sjezdovky do 10.000,-Kč - chronicky pokročilá :-) - Diskuzní fórum o lyžování - SNOW.CZ
Domů Diskuze Sjezdové lyže - poradna před nákupem sjezdovky do 10.000,-Kč - chronicky pokročilá :-)

sjezdovky do 10.000,-Kč - chronicky pokročilá :-)

06.01.2013 13:05:00 #1 

Wrenny

Dobrý den, prosím o radu při výběru nových lyží. Je mi 26let, 172cm, 58kg. Lyžuji od základní školy, ale jsem samouk, takže nemám asi moc dobrý styl. Navíc se dostanu na lyže cca 1× za rok, takže první den dva vždy bojuji s tím, abych lyže udržela – nemám sílu v nohou, jinak nesportuji, i když postavu mám sportovní, štíhlou. Jezdila jsem většinou na poděděných, pro mě příliš dlouhých ještě starých rovných lyžích, značku si nepamatuji. Vloni jsem byla s přítelem lyžovat v alpách, půjčila jsem si tam ATOMIC CLOUD myslím 8, délky 151cm, radius 11,5m. Byly docela dobré, tolik mi neodskakovaly, ale nevím, jestli ten typ pro mne je obecně vhodný. Protože jsem nikdy nezažila opravdovou lyžařskou školu, tak svůj styl ani neumím zařadit. Přítel tvrdí, že carving to rozhodně není :-) Lyžovat mě ale baví přesně tak jak jezdím a užívám si to – styl namám čas ani příležitost pilovat ani měnit. Rozjedu jakoby větší oblouk, v nějakém momentě pak bodnu hůlkou, opřu se o ni, ´´skočím´´ bokem, opřu se o hrany a zatočím.. a tak v podstatě dokola až dolů :-D, spíš bych řekla v kratších obloucích. Je to trapné, ale opravdu neumím ten styl lépe popsat. Snažím se držet horní část těla ´´dopředu´´ a ´´kroutit zadkem´´, jak jsem to někde slyšela. Výsledkem je po pár dnech tréninku něco, co mi dělá radost, protože lyže už plus minus ovládám a můj přítel, začátečník, má pocit, že lyžuji úžasně a rychle :-D Rychle lyžuji moc ráda.

Mám pocit že takových lidí bude víc, určitě v mé generaci.. no a moc doufám, že to z popisu někdo pochopí a poradí mi, jaké lyže bych si měla vybrat.