Domů Diskuze Lyžařské boty Nahradni DUAL pivot k Tecnica lyzaku

Nahradni DUAL pivot k Tecnica lyzaku

05.04.2010 17:49:27 #1 

Příspěvků: 30

Cipous

Podarilo ze mi ztratit vnejsi cast (vlastne je to jen sroubek a podlozka) ztracene kloubu vnejsi strany (ale je to stejne jako na vnejsi zustalo). Nemuzu vygooglit,kde by mohli mit presne tento kus, diky za tipy, nejlepe v Praze ci okr. Prerov.

05.04.2010 18:30:27 #2 

Příspěvků: 6649

HonzA_ muž

Stejný problém jsem před pár týdny řešil taky. Mám starší boty, který si beru když jezdím s dětmi a mají přesně tenhle typ pivotu. Pravidelně z nich ztrácím i přes časté dotahování šrouby a je to jednoznačně chyba v návrhu boty. Taky rok na to co jsem je koupil přešla Tecnica na novější systém s pojistným šroubkem. Před lety jsem si z toho důvodu psal do českého zastoupení o zaslání náhradních a protočili se mi panenky když mi odpověděli s cenou – vůbec nevzali v úvahu to že bota má konstrukční vadu a měli by to posílat zadarmo a nebo jen za poštovné. Prostě typické chování většiny českých zastoupení čehokoliv. Nic jsem od nich samozřejmě nekoupil.

Letos jsem ztratil poslední náhradní a tak jsem botu vyfotil, poslal jsem do Tecniky do Itálie email rozzlobeného zákazníka poukazujícího na konstrukční vadu a do týdne jsem měl doma obálku s novým pivotem s pojistným šroubkem…

Já Igorovi ve Špindlu nesmrdím!

05.04.2010 20:32:47 #3 

Příspěvků: 157

RadKov

Tyhle všeliké šroubky radím po nastavení zakápnout lepidlem. Pokud je lepidlo kvalitní (vodostálé!), pomáhá to.

05.04.2010 21:30:26 #4 

Příspěvků: 6649

HonzA_ muž

>> #3, RadKov, 05. 04. 2010 20:32:47

Šrouby byly zakápnutý Loctite tmelem na fixování šroubů, ani to nepomohlo…

Já Igorovi ve Špindlu nesmrdím!

05.04.2010 21:40:41 #5 

Příspěvků: 157

RadKov

>> #4, HonzA_, 05. 04. 2010 21:30:26

Tak potom už snad pouze zařadit do pravidelné a systematické údržby lyžařského náčiní i pravidelnou a systematickou kontrolu šroubků a spoléhat na to, že se během jednoho – dvou lyžování kompletně nevytočí a neupadnou. …Uznávám – celkem otrava.

05.04.2010 22:54:28 #6 

Příspěvků: 6649

HonzA_ muž

>> #5, RadKov, 05. 04. 2010 21:40:41

Ale vždyť jsem už předtím psal: „Pravidelně z nich ztrácím i přes časté dotahování šrouby“. Prostě konstrukční problém jak vyšití a v Tecnice jsou si toho vědomi…

Já Igorovi ve Špindlu nesmrdím!

06.04.2010 11:25:36 #7 

Příspěvků: 30

Cipous

@Honza Aha, takze v CR neuspeju? No tak ja jim taky napisu, uvidime. Psal si tam pres http://www.tecnica.it/…/contact.php?… ? A tos jim rovnou dal adresu, jo? A kolik chteli v cechach za ten sroub?

Diky

09.04.2010 02:42:16 #8 

Příspěvků: 6649

HonzA_ muž

>> #7, Cipous, 06. 04. 2010 11:25:36

Ano, do Itálie jsem jim prostě napsal adresu a požadavek na zaslání náhradních pivot setů. Samozřejmě s tím že jsem přesvědčený, na zákadě rychlé změny designu, že jde o jejich chybu v návrhu a provedení boty.

Cenu v ČR si už nepamatuji, je to několik let – napiš dovozci. V US stojí asi 13USD (podívej na www.tecnica.com, je tam eshop).

Já Igorovi ve Špindlu nesmrdím!

09.04.2010 02:44:40 #9 

Příspěvků: 6649

HonzA_ muž

>> #7, Cipous, 06. 04. 2010 11:25:36

Jo, ještě jedna věc, přes ten formulář na webu jsem jim psal několikrát a nikdy nebylo poznat jestli zpráva odešla a nebo ne. Tak jsem jim napsal na info@tecnica.it s tím aby mail předali na Customer Service.

Na základě čeho pivot nakonec poslali netuším, v obálce byl jen ten pivot se šrouby, jinak ani řádka a ani lísteček papíru. Moje adresa ručně napsaná na obálce…

Já Igorovi ve Špindlu nesmrdím!

12.04.2010 14:32:28 #10 

Příspěvků: 30

Cipous

>> #9, HonzA_, 09. 04. 2010 02:44:40

:D Tak uplne presne jako ty s tim formularem, napsal jsem jim, at si to spravi, maji tam chybu v javascriptu a taky jsem tipl nezavazne na tobe info@, odtud to preposlali snowhow@blizzard.cz a odpovedela mi pani, ze mam zkusit: A-Z SPORT, Lidická 7, Praha 5, tel.: 257 315 054, info@azsport.cz

Tam to maji, koupil jsem 2ks za 150kc/ks. Uz tam je nejaky treti sroubek jako pojistka.

Diky!

12.04.2010 21:49:10 #12 

Příspěvků: 22

Petros

Žádná pomoc, jen konstatování – novější systém s pojistným šroubkem, pravidelná kontrola dotažení, dokonce i loctile… všechno marné, stejně jsem to ztratil, kupodivu v zemi původu – IT – kde mi to v servisu doplnili za 1Eur a měl jsem pocit, že se ještě trochu stydí… Nechápu cenu v Česku!!! Zaplať bůh, přešla Tecnica na jednošroubový systém, na který jsem přešel i já a není problém, zatím…

12.04.2010 23:16:43 #13 

Příspěvků: 6649

HonzA_ muž

>> #10, Cipous, 12. 04. 2010 14:32:28

Tak koukám že už se taliánům nechce platit za chybu kterou udělali při vývoji dual pivotu a posílají tě si to koupit. Tak jsem na ně buď líp zapůsobil (docela natvrdo jsem jim napsal co si o tomhle problému s dual pivotem myslím) a nebo jsem prostě měl štěstí a dostal jsem díl obratem (a navíc zadara). Takhle bych musel řešit objednávku někde z Prahy a ještě navíc platil poštovné. To už by v podstatě přesáho dohromady současnou hodnotu těch bot.

>> #12, Petros, 12. 04. 2010 21:49:10

Díky za info o zkušenosti s novým pivotem – asi na to tedy vezmu kladivo a majzlík a trochu to posichruju po dotažení! To je tedy high-tech…

Já Igorovi ve Špindlu nesmrdím!

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.

Komerční tipy