Alpine Ski World Cup 14/15 (strana: 13)
22.10.2015 21:20:15 #368
22.10.2015 22:50:35 #369
Jsem zvedavej, jaky bude start sezony pro Laru Gut. Zmena vyrobce bot ji muze
katapultovat z5. HOnzova oblibena znacka → HEAD…
23.10.2015 11:51:09 #370
Zo pár noviniek z tábora Žampovcov. Zaujalo ma pekné nasvietenie nad lyžami (tuším obrázok č.4).
23.10.2015 17:07:44 #371
>> #370, orim, 23. 10. 2015 11:51:09
Mňa zaujala výmena chlapa pod svetlami.
25.10.2015 14:17:05 #372
>> #371, TNS, 23. 10. 2015 17:07:44
No vitaj, už mi tu chýbal nejaký Slovák. Chlap išiel k Vlhovej, ale to asi vieš.
17.02.2016 21:13:53 #373
Při tradičním hledání porna na jutrubce jsem narazil na tento sjezd
Je to rok staré
Jsem překvapený jak pěkný a náročný sjezd je v Saalbachu
.
https://www.youtube.com/watch?…
17.02.2016 21:52:01 #374
>> #373, PetrAT, 17. 02. 2016 21:13:53
Díky za odkaz!
Vloni jsem na kus závodu koukal a kopec se mi líbil. Rogera s 1, kterej se tam několikrát málem rozmlátil a Kroella s 2, který málem na startu rozčísnul časomíru, jsem tenkrát neviděl, takže díky…
P.S.: Koukám že tě Kardashian (nebo jak se to píše) s tou kobercovkou
vyrajcovala a hned jsi se vrhnul do hledání. Alespoň jsi přitom nažel něco
užitečného
17.02.2016 21:57:58 #375
>> #373, PetrAT, 17. 02. 2016 21:13:53
Škoda,že si omylom nedal to porno.Pozrel som č.1 a stačilo mi,srdce mi búši,že ani nezaspím.
17.02.2016 22:02:57 #376
>> #375, TNS, 17. 02. 2016 21:57:58
Tak si pust ještě toho Klause. Je to hned na startu…
17.02.2016 22:04:12 #377
>> #373, PetrAT, 17. 02. 2016 21:13:53
Pekny. 10× mrtvi bysme byli:))))))))
17.02.2016 22:06:30 #378
>> #377, TomáS, 17. 02. 2016 22:04:12
V tom oblouku doprava, jak se objevil jen bílý mrak, jsem ho už viděl v sítích a on najednou vyjel a pokračoval dál. Toho Itala se 4 to psychicky rozhodilo mnohem víc, sice mohl pokračovat, ale zabalil to.
17.02.2016 22:19:16 #379
>> #376, HonzA_, 17. 02. 2016 22:02:57
>> #378, HonzA_, 17. 02. 2016 22:06:30
Pozrel som teda ešte 2 a 4.Ale už naozaj stačilo.
>> #377, TomáS, 17. 02. 2016 22:04:12
Ja len raz,hneď na štarte.
17.02.2016 22:52:56 #380
Az teraz mi doslo,preco odjakziva som mal rad slalom.Lepsia bola investicia do slalomovych rukavic od Tamary Mc Kinney,ako do dreveneho penalu.Fuj.
Toto ani nahodou,vhodne pouzivat na strasenie deti,obcas aj menej odolnych dospelych.
Ale trat fakt zaujimava.Ani sekunda oddychu.Este raz,FUJ!
caute Harry
18.02.2016 07:17:43 #381
>> #377, TomáS, 17. 02. 2016 22:04:12
Ale no tak, tuhle jsi psal, jak běžně lítáte na turistických tratích 120km/h a tady tě rozhodí sjezd, kde jedou většinu tratě pomaleji. To bys dal.
18.02.2016 07:33:33 #382
Tak za 1) nikdy sem nerekl „bezne“. Jen kdyz povrch sjezdovky, viditelnost a zalidnenost to umozni a za 2) mam soudnost, nesrovnavam nesrovnatelne. Je jasny, ze na wc piste bychom naujeli ani par metru a koncili bychom pokazdy ve vrtulniku na prvni kompresy, skoku, rolete, odklonenim svahu a prudsi zatacce.To ale furt nevylucuje, ze muzes sjet na DH na volno sirokanskou modrou zjezdovku s neagresivnim povrchem bez zadnych vyse uvedenych libustek.
18.02.2016 08:47:11 #383
>> #382, TomáS, 18. 02. 2016 07:33:33
Myslel jsem běžně ve smyslu že to není problém dosáhnout. Vím, že jsi rozumný kluk. Chci jen poukázat na následují. Kroell v tomhle závodě dosáhl na vcelku brutální trati maximálku 134,55 se vším co má k dispozici od lyží po kombinézu. Ty jedeš normálně oblečený na selfservisovaných lyžích a turistické sjezdovce 120 a to samé dá borec na slalomkách lehce na hranách. Ladí ti to všechno dohromady? Na borce na slalomkách se vykašleme a zkusíme porovnat tebe s Kroellem. Rodíl je 14 km/h. Rodíly ve vybavení jsou celkem jasné, on má navíc rychlejší pistu každopádně s větším sklonem, motivaci jak prase jet co nejrychleji, o čemž, při vší úctě, u tebe pochybuji a jeho fazická připravenost a zkušenosti budou pravděpodobně trochu lepší. Rozdíl je však pouhých 14km/h. A je tady ještě jeden fakt. Mayer v to závodě jel maximálku 143,98. To je pro tebe značně lichotivé, protože, protože rozdíl mezi Kroellem a Mayerem, kteří měli vše srovnatelné, je skoro stejný jako mezi tebou, hendikepovaným vším myslitelným, a Kroellem. Závěr si kluci udělejte sami. Tady k tomu máte analytická data ze závodu http://medias1.fis-ski.com/…15AL0054.pdf
18.02.2016 09:08:05 #384
>> #383, Martin47, 18. 02. 2016 08:47:11
Je to o měřítku. Je potřeba srovnávat srovnatelné.
Dám příklad z jízdy na kole. Moji synové mají maximálku lehce >70
km/h, na 1.524 m rovné silnice s kvalitním povrchem, souvislé klesání
110 m, šlapali jako fretky.
Opakovaně jsme v Dolomitech jeli mezi serpentinami podobně a rychleji, ovšem
na 200–300 m vzdálenosti a bez šlapání, na výjezdu jen člověk zatočí
třikrát nohama, aby úplně neztuhl a soustředí se na stopu a zpomalení na
nájezdu do následující serpentiny.
Je to 70 a 70, ale pokaždé jiných 70 km/h. Kdybys sebral paničku
z cyklostezky, těch prvních by s lehkou panikou ustála, po druhých by
následoval výjezd havranů.
Kdyby jel Klaus vedle TomáSe po Kaunoši šusem, pojede určitě o něco rychleji. Kdyby jel TomáS Klausovou rychlostí závodní úsek, projede (o něco pomaleji) právě jen ten úsek, ovšem včetně ochranných sítí a 50 m lesa na konci nádavkem.
18.02.2016 09:36:19 #385
>> #384, ˘Ö˘Krab, 18. 02. 2016 09:08:05
V tom případě by Klaus dal tu samou rychlost jako v Saalbachu na exponovaném injektovaném svahu na Kaunoši na přátelsky urolbované modré a nechápu, proč se nejezdí WS sjezdy na turistických sjezdovkách a dělají se s tím takové ciráty. Bylo by to stejně rychlé a mnohem bezpečnější. Jsem si naprosto jistý, že kluci jezdí jejich speedy na friendly sklonech, na větší sklony nemáme nikdo morál. A na takových sklonech se prostě taková rychlost dosáhnout nedá. Možná by to dokázal právě ten Klaus se vším co má k dispozici, pokud by to matička fyzika dovolila, o čemž pochybuji. Krabe, ty, majitel analytického, kritického myšlení jsi schopen zajet do takové slepé uličky?
18.02.2016 09:46:02 #386
>> #385, Martin47, 18. 02. 2016 09:36:19
Říkám, je to o měřítku. Když máš kilometrový rozjezd a volný
dojezd, je to něco jiného, než když máš zrychlení supersportu, za sebou
skok a před sebou pravoúhlou zatáčku. V prvním případě o nic nejde, ve
druhém musíš být šampion.
Třeba se najde někdo s přístupem na klubové sjezdovky, kdo si během
soustředění lajzne postavit 100 m měřený úsek s časomírou a
dostatečným rozjezdem a dojezdem a prožene tudy pár juniorů na SG ve
sjezdovém postoji.
18.02.2016 09:55:58 #387
>> #385, Martin47, 18. 02. 2016 09:36:19
Krom ocividnych duvodu (ktere sam znas) me napada, ze kdyz zacnes krouhat (podobne jako na obrazku) oblouky, pujde rychlost,oproti dlouhe jizde v klidu po plochach, rapidne dolu (jedes po pomalejsich hranach, jedes delsi trasu=efektivne tim snizujes sklon, ztracis energii „krajenim“ snehu/ledu, driftujes/smykujes, …).
Nemluve o vyberu profilu a stavbe trati tak, aby zavodnici, z duvodu bezpecnosti, o moc rychleji nejeli.
A odpor vzduchu v takovychto rychlostech uz zrejme neporoste linearne, coz zvysuje opticky male rozdily mezi vysokymi rychlostmi (100, 110, 120, …)
18.02.2016 09:56:58 #388
>> #383, Martin47, 18. 02. 2016 08:47:11
Tak oni jedou sjezd ne? Ja jedu volne. Oni zataceji a to vcelku hodne a velkou cast nejsou schopni drzet sjezdovej postoj. Ja jedu prvni cast asi 1km jen ve sjezdovym postoji na konstatnim svahu (kdyz jsme zkouseli jet co nejrychleji) to je myslim ten rozdil. K tomu nepotrebuju ani fyzicku WC borcu ani jejich dehacka. Jakmile zacnu poradne zatacet, tak jsem rad ze se rychlost snizi:) Myslim, ze zbytecne porovnavas neporovnatelny. Na Kaunosi jezdeli na speedcampu (mereno fotobunkou) ke 160, hned vedle rukavu, kde to teda zadnej brutalni kopec neni. Tak mi to vysvetli, jak je to mozny?
18.02.2016 10:20:43 #389
>> #386, ˘Ö˘Krab, 18. 02. 2016 09:46:02
>> #387, valerius, 18. 02. 2016 09:55:58
>> #388, TomáS, 18. 02. 2016 09:56:58
Kluci, zaregistrovali jste někdy, že DH závodní trať musí dle pravidel obsahovat technickou a rychlostní pasáž? Kontrolní otázky: Na které pasáži dosáhnou závodníci maximální rychlosti? Na které pasáži se závodníkům daří udržet nízký sjezdový postoj? Na které pasáži jedou závodníci delší dobu po plochách bez hranění a mohou tak uplatnit pověstný cit pro skluz? Nepletete si DH a SG?
18.02.2016 10:22:59 #390
>> #389, Martin47, 18. 02. 2016 10:20:43
Jak dlouhá je rychlostní pasáž? Jakou rychlostí se do ní najíždí?
18.02.2016 10:31:32 #391
>> #389, Martin47, 18. 02. 2016 10:20:43
>> #390, ˘Ö˘Krab, 18. 02. 2016 10:22:59
jaky ma sklon rychlostni pasaz?
Parametry sjezdovych kopcu neznam.
Jsou dobre duvody verit, ze GPS vykouzli nesmysly, ale nemam duvodd neverit, ze na usecich merenych fotobunkou, jsou vysledky spravne (nemluvim o DH. Pro nezavodniky, na priznivych a mirnejsich kopcich)
18.02.2016 10:36:18 #392
>> #391, valerius, 18. 02. 2016 10:31:32
Nejšílenější je ale rychlostní průměr DH, bez ohledu na maximálku. Fritz Strobl holds the record time for finishing the full Streif course in 1:51.58, an average speed of 66.4 mph (106.9 km/h).
Amatéři to berou jako rychlostní lyžování, DH závodníci jako komplexní disciplínu (komprese, odkloněné traverzy, technické pasáže, skoky).
Proto by se amatérské výkřiky měly porovnávat s odpovídajícími
rychlostmi speedski na podobných trasách – jenže takové nejsou a nebudou,
na to si speedskieři příliš váží svého života a zdraví.
V tomto ohledu jsou asi jediné relevantní porovnání se zmíněným
speedcampem – a tam je rozdíl značný. Odpor vzduchu vzrůstá se druhou
mocninou rychlosti, jestli mě paměť neklame.
18.02.2016 10:44:52 #393
Navrhoval bych toto : někde, na rovném úseku bez zatáček vytýčit
přímou trať pro rekreanty, tak aby zde dosahovali oni z jejich pohledů max.
rychlostí. V místě kde se dosáhne nejvyšší rychlosti dát 2 fotobuňky.
Polohu fotobuněk zaměřit přesnou metodou ,tedy geodetickou GPS(řádově do
centimetru). Tím máme přesně vymezen úsek, přesně změřen čas a pak se
můžeme přesně bavit o rychlostech… asi tak nějak. Nikdo už by potom
nemohl nic zpochybnit, ale o tom to tady na snow asi neni .
18.02.2016 10:51:25 #394
>> #393, johnycek, 18. 02. 2016 10:44:52
Tak na to stačí dát 50 EUR na den (včetně skipassu) a valit na Speedcamp. Řekl bych že letos zase bude:-)
18.02.2016 10:53:00 #395
>> #393, johnycek, 18. 02. 2016 10:44:52
O čem by se tady potom krafalo, spekulovalo a teoretizovalo?
Má to tři technické zádrhele a jednu další podmínku:
- zavřená a zabezpečená sjezdovka
- přiměřený sklon (z prudké černé BFU rekreant asi ve vajíčku šusem
nepojede)
- bezpečný dojezd
- samozřejmě upravený povrch a viditelnost
Rozestup měřících brán se dá změřit i pásmem nebo měřícím kolečkem, pro přesnost v jednotkách km/h to bude při dostatečné vzdálenosti nejspíš stačit. Popř. laserovým dálkoměrem.
18.02.2016 11:00:39 #396
>> #395, ˘Ö˘Krab, 18. 02. 2016 10:53:00
pásmo beru, laserový dálkoměr beru(vše samozřejmě po kalibraci
z ČMÚ), kolečkem měří policajti ne ti, kteří to chtějí mít
přesně .
18.02.2016 11:01:19 #397
>> #391, valerius, 18. 02. 2016 10:31:32
>> #390, ˘Ö˘Krab, 18. 02. 2016 10:22:59
Tak třeba, abych srovnával srovnatelné, na Saslongu je střední pasáž, která má srovnatelný sklon, je dostatečné dlouhá, už do ní vjíždějí rychle a měří tam kolem 120. Vtip je totiž v tom, že třeba na Streifu jak je ta dlouhá, neproblematická, rovná, relativně mírná pasáž před Steilhangem, tak tam ani těch 120 nedají a podle všeho by měli dát, ne?
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.