Pozor na Čáslav!

22.12.2014 10:18:48 #1 

Příspěvků: 41

Jarda K muž

Jednoduché nebývá vždy to nejlepší. Do Čáslavi kousek = rozhodl jsem se pro servis lyží tam: BIKE SERVIS, Jiráskova 732. Výsledek zatím velice zvláštní. Botu, ve které jsem postál zatím jen cca 40 min. při ladění u P.Purdy, mi vrátili zahumusenou tak, že pultový muž (nevím jak to jinak nazvat) ji musel 10 min pucovat. Doma jsem si všimnul, jak je porýpané vázání. Hrany mi nepřijdou nijak ostré, ale to ukáže až sníh. Skluznice trošku přejetá, asi, snad, ale budu ji radši ještě voskovat. Bylo mi z toho smutno. Botu jsem donesl v origo igelitovém pytli a vázání na lyžích bylo obalené bublinkovou fólií. Museli vidět, že si svých věcí vážím. O to více je doprasili…

22.12.2014 10:22:38 #2 

Příspěvků: 6189

Harry žena

>> #1, Jarda K, 22. 12. 2014 10:18:48

Mozno keby si im dal spravit bicykel,tak by bolo vsetko OK.

caute Harry

Teoria je, ked nic nefunguje,ale kazdy vie preco. Prax je, ked vsetko funguje,ale nikto nevie preco. Ja som spojil teoriu s praxou,nic nefunguje a nikto nevie preco.

22.12.2014 10:40:52 #3 

Příspěvků: 4179

PetrAT muž

>> #1, Jarda K, 22. 12. 2014 10:18:48

Věřím že toto člověka nasere
Hlavně když si věci udržuje a pak je nějaký pitomec poničí
Je dobře , že jsi to tady napsal

22.12.2014 11:40:57 #4 

Příspěvků: 41

Jarda K muž

>> #2, Harry, 22. 12. 2014 10:22:38

Ano máš pravdu. Proč tedy takové „služby“ nabízejí? A po takové zkušenosti… Dokonce tam nabízejí Svatý Grál Otlačených Šourků. :-) Stojí tam kolo za 200kKč! Přední kolo chycené letmo (jednokluzáková vidlice). Mě tam neuvidí ani pro ventilek dojít.

22.12.2014 18:41:07 #5 

Příspěvků: 1845

fischerbl

>> #1, Jarda K, 22. 12. 2014 10:18:48

Pokud je to skutečně tak, jak píšeš, tak je to nepříjemná zkušenost. Podle čeho jsi servis vybíral? Proč jsi to nedal k Braierovi na Montanu?

Jinej gang...

22.12.2014 20:15:12 #6 

Příspěvků: 41

Jarda K muž

>> #5, fischerbl, 22. 12. 2014 18:41:07

Protože jsem hňup! A zlobí mě to. Braier a Montana: Kde to je, prosím.

Pokud? Se přijeď podívat… Vybíral jsem dle své pohodlnosti :-(. Prostě působili slušně.

22.12.2014 21:11:24 #7 

Příspěvků: 1845

fischerbl

>> #6, Jarda K, 22. 12. 2014 20:15:12

Sorry, ale když vezmu v potaz všechny informace, co jsi napsal + co mi dal Google, tak mi to nějak neštimuje. Dáš si boty k Purdovi a pak nové lyže do neznámého servisu. Přitom je v Čáslavi servis se strojem Montana, byť jen se základním servisem – zmiňovaný Braier. Proto to pokud.

Jinak je to OK a varování pro ostatní.

Jinej gang...

22.12.2014 23:15:33 #8 

Příspěvků: 682

Boryš

>> #5, fischerbl, 22. 12. 2014 18:41:07

Ono je to s výběrem služeb takové že člověk často neví, jak to dopadne. Bohužel mám dost špatných zkušeností se servisy či jinými firmami z oblasti služeb, kde jsem byl několikrát spokojen, případně které mi byly doporučeny jako kvalitní. Prostě si člověk nevybere. Např. dělá na tom někdo jiný než dřív a je to.

23.12.2014 09:59:21 #9 

Příspěvků: 1

servisČáslav

>> #1, Jarda K, 22. 12. 2014 10:18:48

Dobrý den, ještě jednou se omlouváme,ale co uvádíte za krytiku ,tak z části je smyšlená.Třeba co se týká vyčištění nechtěně lehce umazané boty, tak byla vyčištěnna za dvě minuty pouze mokrým hadrem a né za deset minut jak uvádíte.A co se týká broušení hran ,tak hrany se brousí ručně a je to šetrnější k hranám než strojní broušení a na sucho bez jízdy na sněhu se to nepozná!Skluznice je kvalitně navoskovaná, není to o vysoké vrstvě vosku na skluznici ,ale o napuštěni skluznice voskem tudiž vrstva vosku je minimální.Ještě jednou se omlouváme,že jste dle Vás měl s naším servisem negativní skušenost. S posdravem a přáním krásného dne Kalina.

23.12.2014 10:22:03 #10 

Příspěvků: 5185

oblouk muž

>> #9, servisČáslav, 23. 12. 2014 09:59:21

Ta odpověď mi přijde rozumná, až na to, že čištění hadrem (lhostejno zda 2 nebo 10 minut) mělo předcházet odevzdání klientovi a také že dobře nabroušená lyže se pozná rukou, Jinak – pokud bylo broušeno ručně a dobře, pak klobouk dolů, protože to je pracnější ale kvalitnější a šetrnější a v servisech se s tím člověk málokdy setká. No a ještě – dobře navoskovaná lyže je skutečně jakoby bez vosku (jedná se v podstatě o „impregnaci“ skluznice viz.spec.vlákno), nikoli o vrstvu…

Nikdy nikdo nikoho nenaučil lyžovat - každej se to musí naučit sám. Dá to ale čím dál víc práce - a bolí to.

23.12.2014 10:59:36 #11 

Příspěvků: 1580

Mára Bednářů muž

Je dobre znat druhy uhel pohledu, protoze nekdy se internetem siri polopravdy ve prospech poskozeneho.


Technicka otazka:

jak se da branit proti chybnemu strojovemu nabrouseni bocni hrany s tim, ze firma omylem urvala u jedne lyze celou vnitrni hranu az na laminat po cele delce lyze vcetne mista pod vazanim, kde byla narusena i kryci folie. Stalo se to kamaradovi, ktery to neresil a lyze si prevzal, pritom se jednalo o druhe brouseni. Po teto zkusenosti se bojim dat lyze do jakehokoliv servisu, kde maji strojove brouseni.

23.12.2014 14:03:18 #12 

Příspěvků: 2356

TomáS muž

>> #1, Jarda K, 22. 12. 2014 10:18:48

Kdyz si veci vazis, proc je davas do noname servisu. Asi bez znalosti toho jaky maji stroj…atd… Lyze se da skutecne nabrousit dost spatne. Odpoved o rucnim brouseni by me dost vylekela. Tj. asi nesrovnali skluznici ani neudelali spodni hranu. O nejake velke presnosti asi teda nebude rec. Ostrost hrany se pozna pohmatem, nad odpovedi bych se tedy taky pozastavil. To jestli je spodni odklon spatne, se fakt pozna az na snehu. Btw. Jake bylo zadani? Jak si to chtel nabrousit a co. Pokud se tyka vosku, tak na skluznici pri predani klientovi zadny nesmi byt. Skluznice je leskla a vykartacovana. U nas neni mnoho servisu, kde to delaji skutecne dobre, maji masiny a rozumi tomu. Ja bych lyze sveril max 3 servisum;)

23.12.2014 15:09:29 #13 

Příspěvků: 682

Boryš

>> #9, servisČáslav, 23. 12. 2014 09:59:21

Jak píše oblouk, je snad pravidlem, že se zákazníkovi nepředává zakázka v horším stavu než ji předal servisu. Nebo to je nyní jinak? Vy jste mu předali ušpiněnou botu a dorýpané vázání (jak píše). To má skákat radostí, že vůbec něco dostal?

Pokud to zde napsané má být oficiálním vyjádřením servisu, tak příště to nechte projet něčím s nainstalovanou kontrolou pravopisu, když češtin není vaše kobyla. Takhle to vypadá dost blbě. I pro firefox je doplněk pro kontrolu pravopisu.

23.12.2014 16:00:33 #14 

Příspěvků: 1353

Navvy

>> #12, TomáS, 23. 12. 2014 14:03:18

Průměrný zákazník není žádný expert. Podle směrnice EU č. 2005/29/ES“) se průměrným spotřebitelem podle bodu 18[6] této směrnice rozumí spotřebitel, který má dostatek informací a je v rozumné míře pozorný a opatrný, a to s ohledem na sociální, kulturní a jazykové faktory. Takže rozhodně ne expert. Pokud mu v servisu poškodili lyže, bude jako tzv slabší strana chráněn i před soudem. Ať si Jarda K nechá lyže odborně posoudit od zkušeného člověka (který se mu na to mrkne „za pivo“ a pokud ten dojde k závěru, že lyži poškodil servis, ať se vypraví do servisu s reklamací. Pokud ho odmítnou, ať se obrátí na soudního znalce a pak jeho služby nechá zaplatit ten servis.

23.12.2014 18:02:22 #15 

Příspěvků: 6843

˘Ö˘Krab muž

>> #12, TomáS, 23. 12. 2014 14:03:18

Naopak, na naformátování stačí jednou za rok (možná dva) nějaký dobrý strojní servis. A na voskování a ladění během sezóny bych si hýčkal rukodělce. Tedy kdybych si už léta všechno otrocky nebrousil a nemazal sám.

Pro Jardu K dvě pomůcky:
Ručně broušená a vyleštěná hrana působí na omak tupě, nezadrhává, ale chloupky ze hřbetu ruky oholí téměř bez tlaku.
Na navoskované skluznici zůstává otisk prstu, přestože vosk není vidět.

To, že jsem nelyžař, se snažím už několik let nepříliš úspěšně maskovat psaním příspěvků. Nepomáhá to.

23.12.2014 21:20:25 #16 

Příspěvků: 2356

TomáS muž

>> #15, ˘Ö˘Krab, 23. 12. 2014 18:02:22

Krabe nedělej tady ze mě blbce:-) Proto sem se ptal, jaký servis zákazník požadoval? Kdybych chěl strukturu, hranu od spodu a bok, tak bych z ručního servisu nadšený nebyl. T

23.12.2014 21:45:00 #17 

Příspěvků: 3637

m3 muž

Tak asi takhle bych to viděl já,soudruzi.

  1. Jaké bylo zadání pro servis ? Nabrousit ? Srovnat skluznici? Srovnat a nabrousit ? Kompletní servis ? Proč tam Jarda K dával i botu ?
  2. I sebelepší firmě se může podařit při servisování čehokoliv cokoliv poškodit.Nicméně vyřešit to tím,že napíšu následně cosi na diskuzní forum a navíc s pravopispnými chybami určitě není ta správná cesta.
  3. Pokud zástupce( nebo majitel) servisu napíše,že se „na sucho“ nepozná nabroušená hrana,tak bude pro všechny lepší(tedy hlavně pro jejich budoucí zákazníky) když budou sázet ředkvičky a ne se vydávat za servis lyží,nebo co to vlastně je.

23.12.2014 21:55:12 #18 

Příspěvků: 3637

m3 muž

>> #4, Jarda K, 22. 12. 2014 11:40:57

Cannodale za nic nemůže. Není to sice můj šálek kávy,nějak mě to řešení neoslovilo,ale jsou i tací,kteří by na nic jiného nesedli/y. No a ceny si do určité míry každý prodejce tvoří sám.Takže stačí (zrovna tak jako u lyží) se zeptat ,případně požádat strejdu G.

O servisování lyží(kde,proč,jak a co) tady v diskuzi toho najdeš spoustu.

23.12.2014 22:23:39 #19 

Příspěvků: 682

Boryš

>> #18, m3, 23. 12. 2014 21:55:12

Možná to myslel tak jak psal Harry – že rozumí kolům a proto mohou nabízet takovou specialitu. S veškerou zodpovědností a zárukami za kvalitu i záruční a pozáruční servis.

28.12.2014 08:40:35 #20 

Příspěvků: 41

Jarda K muž

Početl jsem a zareaguji. Milý Servise Čáslav, neomlouváte se zde podruhé, nýbrž poprvé. Čištění boty jsem si musel vynutit dosti nevybraným slovníkem a asi značně nas…m ksichtem, ale až po tom, co jsem byl schopen slova. I když žiji v této zemi více jak 40 let, stále mě dokáže neomalenost a fušerství konsternovat. (Na znalce a soudy nedojde = nejsu z Prahe. :-) ) Mojí chybou bylo, že jsem si lyže ani botu nenafotil před předáním. (Poučení pro příště.)

Když boty stojí vedla sebe, je na první pohled jasné, kterou jsem svěřil do péče. A vždy mi to bude připomínat kvalitu Servisu Čáslav!

Botu jsem dával kvůli seřízení vázání. Vázání skladuji komplet povolené, očištěné a promazané. Zajímaly mě hodnoty od „profesionálů“. Práce na lyžích byla zadána: přebroušení skluznice a hran. Dodatečných dotazů jsem se nedočkal a jen jsem prohodil cosi o 87°. Nebylo mi rozporováno. Nejsem takový kouzelník, abych okem poznal, zda je nabroušeno „dobře“.

Na lyžích bylo něco popracováno. Kromě stop po, asi upínacích, čelistech na vázání, drážky a zákoutí kolem vázání a desky jsou plná plastových šponek. (Další ukázka profesionality? Nevím, neumím posoudit.) Kovové hrany ve většině délky nemají „grot“. Ale v krajích (koncích) tam grot chvilkama je. Nehodlám slovíčkařit a oměřovat kde co je. Skluznice je jemně přebroušená (jeden či dva hlubší vrypy -památka na Říčky- jsou znatelné) a dle popisu výše bude namazaná.

V druhé půlce ledna uvidím jak to pojede. V Rakousku, přinejhorším, nějaký servis snad bude. Avšak, bude-li to jezdit dobře, hodlám toto vlákno doplnit. (Třeba jen ve smyslu: Prasata, ale umí.)

Pokládám za špatné, že pokud chci lyžovat, musím se stát odborníkem na technické vybavení. I když … I když u auta jsem si na to zvyknul. Do servisu jezdím jen s věcmi s kterými si nevím rady (vysokotlaké čerpadlo), a to ještě do velice prověřeného. V době strojů na údržbu lyží jsem se naivně domníval, že nebudu muset portfolio svých znalostí rozšiřovat… musím někdy i pracovat na své obživě… A když výše zmíněný P. Purda může být profíkem??

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.

Komerční tipy

Vázání,deska

Rossignol Forza 60 vs 70

2

Vysoušeč lyžáků Nordica

Santa Caterina 7.-14.12.2024

0

Je technika správná?

Slalomka pro 14.l puberťáka

2

Alpine Ski World cup 24/25

Sölden: [Středisko]