Dámské lyže
15.12.2019 21:52:23 #1
Zdravím všechny, ráda bych se tu poradila s výběrem lyží pro sebe (178 cm, 72 kg). Lyžuji párkrát do roka, nejsem úplný začátečník, ale expert také ne. Budu využívat jenom sjezdovky v ČR. Mám ráda pohodovou svižnou jízdu, žádná velká akce. Budou to lyže na další nejméně 10 let :) Další info případně doplním. Vybrala jsem tyto lyže, jsou ok nebo už je to pro velké sportovce? Děkuji. https://sjezdove-lyze.heureka.cz/…specifikace/#…
15.12.2019 23:12:15 #2
Starsi verzi Atomic Cloud mi kdysi koupil manzel jako darek.Hezky damsky design.Par let jsem se na nich trapila nez jsem si poridila sportovni Blizzardy spis panske a od lonska jeste panske Elany Amhibio.Super lyze oboje)Na tyto Atomic Cloud mam od te doby averzi)Co mrknout spis na jine ne vylozene damske s vasi vyskou?Nejlepe vyzkouset aspon troje treba v pujcovne a pak si vybrat…takhle naslepo uz bych do koupe nesla pokud je chcete uz na dlouho…
16.12.2019 06:37:15 #3
Po zkušenosti kterou získala má Ilonka s dámskou lyží a taky se na ní spíše trápila si pořídila normální unisex model lyží a je spokojena. Nejlepší co lze udělat je lyže vyzkoušet a potom se v klidu rozmyslet. O to více, když to mají být jedině lyže na 10 a více let.
16.12.2019 09:42:34 #4
trochu to ještě rozvedu, ty dámský atomic mají pod botou 70mm, ty moje
unisex elány 77mm, jsou tedy širší, lépe se na tom jezdí i v horším
sněhu, nemyslím si že by ty atomic byli až moc sportovní pro vás, taky
nepíšete jakou délku byste ráda…tenkrát jsem u nás na Klínovci
v půjčovně řekla své požadavky, že chci nové lyže a nevím jaké,
zkoušela jsem jak slalomky od Volkl Racetiger, ty byli hezky lehké a točivé,
pak dlouhé GS, ty jsem po první jízdě šla vrátit, protože na tento typ
lyží nemám styl jízdy a nezvládla jsem je, další byli univerzální
sportovní Blizardy, u kterých jsem si hned řekla – ano, ty chci…a šla
jsem do nich – určitě zkuste i různou délku lyže pro porovnání
16.12.2019 22:45:51 #5