atomic supercross SX:B5 vs Metron B5
27.12.2012 20:34:13 #1
Zdravím dikutujicí :) nejsem lyžař začátečník,ale moje lyžařské schopnosti jsou limitované operovaným kolenem a tím i odpovídající fyzičkou.Před 4mi roky jsem si v pujčovně vyzkoušel Metrony B5 a byl jsem nadšeny jejich vlastnostmi na upravené sjezdovce.Vyzkoušel jsem ještě jiné typy lyží podobných vlatností ale na Metrony nejlépe vzpomínám.Bohužel nejsou příliž k sehnání v dobrém finančním a technickém poměru.Občas jsem narazil na typ supercross SX B5 a zajímá mě jak se oproti Metronům chovají.co lze vyčíst z technických popisků tak snad že jsou top řada, širší pod botou a vhodné i do neupravěného sněhu.Snažím se přiblížit podobnému stylu jako zde :) https://www.youtube.com/watch?… jsou pro tenhle styl supercrossy SX:B5 vhodné? díky Mirek
27.12.2012 20:44:27 #2
>> #1, mirekhooper07, 27. 12. 2012 20:34:13
Funění není zrovna můj obor, nikdy mně nelákalo a nemám s ním žádné zkušenosti.
Přesto můj názor k tvému dotazu – pokud by mě limitovalo operované koleno, asi bych se funcarvingu snažil naopak vyhnout. A pokud bych už fun chtěl jezdit, tak bych si ani jednu z těch lyží nevybral a šel bych zřejmě do „klasických“ funařských voleb, jako jsou některé modely Lusti (RCT…), krátké měkčí slalomky, případně standardní měkčí slalomky.
Ale jak říkám, nemám s tím zkušenost…
27.12.2012 21:21:10 #3
Vyzkoušel jsem Metrony i SX (vyšší model) a Metrony se mi zdály takové nějaké těžkopádné. Když bych je přirovnal k autům, tak Metron je SUV, SX (nepřišel jsem jim na chuť) sportovněji laděné rodinné auto a slalomky motokára. Ber můj názor s rezervou, protože nejsem nějak zkušený lyžař, ale tak jsem to cítil.
27.12.2012 21:21:12 #4