Lyže Sportisimo pro 188 cm / 80 kg - stabilní slalomky?
26.08.2015 19:37:03 #1
Ahojte, nechcem zbytocne zakladat novu temu, tak sa pripojim sem. Ako ste si mozno viaceri vsimli, na sportisime maju lyže v akcii a preto som sa rozhodol, ze si nejake konecne kupim, lebo na starych sa neda lyzovat.
Problem mam v prvom rade s urcenim dlzky-vacsina tych co som si vybral ma parametre bud 170 alebo 177cm. Ja meriam 188(vaha do 80kg) a stare lyze mali 180 cm a brutalne velky radius, takze osm rad, ze som sa ako tak naucil lyzovat. Teraz teda neviem , ci brat lyze 177 ktore by mi boli po koren nosa(jamka ako uz zacina čelo), ktore by zrejme boli stabilnejsie vo vacsej rychlosti ale menej obratne. Druha moznost je zobrat 170cm lenze to uz je 18cm pod moju vysku a skoro vsade sa udava –5 az –15cm pod vysku. Je mi jasne, ze 3cm pod tu hranicu nie je vela ale bojim sa, ze tie lyze budu dost nestabilne ked ojdem sviznejšie. Urcite by boli hrave a urcite by som na nich zdokonalil techniku carvingu ale teda na ukor rychlosti. Takze velka dilema.
Hodim sem zopar modelov, tak by som poprosil nieco z toho odporucit, nech ten vyber zuzim. Ono ja som sa snazil hladat na vsetky lyze zahranicne recenzie ale ako zazrakom sa prakticky vobec nedaju najst ako keby to boli vsetko lyze vyrabane na zakazku pre urcite obchody aby boli cenovo dostupnejsie. Lyze z bazarov clovek uplne v pohode vygoogli zahranicne recenzie.
1. Head shape SX PR(su zaradene v sportovej kategorii) 177cm 75mm sirka v strede, stredna rychlost, co sa mi paci. Radius peknych 13,5m pri 170cm. 170cm verziu zrovna nemaju. Velmi sa mi pozdavaju, len teda neviem ci 177 je OK dlzka na mna. http://www.sportisimo.cz/…pr-11/50953/
Ted uz z rekreacnej kategorie viac modelov: