorysou a místy dosti strmou černou závodní trať (G4) doplňuje klikatější červená (G3) s kratšími svižnými úseky, dále pokračuje v několika zlomech až do údolí, jen úplný dojezd má plošší
- Seehorn – přirozeným terénním zářezem klesá zpola opuštěná přívětivá červená trať (G13), směrem na Gabiet a Stafal odtud směřují užší a klikatější červené spojky (G11, G12)
- Passo Salati – dlouhá, poměrně přehledná, přitom velmi proměnlivá červená trať střídající krátké hangy a mírnější pasáže (G7) klesá do mezistanice Gabiet
Champoluc
- velmi vděčné červené sjezdovky, tu přehlednější, tu členitější
- Sarezza – užší a klikatá, přesto záživná červená sjezdovka (C5), která se rozšiřuje do příjemné zvlněné dálnice (C3, C4) a pokračuje lesem až do údolí (C1), směrem k Frachey se prodírá úzkým kuloárem ostře skloněná červená trať, která se postupně krotí (C6)
- Mont Ros – oblíbené proměnlivé modré a červené tratě řídkým lesem (C10, C16), jimž dominuje prostorná sportovní trať využívaná pro tréninky (C11)
- Colle Bettaforca – přehledná, mírně zvlněná červená dálnice (C14), která pokračuje po mýtinách až pod Mont Ros (C15)