Domů Diskuze Servis lyží a snowboardů Mezera mezi hranou a skluznicí

Mezera mezi hranou a skluznicí

31.03.2019 11:16:43 #1 

Příspěvků: 5

pfiala

Zdravím všechny.

Koupil jsem si nové Elany. Jezdil jsem na nich 3 dny a když jsem je čistil od trochy rzi tak jsem si všimnul, že na několika místech je malá mezera mezi hranou a skluznicí (viz fota).

Chci se zeptat jestli je to banalita kterou nemám řešit, nebo hrozí že si hranu můžu časem urvat a lyže reklamovat?

Díky moc za odpověď.

Petr

Fotky

31.03.2019 14:05:40 #2 

Příspěvků: 6649

HonzA_ muž

>> #1, pfiala, 31. 03. 2019 11:16:43

Co je na té první fotce?

Já Igorovi ve Špindlu nesmrdím!

31.03.2019 14:22:45 #3 

Příspěvků: 766

M.art.in muž

>> #1, pfiala, 31. 03. 2019 11:16:43

Šlendrián. Co je to proboha za modelovou řadu ? Pokud jsou v záruce, tak bych trval na reklamaci.

Rock 'n' Roll Forever...

31.03.2019 16:07:23 #4 

Příspěvků: 5

pfiala

>> #2, HonzA_, 31. 03. 2019 14:05:40

dole je skluznice pak hrana a to žluté moje podlaha :)

31.03.2019 16:11:14 #5 

Příspěvků: 5

pfiala

>> #3, M.art.in, 31. 03. 2019 14:22:45

Jsou to lyže na příští sezónu ELAN Wingman 82 CTi Fusion X/Flat Winter 2019.20, ceníková cena cca 20tis. V záruce jsou kupoval jsem je v březnu a lyžoval jsem 3 dny.

Tady je odkaz http://www.mountainblog.eu/…ter-2019-20/

31.03.2019 20:11:08 #6 

Příspěvků: 6649

HonzA_ muž

>> #4, pfiala, 31. 03. 2019 16:07:23

Koukám na to znovu a nakonec jsem s tvým vysvětlením tu hranu objevil. Hezký optický efekt…

Zreklamuj je. Ta lyže mi přijde jako zmetek, takhle běžně lyže od skluznice nevypadají. Hranu nevyrveš, ale proč bys měl u takhle drahé lyže trpět takový zmetek.

Já Igorovi ve Špindlu nesmrdím!

01.04.2019 11:24:57 #7 

Příspěvků: 506

VojtěchV muž

No, před pár lety se mi do rukou dostaly podobně postižené lyže, akorát ta mezera byla ještě větší. Takže jsem je hned vracel. Stálo mě to poštovné, ale čert to vem. Takže pokud jde ještě vrátit, zkusil bych to.

Fotky

07.04.2019 18:53:09 #8 

Příspěvků: 5

pfiala

Reklamaci přijali, uvidím jak se vyjádří Elan.

08.04.2019 16:29:27 #9 

Příspěvků: 5

pfiala

Závěr je: Elan to uznat nechce, prý je to v normě a mezery by zakápnul. Naštěstí obchod kde jsem je koupil se zachoval skvěle a ty moje lyže si nechají jako testovací a mě objednají úplně nové. Tak snad budou už ok. Díky za rady.

08.04.2019 17:47:46 #10 

Příspěvků: 4232

PetrAT muž

>> #9, pfiala, 08. 04. 2019 16:29:27

Teď musíš doufat, že nedojde lyže ze stejná série
10–15 let staré Elanky byly poctivě vyrobené lyže .
Pak přibylo nesmyslných 4D konvexních a konkávních hovadin , vlnky a další zbytečnosti
Škoda

08.04.2019 21:08:17 #11 

Příspěvků: 5225

oblouk muž

>> #9, pfiala, 08. 04. 2019 16:29:27

Mezery mezi hranou a skluznicí lze snadno zakápmout – trvá to i se zbroušením asi 10 minut. To pak drží jak židovská víra celé léto, ale třeba i několik let. Po prvních cca 20min lyžování si lyže vzpomenou jak se jim pěkně dýchalo a jak příjemnej měly proplach a své mezírky zase otevřou. Skvělá firma ten Elan.

Nikdy nikdo nikoho nenaučil lyžovat - každej se to musí naučit sám. Dá to ale čím dál víc práce - a bolí to.

04.03.2025 21:49:17 #14 

Příspěvků: 3

RadimG

Zdravím, před 3 týdny jsem si koupil Kästle RX12 SL a teď po návratu z alp jsem zjistil, že mám taky mezeru mezi skluznicí a hranou. Na obou lyžích a po celé délce na jedné straně. Myslel jsem že Kästle chce být prémiovou značkou, takže jsem překvapen a zklamán co jsou schopni dát do prodeje za nemalý peníz. V mezírce to samozřejmě hned rezne. Kupováno přes xspo.com. Myslíte že je šance to reklamovat?

Fotky

04.03.2025 22:31:40 #15 

Příspěvků: 4232

PetrAT muž

po skončení sezony reklamovat

05.03.2025 09:41:55 #16 

Příspěvků: 1515

orim muž

>> #14, RadimG, 04. 03. 2025 21:49:17

Samozrejme to hneď reklamuj. Ja by som to reklamoval priamo u výrobcu (pokiaľ viem je v ČR). Pekne tam napíš e-mail s priložení fotogragií a dokladom o kúpe. Podľa mňa sú hrany zle prilepené a po čase by sa vytrhli. Toto je dôvod na výmenu lyží. Samozrejme daj na vedomosť aj predajcovi. V praxi aj tak predajca reklamáciu pošle výrobcovi. Len nečakaj a rýchlo konaj. Držím Ti palce. Potom prosím napíš ako to dopadlo. S pozdravom Miro.

05.03.2025 13:53:56 #17 

Příspěvků: 3

RadimG

Kästle na svých stránkách píše, že prý kontaktovat prodejce. Zkusím to tedy touto cestou a napíšu jak jsem dopad. Heslo “Sto let zkušeností a nejmodernější technologie” se holt nějak minulo s mým párem lyží. A to jsem kdysi za socíku na Kästlích závodil a mám k ním tudíž nostalgický vztah. Radim

12.03.2025 14:56:12 #19 

Příspěvků: 3

RadimG

Takže jak to dopadlo. Lyže jsem reklamoval u xspo. Ti kontaktovali Kästle a reklamace byla uznána. Bohužel, je letos už tento typ vyprodán a tak nové lyže slíbili poslat v srpnu až zase něco vyrobí. Snad to tedy bude mít šťastný konec..

12.03.2025 15:54:35 #20 

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.

Komerční tipy

Volkl V-Werks Code

Livigno: [Středisko]

Je technika správná?

"Brahma"

Modrá Open 2025

5

Ideální setík

Stupava: [Středisko]