Alpy 2.-5. 3. 2020 8místnou dodávkou - Diskuzní fórum o lyžování - SNOW.CZ
Domů Diskuze Doprava a spolujízda Alpy 2.-5. 3. 2020 8místnou dodávkou

Alpy 2.-5. 3. 2020 8místnou dodávkou

05.01.2020 22:06:35 #1 

Příspěvků: 8

pájin

Ahojky,

sháníme ještě šest nekonfliktních lidiček na lyžovačku v pevně daném termínu od 2.3 – 5.3. Jelo by se osmimístnou dodávkou. Vše v rámci následné domluvy.

Tímto dávám na vědomí, že z důvodu nenaplnění počtu osob se nic neuskutečňuje. Tak třeba někdy příště.
Skol Pavel

29.01.2020 10:01:58 #2 

Příspěvků: 1

mata67

Ahoj, dotaz,kam máte namířeno? Martin

29.01.2020 13:57:10 #3 

Příspěvků: 1022

oblouk

>> #1, pájin, 05. 01. 2020 22:06:35

Osm lyžařů v osmimístné dodávce?????

Nikdy nikdo nikoho nenaučil lyžovat - každej se to musí naučit sám. Dá to ale čím dál víc práce - a bolí to.

29.01.2020 16:12:56 #4 

Příspěvků: 227

s.j1 muž

v dlouhém transporteru si to dovedu představit jenom nevím jestli je rakev na 24 párů lyží a jestli by je vůbec ta střecha unesla :)

29.01.2020 16:43:59 #5 

Příspěvků: 2397

korsičan muž

8 lyžařů v 8 místné dodávce, naprosto v pohodě.

Měl jsem 5 let Fiat Scudo (ten delší) a nebyl to žádný problém. Na střechu 2 rakve a kufr byl zaskládaný jen po sedačky. Ještě zbýval prostor od sedaček po strop.

Nejvíc prostoru sežerou helmy, ale ty se dají vyskládat do rakve.

Střecha Scuda byla normovaná na 170kg.

Dodávky typu Ducato, Sprinter, Crafter atd, mají nosnost střechy 300Kg. Takže se tam lyží vejde víc než dost.

Do Ducata se vejdou lyže do 185cm do kufru napříč za sedačky, takže pod tyto délky není nutná rakev.

v žádném případě s davem, protože pouze leklá ryba plave po proudu ... :-)

29.01.2020 19:16:29 #6 

Příspěvků: 227

s.j1 muž

tak u transportéra mám 100 kg nebo 150 když by byly tři příčniky což stejně žádná rakev neumí. Posleně jsme jeli v 6 nahoře 9 x lyže a jeden snb a do kopce to bylo docela znát, že vezu 700 kg navíc.

29.01.2020 19:31:27 #7 

Příspěvků: 2397

korsičan muž

>> #6, s.j1, 29. 01. 2020 19:16:29

To chce v takové sestavě taky jezdit s autem, co má motor ..... :-)

Rakev se sice připevňuje pouze na 2 příčníky, ale může ležet na 3, 4, 5...... A nebo se dají na střechu 4 příčníky a rakve se připevní na střídačku.

v žádném případě s davem, protože pouze leklá ryba plave po proudu ... :-)

30.01.2020 07:51:41 #8 

Příspěvků: 227

s.j1 muž

motor se v autě hodí naneštěstí se mimo zbohatlické modely už nemontuje a v dodávkách aktuálně dodávájí pouze něco jako strojek na klíček :)

30.01.2020 08:36:20 #9 

Příspěvků: 2397

korsičan muž

>> #8, s.j1, 30. 01. 2020 07:51:41

8-O

Ale japato ????

Oni jsou i jiné dodávky mimo „lidové vozidlo“, které na rozdíl od něj mají a vždy měli daleko lepší a výkonnější motory. Třeba zmiňované Scudo se prodávalo se 100 a 120kw motorem. Já měl ten slabší a 96kw Multivana co měl kamarád, jsem si mazal na chleba každý kopec cestou do Alp. Oni totiž Helmuti neměli jen problém s udávanou výší emisí, ale tak nějak špatně počítali i ty koně v motoru.

Nejsou koně jako koně. Někdo počítá koně, někdo luční kobylky.

A co se aktuálních dodávek týče, tak v tom snad není problém. Stejně jako je popsáno výše, jsou dodávky a dodávky.

Tobě nestačí u malé dodávky L1H1 (která rozhodně nepatří do zbohatlické kategorie, neb je o víc než polovinu levnější než třeba ta z „das auto“ a stojí jako poslední Octavia 2,0 TDI Style) motor 2,3, který má 130, nebo dokonce 150 koní ??? Pokud bys měl zájem, klidně tě nechám povozit s tou silnější 150 końovkou.

v žádném případě s davem, protože pouze leklá ryba plave po proudu ... :-)

30.01.2020 08:59:32 #10 

Příspěvků: 227

s.j1 muž

bo je to všechno strašně složité :) auto na lyže musí mít i zadní náhon a to už zůstavají u dodávek ve hře jen soudruzi z NSR a Turecka. Turka tak nějak automaticky vyloučíš tak zbyde DAS auto. Když člověk čte o tom co všechno zažívali lidi s prvním twin turbem tak mu logicky zůstane ve výběru 110 kW a to když se plně naloží a stoupá se Brenerem na Itálii nebo naopak logicky moc nejede, ale jinak spokojenost mimo teda 15. v měsíci…

30.01.2020 09:26:24 #11 

Příspěvků: 2397

korsičan muž

>> #10, s.j1, 30. 01. 2020 08:59:32

No nevím. Dodávkou s předním náhonem jezdím na hory už druhé desetiletí a nikdy jsem nikde nezůstal. Vždy jsem dojel. A dojel jsem i k sobě domů a to bydlím 300m od silnice na vrcholu kopce, kam nevede obecní cesta a kde je sněhová situace díky neustálému větru značně nepříznivá.

Dodávku 4×4 vyrábí snad každý. Od Francouze, přes Itala až po Korejce. I to Scudo šlo před lety koupit jako čtyřkolka, stejně jako jde i dnes koupit třeba to Ducato. A to žádné twin turbo nemá a nepotřebuje.

Každopádně v tom máš pravdu. Jak jsou v autě dvě turba, pryč od toho.

v žádném případě s davem, protože pouze leklá ryba plave po proudu ... :-)

30.01.2020 09:47:44 #12 

Příspěvků: 227

s.j1 muž

člověk dojede protože musí. Mi třeba stačí jenom to, když si vzpomenu na to, kdy jsem v době pravidelného ježdění na Bílou musel zastavit ve stoupání kolem Šancí kde se nesmí solit, protože tam zůstal viset nějaký kamioňák co nepozná značku zákaz vjezdu nad 12 tun. Opětovné rozjetí s předokolkou na tom ledu bylo vždycky o nervy, někdy člověk musel couvnout 10 metrů pak se pokusit znovu. Scudo stejně jako jeho dvojčata citroen jumpy peugeot expert šel koupit ve 4X4 jako předělávka od dangelu, kdy se na to auto čekalo minimálně 6 měsíců.

30.01.2020 10:01:09 #13 

Příspěvků: 2397

korsičan muž

>> #12, s.j1, 30. 01. 2020 09:47:44

S tím rozjetím máš pravdu. Jak za tohoto stavu zastavíš, už se těžko rozjíždí. To ano.

Ale zase to má kus dobrodružství a ty nervy – vyjedu, nevyjedu ..... :-) :-)

Ale s tím Scudem pravdu nemáš. Scudo Fiat nabízel jak čtyřkolku normálně v katalogu a příplatek za to byl 120 tisíc. Nebyl problém ho takto objednat. Sám jsem to tenkrát zvažoval, ale nakonec jsem to vzdal. Na dvoukolku jsem pak čekal 4 měsíce. Oni je už tenkrát vyráběli až podle přesně dané objednávky.

Ducato je ten stejný případ. Příplatek za čtyřkolku je 170 tisíc. I v tomto případě jsem to zvažoval, ale kvůli hmotnosti jsem to nevzal. Ovšem díky barvě, jsem na dvoukolku čekal 9 měsíců !!!! A pokud by se jednalo o „běžnou“ barvu, tak by byl termín dodání 4 –5 měsíců, protože absolutně nestíhají vyrábět.

v žádném případě s davem, protože pouze leklá ryba plave po proudu ... :-)

30.01.2020 14:23:11 #14 

Příspěvků: 227

s.j1 muž

>> #13, korsičan, 30. 01. 2020 10:01:09

opravdu je to tak oni to v ceníku normálně mají, ale hotové auta posílají do Francie aby je předělali na 4X4 krom toho že naroste čakací lhůta o 6 měsíců to přináší problémy se servisem protože se toho prodá málo a nikdo to nezná.

https://www.auto.cz/…4-fiat-87104

30.01.2020 14:59:23 #15 

Příspěvků: 2397

korsičan muž

>> #14, s.j1, 30. 01. 2020 14:23:11

To je klidně možný, že jim tu úpravu dělá jiná fabrika, ale auta prodávají oni. Já to řešil za poslední roky 2× a žádná další čekací doba tam nebyla. Bylo úplně jedno, zda vezmu čtyřkolku nebo dvoukolku. Termín dodání byl úplně stejný.

Každopádně to bude asi trochu jinak než se píše v tom článku, protože ten psal někdo, kdo nerozezná auto od motorky. To co tam píší o pohonu, vůbec nedává smysl. Ale třeba to byla chyba překladu.

Co se servisu týče, tak to samozřejmě bude problém. A zřejmě dost velký, protože takových aut u nás moc nebude. To je pravda.

To je pak jeden z důvodů co je třeba zvážit, zda nestačí dvoukolka ..... :-) A následují další – vyšší spotřeba, dražší kola a pneu, těžší prázdné auto, menší náklad, auto je daleko hlučnější .....

v žádném případě s davem, protože pouze leklá ryba plave po proudu ... :-)

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.

Komerční tipy