Domů Diskuze neviditelné (ke všem modulům) [Skipasomat]: Velký profesionální servis lyží v HAPPY SPORT Modřany: Lyžaři pozor! Profesionální servis lyží na švýcarských automatech MONTANA jen za 299 Kč! HAPPY SPORT nabízí jedinečnou možnost dopřát Vašim lyžím luxusní péči se slevou 50 %

[Skipasomat]: Velký profesionální servis lyží v HAPPY SPORT Modřany: Lyžaři pozor! Profesionální servis lyží na švýcarských automatech MONTANA jen za 299 Kč! HAPPY SPORT nabízí jedinečnou možnost dopřát Vašim lyžím luxusní péči se slevou 50 %

18.01.2013 20:33:15

18.01.2013 20:33:16

Příspěvků: 3

Jiří z Modřan

Zdravím příznivce sněhu.

Tuto slevu nelze uplatnit, protože v Happysportu požadují nejen kupon z tohoto webu , ale ještě z časopisu SNOW , který již není v prodeji. Tedy závěr:

J E TO P O D V O D – nic nedostanete !!!!!!!!!!!!

18.01.2013 20:45:02

Příspěvků: 156

goldone

Dnes jsem odnesl lyze do Happy sportu v Modranech a mladik v servisu na vouchery nechapave koukal a ze az budu lyze vyzvedavat,tak mam prinest radeji kupon z casopisu.Nechapu proc mam nosit jeste neco z casopisu,kdyz tyto vouchery je nutne zakoupit(nejsou zadarmo)nebo se proste personal zmylil a pro lyze muzu jit bez obav pouze s vouchery.Ma nekdo podobnou zkusenost?

18.01.2013 20:47:36

Příspěvků: 156

goldone

PS.Ted vidim prispevek z pred 12ti minut a koukam,ze v tom nejsem sam.

19.01.2013 14:03:09

Příspěvků: 2029

Radek Holub - SNOW muž

V tomto případě půjde o neinformovanost konkrétního pracovníka Happy Sportu – ke koupené slevě ze Skipasomatu časopis nepotřebujete. Kdyby byl problém, ozvěte se prosím na telefonní linku 775 My SNOW nebo skipasomat@snow.cz. Druhou variantou akce je kupón z časopisu, a proto zřejmě k nedorozumění doš­lo.

V každém případě za uplatnění slevy ručíme, takže i v případě pochybení pracovníka Happy Sportu nás prosím informujte (až do včerejška se problém nevyskytl).

Díky za pochopení a omlouváme se za případné komplikace!

Nic se nejí tak horké, jak se to uvaří.

20.01.2013 16:22:13

Příspěvků: 1

obilek

Dobrý den,

před chvílí jsem si koupil voucher do Modřan a vygenerovaný voucher mi přišel do Letňan, což bych měl přes celou Prahu. Navíc je na něm několikráte napsáno, že ho lze uplatnit pouze v Letňanech. Mohu Vás poprosit o nápravu?

Děkuji.

21.01.2013 17:05:42

Příspěvků: 156

goldone

Pred chvili jsem lyze vyzvedaval a platba voucherem probehla bez potizi.Timto dekuji p.Holubovi za jeho urgenci v Happy sportu.

21.01.2013 19:39:56

Příspěvků: 3

Jiří z Modřan

Dobrý den,

jsem rád, že mohu opravit svůj dřívější nespokojený příspěvek. Dne 19.1. jsem zavolal na uvedenou tel. linku a ochotná paní mi sdělila,že se musí jednat o omyl a že mi dá zprávu.

Za 2 hodiny mi volala zpět, že si situaci s prcovníky Happysportu vysvětlili a že by mělo být již OK. Tedy pro servis je potřeba pouze kupon z tohoto webu (ne z časopisu)

Dne 19.1 večer jsem navštívil opět servis v Modřanech a již proběhlo vše jak má. SERVIS byl proveden za 300,–

23.01.2013 23:53:55

Příspěvků: 2029

Radek Holub - SNOW muž

Díky všem za dobré zprávy!

Nic se nejí tak horké, jak se to uvaří.

06.03.2013 12:30:07 #1 

Příspěvků: 1

Jurajof muž

Dobrý den, zakoupil jsem si omylem voucher do Letnan misto do Modran. Je mozna nejaka vymena? Diky moc za reakci

07.03.2013 15:35:53 #2 

Příspěvků: 32

Markéta Karlová - SNOW

Dobrý den, výměna je možná, ale je to celkem komplikované. Zkuste prosím kontaktovat přímo Happy Sport v Modřanech, jestli by nepřijali Váš kupon. Pokud to nepůjde, dejte nám vědět, vystavíme Vám nový kupón.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.

Komerční tipy