Domů Diskuze neviditelné (ke všem modulům) [Diskuze k článku]: ATOMIC D2 DOUBLEDECK - ON SNOW REPORT

[Diskuze k článku]: ATOMIC D2 DOUBLEDECK - ON SNOW REPORT

10.03.2008 10:10:10 #1 

Příspěvků: 8258

administrator

V posledním SNOW této sezóny se objevuje článek o dvou novinkách od Atomicu. Není ale napsaný z praktického pohledu se zkušenostmi ze sněhu, takže na tomto místě chci jednak upřesnit napsané, jednak dodat autentickou (subjektivní!) zkušenost ze sjezdovky.


Odkaz na článek

20.05.2009 00:13:53 #2 

Příspěvků: 8258

administrator

(Radomir Tomis, radomir.tomis@gmail.com) Zdravim,

Pri cteni (2009–03) tisteneho Snow (nevim, ktere cislo) jsem se smal Vasemu klavesnicovemu teoretizovani o Atomic D2. Rad jsem si tedy precetl Vase prakticke postrehy ze svahu.

Ja jsem zkousel Atomic D2 Vario Cut 72 (model 2008/2009) 160 cm (merim 178, vazim 78 kg) ve Flachau/Wagrain 2009–03–06.

Vario Cut nejsou lyze pro mne. Osobne musim rici, ze je to na hovno ;-) Jezdil jsem na tom skoro 2 hodiny a vyzkousel jsem myslim vsechny tereny.

Me postrehy:

  • ackoliv pisou, ze umi oblouk 10–16m (podle toho, jak moc se ty spicky/paty

    rozsiri tlakem na horni desku), tak jsem nebyl schopen na nich vykrojit

    tak kratky oblouk na jaky jsem zvykly ze svych SL9; ne ze by to byly

    obracky, ale byly to proste delsi oblouky cimz jsem se dostal do vetsich

    rychlosti a velkych obloukuu a brzy jsem jizdu musel utnout, protoze jsem

    mel strach, ze do nekoho napalim (v pondeli bylo moc lidi); kazdopadne

    nezvyk, mozna kdybych do toho tlacil vice a jezdil s nimi dele, tak bych

    dokazal jezdit kratsi oblouky, ale to uz bych si tu jizdu neuzival tak

    jako na mych SL9; proste zatocit s nima bylo pro mne mnohem tezsi

    nez s SL9; zkousel jsem i cilevedome tlacit na vnejsi lyzi v pomalinkem

    oblouku (vnitrni lyzi jsem volne tahal za sebou), jen abych videl, jak moc

    se prohne a celkem to slo, ale nebylo to to velke zakrojeni jako na SL9;

    kdyz jsem zkousel tlacit na lyzi pri stani, tak jsem si zadneho rozsireni

    spicky nevsimnul, nevsimnul jsem si ho skoro ani kdyz jsem spicku ohybal

    v ruce (coz jsem videl pred mesicem v shopu jinde v Rakousku, kde

    nam to borec ukazoval)

  • celkem casto jsem se pri carvingu dostaval do zaklonu (a tim padem

    do vetsiho oblouku), asi nezvyk, tim jak jedou prirozene vetsi oblouk,

    tak se dostavaly do vyssi rychlosti a tim padem mi ujizdeli pode nohama

  • vyborne ve smyku na zmrzle prudke sjezdovce (horni cast Flying Mozart),

    vubec se nepretacely, jako se mi to nekdy stava na SL9, holt prirozeny

    delsi radius

  • smyk v hordach mokreho snehu v pohode, mozna o neco mene snazsi

    nez na SL9, ale treba jen nezvyk

  • carvingove projizdeni hord mokreho snehu v pohode
  • primy sjezd samozrejme mnohem stabilnejsi/jis­tejsi nez na SL9
  • dostatecne tvrde (mel jsem strach, ze se budou prohybat vice nez SL9

    a budou ustrelovat)

  • pocitove lehci nez SL9m

Necham si SL9, pro mne to jsou univerzalni lyze:

  • super na kratky rychly carving
  • dlouhy carving taky v pohode
  • smyk v pohode (az na prudke zmrzle svahy, kde se obcas pretaceji)
  • da se s nima jet rovne i 100 km/h
  • jen skoda, ze uz mi je nikdo nenabrousil (ani na stroji ani rucne)

    tak jako z tovarny

Radomir Tomis

20.05.2009 00:21:03 #3 

Příspěvků: 8258

administrator

(Radomir Tomis, radomir.tomis@gmail.com) Vidim, ze se moje reakce krasne zformatovala <g>

Tak radeji zde:

http://dvi.elcom.cz/…s.__SL9m.txt

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.

Komerční tipy