atomic nebo stoeckli?
08.03.2011 15:03:15 #1
tenhle dotaz jen tak davam do placu, prectejic testy roku 2010 a
2011 v kategorii medium turn lady, stoeckli vychvaluji do nebe i v hodnoceni
stability rychlosti, ale kdyz pak kouknu na jejich stranky v CHF, rychlost tam
dost zaostava za komfortem, atomic D2 VF 75 loni byl s 5ti *, letos jenom se
4, co mne dost trapi, protoze jsem uz byla nalomena, ze si je poridim, ponevadz
štekli u nas stejne nedostat takze ktere si mam koupit, babo rad
08.03.2011 15:45:15 #2
>> #1, moi, 08. 03. 2011 15:03:15
Jakou Stöckli sis vybrala, babo? Teď smutná pravda, testy nemají ŽÁDNOU vypovídající schopnost. Fakt ŽÁDNOU. Druhá smutná pravda. V kvalitě komerčních lyžích je Atomic = Seat a Stöckli = Porsche.
08.03.2011 16:30:56 #3
>> #1, moi, 08. 03. 2011 15:03:15
Můžu tě „uklidnit“, že když se Stockli po mnoha letech konečně odhodlal jít do Supertestu, dostal výsledkově obvyklý nováčkovský kartáč (bylo ještě v době, kdy hlavní hlas měli tzv. profitestéři neboli lidé spjatí s firmami. Spřažené konglomeráty značek pod jedním majitelem a letité čachry nakonec přiměly pořadatele firemní slouhy z testování eliminovat).
Atomic tam byl dlouhé roky vždycky king, i v letech, kdy jeho komerční modely stály za houby. Je teď o tolik horší? Ostatní lepší? Bylo by nutné znát objemy nasmlouvané inzerce ve SkiMagazinu, případně jiná plnění. Akorát pozor na to, že vysloveně rekreační lyže od Stockli nebývaly ve srovnání s kvalitou topmodelů nic moc zvláštního. Dnešní stav neznám.
Dámská VF 75 byla loni i předloni velice oblíbená (průběžná zkušenost z testcentra, nesouvisí s reklamou).
Testcentrum Atomic je ve Špindlu, na možnost testnout Stockli se zkus optat na www.vist.cz (dovozce Jan Pospíšil).
08.03.2011 17:47:38 #5
>> #1, moi, 08. 03. 2011 15:03:15
Ahoj
Štekláče u nás dostat ve vybraných obchodech celkem bez problému. Zvláště vlídné zacházení je v jednom pražském odborném obchodě se ski, například, který tímto sortimentem lyží také vládne. Jeho adresu ti sdělím na mail, chceš-li, majitelé horších obchodů značně nelibě nesou, když doporučím jiný, než ten jejich.
M430
Edit : Kašlu na ně. www.skipoint.cz Obrať se na pana Vondráška.
08.03.2011 18:45:23 #6
Vím o obchodě, kde mají jeté loňské Stockli Laser SL 156 a 166 cm a Stormrider XXL 178cm za cca. 7000 Kč s vázkem. Pokud někdo o nich uvažuje, pošlu mu na mail kontakt (sám pokukuju po těch Laser SL).
08.03.2011 19:06:09 #7
moc díky, adresu jsem
si zjistila taktez, ovsem nema nabidku produktu, pouze popisny clanek, vic se
dozvim na webu vyrobce a z jizni moravy to mam z ruky…laser je pro mne mozna
moc drive, ja myslela spis na spirit emotion >> #5,
Martin430, 08. 03. 2011 17:47:38
08.03.2011 19:08:08 #8
>> #2, TomáS, 08. 03. 2011 15:45:15 kdyz já chci neco mezi, stacilo by maserati:-P
08.03.2011 19:17:58 #9
>> #7, moi, 08. 03. 2011 19:06:09
Pokud jsi z Moravy, tak se zastav ve Zlíně. Na náměstí T.G.Masaryka je prodejna lyží, kde Spirity mají jeté.
08.03.2011 21:13:15 #10
>> #9, Pavlos, 08. 03. 2011 19:17:58
uffa, diky moc za info, ale to asi nestihnu, pristi tyden se na ne nejspis podivam uz v samotnych alpach a pojedu se starymi atomicmi s tresouci se spickou
08.03.2011 22:55:25 #11
Přirovnání Atomic = Seat, je nehorázná urážka vozů Seat !! Je třeba si na rovinu přiznat, že daleko výstižnější bude srovnání Atomic = Moskvič. Cena Atomic a kvalita Moskvič. Podle mého názoru jsou lyže Atomic už dobře 10 roků výrobní artikl pro chudé bohaté. Opravdu bohatí si kupují RTC, Vist, Bogner, Zai a jiné a chudé namyšlené myšky se snahou se těmto bohatým vyrovnat sedlají Atomic. To je jedna část zákazníků. Tou druhou jsou lidi co na nějakou tu kačku nehledí, ale lyžím nerozumí a dají na radu obchodníka. Znám za posledních pár roků několik lidí, co si s velkou slávou pořídili lyže této značky a po prvním servisu šla lyže na reklamaci. Jeden jako druhý stejná závada – probroušená skluznice, protože soudruzi v Atomicu dělají už několik sezon místo lyží vrtule. Obvzlášť dobré na tuto závadu jsou SL12. Místo vázání stačí udělat díru pro hřídel a špičková vrtule je na světě. Kam se na Atomic hrabe Mac Giver.
09.03.2011 11:49:50 #13
>> #12, moi, 09. 03. 2011 10:56:55
Lyže za 50k jsou sice krásný, ale již pochybuji o tom, že zaplacené
peníze jsou úměrné kvalitě a životnosti lyže. Jde spíše o design a
punc vyjímečnosti. Na lyžích Core za 40k jsem jel a byly skutečně
vynikající. Super lyže a super vázko je cena někde (ta původní bez
žádných slev) 25–30k. Lepší tedy koupit takovou lyži někde ve slevě za
18K než nový nablískaný reklamou podpořený výrobek za stejný prachy,
jehož kvalitka bude jako Seat či Moskvič. Toď můj nároz a zkušenost.
Ověřeno na lidech. T
09.03.2011 11:59:42 #14
>> #13,
TomáS, 09. 03. 2011 11:49:50 s tim nemohu nez
souhlasit, ponevadz tim se ridim i pri nakupech jineho spotrebniho zbozi sic to
stoji love
09.03.2011 12:23:08 #15
>> #12, moi, 09. 03. 2011 10:56:55
brzdi, myslím že Ti tu nikdo nic za 2000 (t)euro nedoporučoval… každá rada drahá, zvlášť když se tady lyže začaly docela nešťastne přirovnávat k autům. podle toho cos napsala chceš „lepší dámskou lyži“. Asi něco, co i dobře vypadá… Musí to být nové nebo se spokojíš s mírnou ojetinou? Pak si dej cenový strop a nech si spíš poradit od zkušených lidí. Dobré lyže nehledej v hypermarketech, nehleď moc dogmaticky na kdejaký „objektivní“ test a to co píšou o lyžování a lyžích v hospodářských novinách bych bral jako zajímavé spíš z pohledu které značky výrobců mají společného vlastníka a kde všude si nechají vyrábět lyže. Jinak rok staré Zai za dobrou cenu měl Šefčík v Benešově, Atomicy a Volanty hledej u Slouka (nové i jeté…) a ještě neco malinkými písmenky hoodně pod čarou – rád si přečtu příspěvek napsaný košatou a bohatou češtinou ale své kouzlo má jen, když jsou zvolené jazykové nástroje použity správně. Takhle to vypadá jak francouzské řemenové vázání na současných Stöckli Laser GS.
09.03.2011 18:54:08 #16
>> #15, Yrkki, 09. 03. 2011 12:23:08 To ohledně aut vůbec není nešťastné přirovnání. Třeba Seat Alhambra, Ford Galaxi a WV Sharan. Na Seat si každý plivne, stejně jako na Ford, ale WV je kvalita !!! Hahahááááááááááááá Všechny tyhle auta pochází z jedné jediné továrny ve Španělsku a jsou z naprosto stejných dílů. Jediný rozdíl je v masce, volantu , světlech, znaku a u posledních modelů v řídící jednotce. Nic z toho nemá na funkci a kvalitu auta vliv. Všechno ostatní včetně podvozku a motoru je stejné. Jenom cena u WV je o desítky tisíc vyšší. Takže VIPky si koupí Sharan a ohrnují nos nad Seatem a přitom je to jedna a ta samá popelnice ze Španělska. To že si někdo koupí za 30 táců ATOMIC neznamená, že si koupil nějaký zázrak. Z 99,99% se jedná o sériovku vyráběnou hromadně při produkci 100 párů za minutu.
09.03.2011 19:15:20 #18
Podle mě normální obyčejný lyžař nikdy nepozná rozdíl mezi slalomkou od Elanu, Atomicu, Sportenu a dalších. Pokud se zadaří, tak najdu článek ze SKI magazínu tak 4 roky nazpět. Tehdá někdo v Rakousku provedl test lyží, ale všem lyžím sloupnul designovou folii a nahradil jí černou. To byla změna. Stejní firemní testéři a úplně jiný výsledek jak u týden starého testu s polepem od výrobců. Stejné lyže, stejní jezdci a najednou to bylo jinak.
09.03.2011 19:15:41 #19
>> #17, DAVE71, 09. 03. 2011 18:56:44
s Fusion systémem určitě – vůle jsou stejné
09.03.2011 19:18:23 #20
>> #16, korsičan, 09. 03. 2011 18:54:08
Pekne prirovnanie,suhlasim.Ale len co sa tyka masy 200 milionov najlepsich lyziarov sveta.Tych n tisic priemernych vykonnostnych lyziarov sem nebudem tahat,oni si aj tie ATOMICY/a to boh vie ze ich nemusim/,vedia kvalitne zohnat.A neboj,tie sa nevyrabaju na pase.
>> #15, Yrkki, 09. 03. 2011 12:23:08
Velmi zaujimavy nazor,ktory pochopi len ten kto chce ,a vidi do BIZNISU.
09.03.2011 19:34:03 #21
>> #20, Harry, 09. 03. 2011 19:18:23
No nevím kde se vyrábějí, ale je to 3 roky si kamarád koupil firmní závodní SL12 přímo od Atomicu. Sehnal mu je někdo od reprezentace združenářů a dal za ně něco přes 30 tisíc. Chudák se ani nesvezl. U Vancla si nechal dělat závodní 1 a bylo po lyžování. Probroušená skluznice. Tenkrát ti kluci říkali, že nebyl zdaleka sám. A to byla lyže, která se na krámu neprodávala. Od té doby nechce o Atomicu ani slyšet. Něco podobného jsem třeba u Stockli, Lusti či Sportenu AHV nikdy neslyšel.
10.03.2011 10:42:39 #22
>> #20, Harry, 09. 03. 2011 19:18:23
ono je to jednoduché ten byznys hýbe vším a když je do něj jen trošku víc vidět, tak začne být jasno – vlastně to srovnání s těma autama docela sedí – jenom je to mezi lidma víc profláknutý. A stejné schema platí i pro jiné obory. možná jen opakuju staré známé věci … Když máme v ústech ty Atomicy – patří do skupiny Amer Sports spolu těmito značkami Dynamic, Salomon, Volant (a to je jen výčet brandů které nesou značky lyží) Majitel pak jen řídí marketingové strategie a zákazník může mít dojem jak skvělé bylo rozhodnutí přejít od Atomiců k Salomonům…:-) protože od těch xxxxx kteří vyrábí lyže co nesnesou ani jedno broušení skluznice nic nechce:-))) Atd atd. A kde se ty lyže vyrábí? kromě Rakouska je to i Bulharsko (pamatujete bulharské lyže Pamporovo a pak Mladost? to byly první licenční Atomicy z východu) Salomony se pak také vyrábí v Rumunsku a v Chi-Jong Hwang:-) No a když zákaník má ještě iluzi o tom jak dvě zančky (jednoho majitele) si fest konkurují a jak přemýšlí kterou z nich si vybrat… to se pánové v Amer Sports Oy ve Helsinkách radují. Ke každému brandu vymyslí najatá tlupa kreativců nějakou tu „True“ story o vesmírných technologiích + reklamní kampaň, což je v byznysu ten nejlepší lubrikant pro mamutí globalizované soustrojí chrlící staticíce párů lyží ročně. Dnes není umění vyrobit ale prodat…
14.03.2011 11:20:30 #23
>> #15, Yrkki, 09. 03. 2011 12:23:08
ode mne se moc kosateho ceskeho prevypraveni nedockas, neb nejsem Češka;-)
nicmene, diky kluci za diskuzi, vsadila jsem na drahsi kartu a v patek zajela do Breclavi a poridila vzhledem k memu vzrustu stoeckli laser SL v delce 149cm
jestli doziju, v nedeli je zajedu pod mont blancem v les houches
au revoir:-)
14.03.2011 11:40:13 #24
>> #23, moi, 14. 03. 2011 11:20:30
Tak si je pěkně užij:-) Francaise?
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.