Firma Doppelmayr/CWA představila nový typ desetimístné kabinky Omega V, se kterými jsme se uplynulou zimu již mohli svézt v Saalbachu (nová lanovka Kohlmaisbahn) a především úplně novou kabinu Atria určenou pro lanovky systému 3S, která měla na Interalpinu premiéru. Měla by nahradit dosavadní typ Taris a poprvé se objeví na lanovkách K-Konnection spojující Maiskogel a Kitzsteinhorn v Kaprunu (2019) a Eigerexpress v Grindelwaldu. Shlédnout bylo možné také různé provedení sedaček pro systém D-Line.

Firma Leitner přivezla komfortní kabinky v designu Pinninfarina – třicetimístnou pro systém 3S a desetimístnou Symphony 10, se kterými se již můžeme svézt například v Kitzbühelu, Hochzillertalu nebo na Sella Rondě. Představen byl také inovovaný typ komfortní sedačky Premium Chair EVO a kabiny Diamond EVO.

Překvapivou novinkou je připravovaný návrat dvoulanového systému 2S (1 nosné a 1 tažné lano), který by měl spojit výhody jednolanových systémů a systémů 3S (2 nosné a 1 tažné lano). Díky unifikaci řady komponentů s jednolanovým systémem bude 2S v modernizovaném provedení výrazně levnější než 3S, jako první bude použit na nové dvouúsekové lanovce Nebelhornbahn v německém Oberstdorfu.
Nové celoprosklené kabinky určené pro oběžné lanovky představila také firma Carvatech, chybět nemohla samozřejmě ani švýcarská firma Bartholet se sedačkou a 10místnou kabinkou designovanými studiem Porsche.

Řadu inovací představili také výrobci zasněžovacích systémů a sněžných pásových vozidel. Firma Kässbohrer představila rolbu PistenBully na elektrický bateriový pohon a samozřejmě nemohla chybět ani praktická ukázka Snowfactory firmy Technoalpin.
