09.12.2014 19:31:30 #1
Klidně si nechte na sobě oblečení z práce a lyže i s přezkáči
zapomeňte s čistým svědomím doma. Stejně jako řidičský průkaz. My
jsme to minulý pátek vyzkoušeli při premiérové jízdě SuperCity
Pendolina, kdy jsme nalehko nasedli v Praze na vlak a za 5 hodin a 43 minut
jsme už nasávali tatranskou atmosféru v Liptovském Mikuláši.
Odkaz na článek
09.12.2014 21:24:29 #2
„Článek“,lépe komerční prezentace…proč?Pro koho?Jedu lyžovat,ale hadry nechám doma?To snad ne.Nevadí nic se neděje,naštestí je v Jasné pujčovna.Ok.Pujčím si něco od Vist a třeba potkám nějakou rádoby známější osobu.Jejda zovna tamhle je jedna.Těžko uvěřitelná story.Neřeším kdo to platí,to není muj problém…nicméně článek absolutně o ničem.
11.12.2014 13:55:18 #3
>> #1, Andrea Drengubáková – SNOW tour, 09. 12. 2014 19:31:30
To vypadá, že jste v Tatrách při psaní tohoto příspěvku skutečně nasávali – a hodně.
11.12.2014 20:10:02 #4
Dobrý večer, je mi jasné, na co narážíte, ačkoli jste to elegantně
skryl za naše nasávání Tipnu si, že Vám chybí více informací o středisku, o stavu
sjezdovek apod. Na to ale tento příspěvek neměl být zaměřen. Protože
SNOW tour Jasnou zanedlouho opět navštíví, přišlo nám zbytečné, abychom
psali dvakrát o tom samém. Proto je článek zaměřen na hlavní informaci
(kterou už nadpis prozrazuje), a tou je možnost cestovat za lyžováním
vlakem. To pendolino vám nejezdí nikam jen tak a tohle byla jeho první jízda
Praha-Tatry. Zmínku o dalších možnostech, jako byla půjčovna v místě,
otevřené sjezdovky nebo večerní akce pod sjezdovkou, berte jako informace
navíc, které jen dokreslily „příběh o cestě vlakem do Tater“. Další
report, který na Jasnou bude, už bude především o středisku a možnostech
v něm. Přesný datum neslíbím, ale na report vás tam pak můžu pozvat a
můžeme ho společně napsat
12.12.2014 01:32:04 #5
>> #4, Andrea Drengubáková – SNOW tour, 11. 12. 2014 20:10:02
Ona se taková reklamní slohová práce dá napsat i podstatně lépe a profesionálněji, ale to je jen jedna část problému. Druhá spočívá v tom, že diskuse není určena k tomu, aby ji kdokoli používal jako bezplatné reklamní médium. Je to slušně řečeno neprofesionální.
12.12.2014 10:25:58 #6
>> #4, Andrea Drengubáková – SNOW tour, 11. 12. 2014 20:10:02
Ten článok je celkom v pohode … jediný problém je, že je určený pre inú cieľovú skupinu čitateľov ako sa nachádza na tejto diskusii. Inak do Vianoc väčšina ľudí lyžuje v Jasne cez GOPASS za 9€, dnes dokonca iba za 5€ pri nástupe z Juhu.
12.12.2014 11:50:05 #7
>> #6, vx, 12. 12. 2014 10:25:58
To ale není problém toho článku, nýbrž diskutujících. Nejprve byl článek, pak vznikla diskuze. Já jsem se díky němu dozvěděl řadu informací – cenu dopravy, jídla ve vlaku, časy spojení, jak ušetřit na kombinaci jízdenky a skipasu…, a o tom článek je, vypadá to dobře a klidně bych to využil, bohužel přes Brno to nejede… A vůbec nemám pocit, že by to byla nějaká reklama (na co a pro koho?), natož v diskuzi, jak si myslí Navvy – to jsem nějak vůbec nepochopil…
12.12.2014 12:29:46 #8
>> #4, Andrea Drengubáková – SNOW tour, 11. 12. 2014 20:10:02
Trošku se na tebe hoši sesypali … Myslím, že velmi často tu neumíme rozlišovat mezi užitečnou
informací (v níž je tak třeba i trošku skrytá propagace toho kterého
zboží nebo služby) a opravdovou tvrdou reklamou říkající „tohle je ze
všeho nejlepší – pro tohle si přijďte právě k nám“.
Řekl bych, že tvoje (SNOW-skireporty) patří jasně do první skupiny a považuju je za užitečné, což je podle mne určitě případ tohoto „vlakového“. Určitě té iformace využiju pokud pojedu na Chopok. Je pravda, že mě v některých skireportech trochu vydráždila někdy poněkud nešikovně zamontovaná info o tom co jste měli na sobě, na čem jste lyžovali a čím jste fotili – jenže rád to spolknu, protože vím, že bez toho, by se asi ta užitečná SNOW-tour pořádat nejspíš nemohla.
Myslím, že není tak složité posoudit co je jen a jen surová reklama (zpravidla je to od někoho, kdo sem vlítne poprvé) a co je užitečná informace někoho, kdo sem píše často a chce diskutující upozornit na nějakej zajímavej (kvalitní nebo levnej nebo jinak užitečnej) lyžařskej materiál nebo službu. Mě třeba potěšilo, když tu nikdo nic nenamítal proti (sice jasně reklamním) pozvánkám do nově otvíraného Katčinýho RUMasportu, protože ona sem píše často a její (také i nikoli komerční) příspěvky jistě mnohým pomohly…
Prosím, rozlišujme.
12.12.2014 18:50:21 #9
>> #8, oblouk, 12. 12. 2014 12:29:46
Jj, ani reklamobijec HonzA, ani dotace mu u Katky nevadila, natož reklama. Ale souhlasím, je potřeba rozlišovat.
12.12.2014 20:56:43 #10
>> #9, fischerbl, 12. 12. 2014 18:50:21
No, tak s tím sypáním popela na vlastní hlavu začnu u sebe. Bral jsem to jako reklamu v diskusi, posílenou odkazem na článek. Nechal jsem se ošálit tím, že jsou tam s největší pravděpodobností věci, které lze označit za reklamní nadsázku (to v lepším případě). Prostě do Tater Pendolinem dojedete, ale bez vlastního vybavení si tam půjčíte tak maximálně lyže, hole, boty a přílbu. Jeden čas mi chodily na stůl všechny reklamy jedné z největších zdejších společností, abych upozornil na případné potenciální problémy. Tak jsem si vzpomněl na staré časy. Pokud si v Tatrách nemůžete půjčit na lyžování všechno tak jako v nejmenované arabské zemi, nemělo by se o cestě to Tater takto psát. Navíc se mi formulace v tom prvním příspěvku zdá opravdu jak po láhvi 52 % Tatranského čaje.
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.