Co nás možná čeká ve Špindlu [článek] - strana 3 - Diskuze - Diskuzní fórum o lyžování (strana: 3) - SNOW.CZ

Co nás možná čeká ve Špindlu [článek] (diskuze strana 3)

Nalezené položky: 68 « První | < Předchozí | 1 | 2 | 3 | Další > | Poslední »

02.12.2012 01:27:59 #61 

Příspěvků: 3915

ivan

Český domov začne vydávat Váš Špindl, měsíčník pro návštěvníky horského resortu

http://www.mediar.cz/…eho-resortu/

Navenek vypadá jako propagační plátek obce. Jenže pozor – toto píšou prosincové Špindlerovské noviny:

„Nové periodikum

Od poloviny prosince 2012 bude ve Špindlerově Mlýně vycházet nový časopis pod titulem „Náš Špindl“. Vedení Města Špindlerův Mlýn sděluje, že není součástí vydavatele ani redakční rady a za grafickou ani obsahovou náplň neodpovídá.“

http://www.interes.cz/…wPeriod.html

Zajímavé. Tudíž něco dalších informací o Českém domově, abychom věděli, kdo nás v zimě bude informovat/ba­lamutit:

http://www.mediar.cz/…-milionu-kc/

Vydavatel:

Strategic Consulting s.r.o., Praha 10-Vinohrady, Pod Rapidem 10, Ičo 257 92 920

Jan Čížek, dat. nar. 19. března 1976, Praha 10-Vinohrady, Pod Rapidem 10, PSČ 100 00

Obchodní podíl: 100%

22.12.2012 21:12:08 #62 

Příspěvků: 3915

ivan

Nepříliš dobrá zpráva pro návštěvníky Špindlu přichází z automobilové branže. Vrchlabská Škodovka sice přežije, ale místo smělé expanze, o níž se hovořilo ještě nedlouho před tím, čemu říkáme krize, se tam nadále mají jenom vyrábět převodovky.

Myslím, že je tak jasné, že původní představy o vylepšení příjezdu, sahající až k obchvatu Nové Paky (existují přinejmenším 4 varianty a některé snad už předválečné, lze dohledat na webu) jsou pasé. (Částečné) financování Škodou mělo být podmínkou pro rozšíření továrny, iirc.

Takže zase pakárna skrz Paku, tankodrom z Horek do Studence, courání přes Studenec, šraňky v Branné… Chudák řidič, chudák auto. Nemluvě o lidech, kteří asi přijdou o práci.

EDIT EDIT EDIT (31/12/12):

Podle tohoto článku

http://hradec.idnes.cz/…-zpravy.aspx?…

se zdá, že na moje spekulace uveřejněné zde neberte ohled.

Rekonstrukce silnice Horka – Branná by měla proběhnout do konce 2014, za 230 milionů.

Akorát je to tak, že celkem 485 M a z toho 230 M přímo na ni poskytne jakýsi pan „Stát“ z „prostředků zvláštního účtu“.

Totiž: „Stát regionu peníze přislíbil na základě dohody se Škodovkou před několika lety. Automobilka tehdy slíbila rozšíření výroby ve Vrchlabí v roce 2008. Svoje závazky splnila, v tamním závodě vyrábí moderní automatické převodovky pro celý koncern VW.“

Tohle se psalo v září 2012.

Ale už v říjnu dostalo padáka 200 lidí a přišla zpráva, že auta ve Vrchlabí končí – což mi jako „rozšíření výroby“ moc nepřipadá.

Ale jaká byla posloupnost dějů a jak co proběhlo přesně, nevím. Ani to nesleduju, šlo/jde mi zde jen o ty silnice, které by posloužily i lyžařům.

Takže SNAD budou.Když je holt za ono „rozšíření výroby“ zaplatí i daňový poplatník z druhého konce republiky, převlečený za „stát“…

Za původní zmatečnou spekulaci se omlouvám. Jak to nakonec skutečně dopadne, uvidíme.

23.12.2012 10:43:14 #63 

Příspěvků: 166

headskitest muž

Zdravím, určitě, jedna z velkých zhovadilostí je cesta do Špindlu. Praha – Jíčín cca 100km za hoďku a ten zbytek (45km) cca za další hodinu, když to moc nejede. Za 1 3/4 se to dá zvládnout při menším provozu bez kamiónů. Můj osobní názor je, že až se nový majitelé Špindlu rozkoukají, možná vymyslí/za-financují alespoň opravu silnice Horka – Studenec, ta je skutečně katastrofální. Vymyslel už někdo obchvat Nová Paka – Horka – Studenec a třeba i dál na Jílemnici, Vrchlabí? Michal.

23.12.2012 17:21:29 #64 

Příspěvků: 3915

ivan

>> #63, headskitest, 23. 12. 2012 10:43:14

Koukám, že už jsi tak načichlý špindlerovskými zvěstmi o expanzi Natlandu a převzetí Snowhillu, že předjímáš změnu MAJITELŮ nejenom Skiareálu.

Ne že by na úvahách tímto směrem nic nebylo, ale při zachování statu quo si dost těžko představuju, že pouhý nájemce bude za své peníze záplatovat kus silnice 25 km daleko.

Ti úplně největší bossové tam budou létat, zbytek ve velkých SUV-bestiích těch pár děr přežije. Ale kdoví?

Jestli existuje takto kompletní řešení, nevím. Na ty obchvaty Paky jsem narazil tuším na městském webu, když jsem si tam v době těch automobilkových plánů hledal reálnost obchvatu.

Za Pakou vidím problém v Novopackých kopcích, rovně tam nic vést nejde. A obávám se, že výkupy pozemků by byly složité a nadlouho. A reálná alternativa vlastně neexistuje.

23.12.2012 18:43:53 #65 

Příspěvků: 166

headskitest muž

Zdravím, „tak tam udělají tunel a bude a klidně už od Jíčína“ :-), ta investice, myslím oprava silnice Horka – Studenec nemusí být až tak velká s ohledem na jejich možnosti, a určitě by si to vykompenzovali za další velké +.

23.12.2012 21:48:09 #66 

Příspěvků: 4715

HonzA_ muž

>> #65, headskitest, 23. 12. 2012 18:43:53

A opravdu si myslíš, že lidé (firmy) jejich formátu by to (spolu)financovaly z vlastní kapsy? Já myslím, že rozhodně ne. Situaci v tamním kraji neznám a tak ani netuším, co by znamenalo „popostrčení“ této akce na seznamu krajských priorit výše…

Já Igorovi ve Špindlu nesmrdím!

24.12.2012 09:38:46 #67 

Příspěvků: 166

headskitest muž

Zdravím, proč ne, potřebují dobrou kampaň pro lidi, např., do Špindlu ne za 2 hodiny, ale za 90 minut! Těch pár milionů se jim za pár let vrátí a určitě ve spolupráci s krajem, státem to není nereálné. Jeden z projektů/zatím v plánu v Tatrách, je je podkopat do Polska…, tak proč by to nešlo u nás. Díky a pěkné Vánoce. Michal.

31.12.2012 07:16:16 #68 

Příspěvků: 3915

ivan

Podle tohoto článku

http://hradec.idnes.cz/…-zpravy.aspx?…

se zdá, že na moje spekulace v #61 (viz EDIT i tam) neberte ohled.

Rekonstrukce silnice Horka – Branná by měla proběhnout do konce 2014, za 230 milionů.

Akorát je to tak, že celkem 485 M a z toho 230 M přímo na ni poskytne jakýsi pan „Stát“ z „prostředků zvláštního účtu“.

Totiž: „Stát regionu peníze přislíbil na základě dohody se Škodovkou před několika lety. Automobilka tehdy slíbila rozšíření výroby ve Vrchlabí v roce 2008. Svoje závazky splnila, v tamním závodě vyrábí moderní automatické převodovky pro celý koncern VW.“

Tohle se psalo v září 2012.

Ale už v říjnu dostalo padáka 200 lidí a přišla zpráva, že auta ve Vrchlabí končí – což mi jako „rozšíření výroby“ moc nepřipadá.

Ale jaká byla posloupnost dějů a jak co proběhlo přesně, nevím. Ani to nesleduju, šlo/jde mi zde jen o ty silnice, které by posloužily i lyžařům.

Takže SNAD budou.Když je holt za ono „rozšíření výroby“ zaplatí i daňový poplatník z druhého konce republiky, převlečený za „stát“…

Za původní zmatečnou spekulaci se omlouvám. Jak to nakonec skutečně dopadne, uvidíme.

Nalezené položky: 68 « První | < Předchozí | 1 | 2 | 3 | Další > | Poslední »

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.

Hledat v diskuzi

Články

19.10.2017

Na Černé hoře se zasněžuje, sezóna možná už od poloviny listopadu

Ačkoliv jsou teploty na vrcholu Černé hory stále na...
18.10.2017

Medvědy aneb cesta k největší freeridové lyži světa

První myšlenky na takto velké lyže ke mně přišly, t...
18.10.2017

SimpleRent – lyže až domů

Koupit dítěti botu, ze které nevyroste za půl sezón...
18.10.2017

Čeští alpští lyžaři před sezónou 2017/18

Kdo se bude v českých barvách ucházet o sjezdařské ...
17.10.2017

Atomic Redster

Závodní řada Redster je v kolekci firmy Atomic již ...
16.10.2017

Madman ski - lyže z chebských kasemat

Ne každý ví, že výroba lyží má svou historii i v Kr...

Diskuze o lyžování

PETRA VLHOVÁ

dnes 11:38:05 od orim

Tisková zpráva AL říjen 2017

dnes 10:17:02 od Martin47

Jan Hudec

dnes 08:34:33 od ivan

Alpine Ski World Cup 17/18

dnes 07:56:09 od Harry

Klínovec: [Středisko]

dnes 06:42:57 od ivan

Lindsey Vonn-Kildow

včera 16:49:41 od orim

[Analyzátor]: aklubic - č. 2

včera 13:23:26 od LyMa

Breuil-Cervinia-Valtournenche: [Středisko]

včera 10:45:31 od paveltieff