Alpy 2.-5. 3. 2020 8místnou dodávkou
05.01.2020 22:06:35 #1
Ahojky,
sháníme ještě šest nekonfliktních lidiček na lyžovačku v pevně daném termínu od 2.3 – 5.3. Jelo by se osmimístnou dodávkou. Vše v rámci následné domluvy.
Tímto dávám na vědomí, že z důvodu nenaplnění počtu osob se nic
neuskutečňuje. Tak třeba někdy příště.
Skol Pavel
29.01.2020 13:57:10 #3
>> #1, pájin, 05. 01. 2020 22:06:35
Osm lyžařů v osmimístné dodávce?????
29.01.2020 16:43:59 #5
8 lyžařů v 8 místné dodávce, naprosto v pohodě.
Měl jsem 5 let Fiat Scudo (ten delší) a nebyl to žádný problém. Na střechu 2 rakve a kufr byl zaskládaný jen po sedačky. Ještě zbýval prostor od sedaček po strop.
Nejvíc prostoru sežerou helmy, ale ty se dají vyskládat do rakve.
Střecha Scuda byla normovaná na 170kg.
Dodávky typu Ducato, Sprinter, Crafter atd, mají nosnost střechy 300Kg. Takže se tam lyží vejde víc než dost.
Do Ducata se vejdou lyže do 185cm do kufru napříč za sedačky, takže pod tyto délky není nutná rakev.
29.01.2020 19:31:27 #7
>> #6, s.j1, 29. 01. 2020 19:16:29
To chce v takové sestavě taky jezdit s autem, co má motor .....
Rakev se sice připevňuje pouze na 2 příčníky, ale může ležet na 3, 4, 5...... A nebo se dají na střechu 4 příčníky a rakve se připevní na střídačku.
30.01.2020 08:36:20 #9
>> #8, s.j1, 30. 01. 2020 07:51:41

Ale japato ????
Oni jsou i jiné dodávky mimo „lidové vozidlo“, které na rozdíl od něj mají a vždy měli daleko lepší a výkonnější motory. Třeba zmiňované Scudo se prodávalo se 100 a 120kw motorem. Já měl ten slabší a 96kw Multivana co měl kamarád, jsem si mazal na chleba každý kopec cestou do Alp. Oni totiž Helmuti neměli jen problém s udávanou výší emisí, ale tak nějak špatně počítali i ty koně v motoru.
Nejsou koně jako koně. Někdo počítá koně, někdo luční kobylky.
A co se aktuálních dodávek týče, tak v tom snad není problém. Stejně jako je popsáno výše, jsou dodávky a dodávky.
Tobě nestačí u malé dodávky L1H1 (která rozhodně nepatří do zbohatlické kategorie, neb je o víc než polovinu levnější než třeba ta z „das auto“ a stojí jako poslední Octavia 2,0 TDI Style) motor 2,3, který má 130, nebo dokonce 150 koní ??? Pokud bys měl zájem, klidně tě nechám povozit s tou silnější 150 końovkou.
30.01.2020 08:59:32 #10
bo je to všechno strašně složité :) auto na lyže musí mít i zadní náhon a to už zůstavají u dodávek ve hře jen soudruzi z NSR a Turecka. Turka tak nějak automaticky vyloučíš tak zbyde DAS auto. Když člověk čte o tom co všechno zažívali lidi s prvním twin turbem tak mu logicky zůstane ve výběru 110 kW a to když se plně naloží a stoupá se Brenerem na Itálii nebo naopak logicky moc nejede, ale jinak spokojenost mimo teda 15. v měsíci…
30.01.2020 09:26:24 #11
>> #10, s.j1, 30. 01. 2020 08:59:32
No nevím. Dodávkou s předním náhonem jezdím na hory už druhé desetiletí a nikdy jsem nikde nezůstal. Vždy jsem dojel. A dojel jsem i k sobě domů a to bydlím 300m od silnice na vrcholu kopce, kam nevede obecní cesta a kde je sněhová situace díky neustálému větru značně nepříznivá.
Dodávku 4×4 vyrábí snad každý. Od Francouze, přes Itala až po Korejce. I to Scudo šlo před lety koupit jako čtyřkolka, stejně jako jde i dnes koupit třeba to Ducato. A to žádné twin turbo nemá a nepotřebuje.
Každopádně v tom máš pravdu. Jak jsou v autě dvě turba, pryč od toho.
30.01.2020 09:47:44 #12
člověk dojede protože musí. Mi třeba stačí jenom to, když si vzpomenu na to, kdy jsem v době pravidelného ježdění na Bílou musel zastavit ve stoupání kolem Šancí kde se nesmí solit, protože tam zůstal viset nějaký kamioňák co nepozná značku zákaz vjezdu nad 12 tun. Opětovné rozjetí s předokolkou na tom ledu bylo vždycky o nervy, někdy člověk musel couvnout 10 metrů pak se pokusit znovu. Scudo stejně jako jeho dvojčata citroen jumpy peugeot expert šel koupit ve 4X4 jako předělávka od dangelu, kdy se na to auto čekalo minimálně 6 měsíců.
30.01.2020 10:01:09 #13
>> #12, s.j1, 30. 01. 2020 09:47:44
S tím rozjetím máš pravdu. Jak za tohoto stavu zastavíš, už se těžko rozjíždí. To ano.
Ale zase to má kus dobrodružství a ty nervy – vyjedu, nevyjedu .....
Ale s tím Scudem pravdu nemáš. Scudo Fiat nabízel jak čtyřkolku normálně v katalogu a příplatek za to byl 120 tisíc. Nebyl problém ho takto objednat. Sám jsem to tenkrát zvažoval, ale nakonec jsem to vzdal. Na dvoukolku jsem pak čekal 4 měsíce. Oni je už tenkrát vyráběli až podle přesně dané objednávky.
Ducato je ten stejný případ. Příplatek za čtyřkolku je 170 tisíc. I v tomto případě jsem to zvažoval, ale kvůli hmotnosti jsem to nevzal. Ovšem díky barvě, jsem na dvoukolku čekal 9 měsíců !!!! A pokud by se jednalo o „běžnou“ barvu, tak by byl termín dodání 4 –5 měsíců, protože absolutně nestíhají vyrábět.
30.01.2020 14:23:11 #14
>> #13, korsičan, 30. 01. 2020 10:01:09
opravdu je to tak oni to v ceníku normálně mají, ale hotové auta posílají do Francie aby je předělali na 4X4 krom toho že naroste čakací lhůta o 6 měsíců to přináší problémy se servisem protože se toho prodá málo a nikdo to nezná.
30.01.2020 14:59:23 #15
>> #14, s.j1, 30. 01. 2020 14:23:11
To je klidně možný, že jim tu úpravu dělá jiná fabrika, ale auta prodávají oni. Já to řešil za poslední roky 2× a žádná další čekací doba tam nebyla. Bylo úplně jedno, zda vezmu čtyřkolku nebo dvoukolku. Termín dodání byl úplně stejný.
Každopádně to bude asi trochu jinak než se píše v tom článku, protože ten psal někdo, kdo nerozezná auto od motorky. To co tam píší o pohonu, vůbec nedává smysl. Ale třeba to byla chyba překladu.
Co se servisu týče, tak to samozřejmě bude problém. A zřejmě dost velký, protože takových aut u nás moc nebude. To je pravda.
To je pak jeden z důvodů co je třeba zvážit, zda nestačí dvoukolka
..... A následují
další – vyšší spotřeba, dražší kola a pneu, těžší prázdné
auto, menší náklad, auto je daleko hlučnější .....
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.