Mezera mezi hranou a skluznicí
31.03.2019 11:16:43 #1
Zdravím všechny.
Koupil jsem si nové Elany. Jezdil jsem na nich 3 dny a když jsem je čistil od trochy rzi tak jsem si všimnul, že na několika místech je malá mezera mezi hranou a skluznicí (viz fota).
Chci se zeptat jestli je to banalita kterou nemám řešit, nebo hrozí že si hranu můžu časem urvat a lyže reklamovat?
Díky moc za odpověď.
Petr
31.03.2019 14:05:40 #2
>> #1, pfiala, 31. 03. 2019 11:16:43
Co je na té první fotce?
31.03.2019 14:22:45 #3
>> #1, pfiala, 31. 03. 2019 11:16:43
Šlendrián. Co je to proboha za modelovou řadu ? Pokud jsou v záruce, tak bych trval na reklamaci.
31.03.2019 16:07:23 #4
>> #2, HonzA_, 31. 03. 2019 14:05:40
dole je skluznice pak hrana a to žluté moje podlaha :)
31.03.2019 16:11:14 #5
>> #3, M.art.in, 31. 03. 2019 14:22:45
Jsou to lyže na příští sezónu ELAN Wingman 82 CTi Fusion X/Flat Winter 2019.20, ceníková cena cca 20tis. V záruce jsou kupoval jsem je v březnu a lyžoval jsem 3 dny.
Tady je odkaz http://www.mountainblog.eu/…ter-2019-20/
31.03.2019 20:11:08 #6
>> #4, pfiala, 31. 03. 2019 16:07:23
Koukám na to znovu a nakonec jsem s tvým vysvětlením tu hranu objevil. Hezký optický efekt…
Zreklamuj je. Ta lyže mi přijde jako zmetek, takhle běžně lyže od skluznice nevypadají. Hranu nevyrveš, ale proč bys měl u takhle drahé lyže trpět takový zmetek.
08.04.2019 17:47:46 #10
>> #9, pfiala, 08. 04. 2019 16:29:27
Teď musíš doufat, že nedojde lyže ze stejná série
10–15 let staré Elanky byly poctivě vyrobené lyže .
Pak přibylo nesmyslných 4D konvexních a konkávních hovadin , vlnky a
další zbytečnosti
Škoda
08.04.2019 21:08:17 #11
>> #9, pfiala, 08. 04. 2019 16:29:27
Mezery mezi hranou a skluznicí lze snadno zakápmout – trvá to i se zbroušením asi 10 minut. To pak drží jak židovská víra celé léto, ale třeba i několik let. Po prvních cca 20min lyžování si lyže vzpomenou jak se jim pěkně dýchalo a jak příjemnej měly proplach a své mezírky zase otevřou. Skvělá firma ten Elan.
04.03.2025 21:49:17 #14
Zdravím, před 3 týdny jsem si koupil Kästle RX12 SL a teď po návratu z alp jsem zjistil, že mám taky mezeru mezi skluznicí a hranou. Na obou lyžích a po celé délce na jedné straně. Myslel jsem že Kästle chce být prémiovou značkou, takže jsem překvapen a zklamán co jsou schopni dát do prodeje za nemalý peníz. V mezírce to samozřejmě hned rezne. Kupováno přes xspo.com. Myslíte že je šance to reklamovat?
05.03.2025 09:41:55 #16
>> #14, RadimG, 04. 03. 2025 21:49:17
Samozrejme to hneď reklamuj. Ja by som to reklamoval priamo u výrobcu (pokiaľ viem je v ČR). Pekne tam napíš e-mail s priložení fotogragií a dokladom o kúpe. Podľa mňa sú hrany zle prilepené a po čase by sa vytrhli. Toto je dôvod na výmenu lyží. Samozrejme daj na vedomosť aj predajcovi. V praxi aj tak predajca reklamáciu pošle výrobcovi. Len nečakaj a rýchlo konaj. Držím Ti palce. Potom prosím napíš ako to dopadlo. S pozdravom Miro.
05.03.2025 13:53:56 #17
Kästle na svých stránkách píše, že prý kontaktovat prodejce. Zkusím to tedy touto cestou a napíšu jak jsem dopad. Heslo “Sto let zkušeností a nejmodernější technologie” se holt nějak minulo s mým párem lyží. A to jsem kdysi za socíku na Kästlích závodil a mám k ním tudíž nostalgický vztah. Radim
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.