Volkl - China???
06.12.2012 19:33:54 #3
>> #1, Lukasss, 06. 12. 2012 18:42:22
Třeba K2 se v Číně dělají plně už docela dost let. První reakce byly rozpačité, problémy s kvalitou, atd. Pak to ale vychytali a dnes je to v poho.
06.12.2012 21:07:02 #4
>> #3, HonzA_, 06. 12. 2012 19:33:54
Ano, o K2 to vim. Ale moje lyze nejsou v poho. Kupoval jsem nemeckou kvalitu a dostal jsem cinskej smejd…
06.12.2012 21:15:14 #5
>> #4, Lukasss, 06. 12. 2012 21:07:02
„po 4 dnech na snehu mi zrezly hrany jak kdyby mesic lezely v mori..“
A jak ses o ty lyže staral po lyžování? Kam jsi je uložil? Otřel jsi hrany? Byly v suchu a teple a nebo třeba ležely venku strčené v autě?
Hrany totiž klidně zreznou i po 1 dni, když lyže pak špatně uložíš.
06.12.2012 21:37:38 #6
>> #5, HonzA_, 06. 12. 2012 21:15:14
Vzdy do tepla, rozlepit a otrit. Ale i tak byly kazde rano vice a vice rezave… Nechapu to.
06.12.2012 21:50:22 #7
>> #6, Lukasss, 06. 12. 2012 21:37:38
Hmm, kdepak asi soudruzi z NSR udělali chybu…
06.12.2012 22:03:15 #8
Ahoj, zní to dramaticky! Dětské lyže Völkl proudí z Číny již drahně let (všechny modely s hodně širokou hranou), o provenienci dalších typů této značky by bylo možné diskutovat, ale na případ výše popsané nezvladatelné koroze jsme v servise u Völklu ještě nenarazili Možná nyní někde soudruzi v P.R.C. udělali materiálovou chybu? Pokud je si Lukasss jist, neváhal bych se zajímat u prodejce, potažmo přímo u starého či nového dovozce.
07.12.2012 10:07:44 #9
„Rychlá“ koroze hran je hodně jiná než dlouhodobá. Tu povrchovou rychlou lze chytit i po pár hodinách, kdy je mokrá hrana ve vlhku, například během cesty z Alp domů, když mokré lyže jedou v autě, kde se zatopí. Jenže tu jde doma zvětšiny otřít hadrem, zbytek případně zbrousit jemným šmirglem nebo brusnou pryží.
Naopak dlouhodobá „vleze“ pod skluznici, chytí tam hranu a postupně se vžírá do materiálu hrany. Už to není zásah povrchu, nýbrž záležistost hloubková, odstranitelná jedině odbroušením napadeného materiálu.
Nabrousil jsem nechutně mnoho lyží majitelů, kteří je skladovali (nejeden) rok všelijak. Pamatuju na Němce, který přinesl příšerné hrany. „To jste je měl někde na lodi v podpalubí?,“ zeptal jsem se. A vylezlo z něj, že je Hamburák (netušil jsem) s barákem u moře a lyže měl ve sklepě.
Neboli formulovaná story je poněkud divná. Ledaže by lyže absolvovaly něco nekalého. Asi jako bourané auto.
Za totáče kolovaly různé legendy. Dvě z těchto asi urban stories:
- výhodně nakoupené auto, záhy problémy. Korespondence s výrobcem, odpověď: vůz patřil k těm, jež absolvovaly destruční zkoušky.
- magnetofon z Japonska, problémy. Odpověď: tyto přístroje byly na palubě ztroskotavší lodi, náklad levně odkoupil Mr. Tuzex from Czechoslovakia.
Pokud je post pravda, lyže mohly strávit nějaký čas v nevhodném prostředí (kontejner? skladování?).
07.12.2012 11:15:08 #10
Uz jsem to nasel i zde http://www.tetongravity.com/…poor-quality Psal jsem primo do Volklu a oni zkusi vystopovat puvod lyzi.
Na lyze nastoupila „rychla“ koroze hned a i pres to, ze jsem ji odstranoval brusnou gumou, lyze dal rezla do hloubky… Je to proste divny… Dekuji za nazory.
07.12.2012 11:29:32 #11
>> #10, Lukasss, 07. 12. 2012 11:15:08
Jedním skoro 4 roky starým příspěvkem o lyžích roku 2008, postnutý údajně zmateným nováčkem, bych moc neoperoval. Viz celé vlákno.
Dobře, že se to snažíš řešit až s výrobcem. Dej vědět výsledek,
07.12.2012 17:34:42 #13
Pokud otřeš vymrzlé lyže a dáš je do tepla, tak se orosí. Lepší je nechat lyže chvíli ohřát a až potom je otírat. Nebylo by od věci sem hodit detailní fotku zrezlé hrany.
Pokud jde o zabránění reznutí hran, pokud nepomůže otření, přejel bych je voskem, nebo voskuj lyže co nejdříve po lyžování.
08.12.2012 12:26:26 #14
Rezave hrany jsou jedna vec – s tim si nejak poradim. Jde mi spis o celkovou kvalitu lyzi. Na spici hrana neni, a skluznice konci „volne v prostoru“ kde se uz trochu trepi. Po 4 dnech! Mozna jsem trefil nejakou skalku, to ano, ale proste je to videt, jak je ta lyze nekvalitni. Made in China! Mel jsem za zivot desitky lyzi, ale zadne nevypadaly jako z hrackarstvi… A to ma byt top model od Volkl za 20tis.!?
11.12.2012 10:43:59 #15
>> #4, Lukasss, 06. 12. 2012 21:07:02
Otázka je, jestli ty Felkle jsou v té Číně skutečně vyrobeny firmou Voelkl, a nebo jestli je to nejaka Čínská kopie. Vzpomeňte na čínské repliky iPhone… Číňané jsou schopni okopirovat všechno.
Kupoval jsi je od dobrého prodejce?
26.02.2013 14:34:17 #16
Ahoj, trochu pracujem s ocelou (renovacia auta) a k tomu len tolko ze korozia, ako ju popisujes moze byt sposobena nekvalitnou ocelou. Ak je to tak ziadne otieranie, susenie, voskovanie, olejovanie nepomoze, aj keby si ich natrel lakom. Takato korozia ma totiz povod vo vnutornej strukture materialu. material z ktorej bola ta tvoja vyrobena moze mat zanesene necistoty pripadne osidenu alebo chybajucu nejaku primes. To ako to popisujes mi pripada ako problem s materialom samotnym.
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.