Původní dvousedačková lanovka Glungezerbahn 1 od firmy Swoboda byla v provozu od roku 1967 do roku 2018, v posledních letech již s novými sedačkami Doppelmayr. Nová kabinková lanovka přinesla kromě zvýšení komfortu přepravy také výrazné zkrácení jízdní doby, která nyní činí jen 5,2 minut.

Zatímco dolní stanice je umístěna v budově dřevěného charakteru, horní poháněcí stanici Halsmarter ležící v nadmořské výšce 1 560 m n. m. tvoří klasický terminál UNI-GV s vysokým zastřešením. V počáteční fázi provozu disponuje lanovka celkem 20 kabinkami, jejich počet bude možné v budoucnu navýšit. Tím vzroste i přepravní kapacita, která nyní činí 926 osob za hodinu.

Na trase lanovky je rozmístěno celkem 10 podpěr, nejvyšší je podpěra č. 4, která měří 27 metrů. Délka trasy činí 1 797 metrů při převýšení 616 metrů.

Na druhém úseku Halsmarter – Tulfein je dosud v provozu unikátní kombinované zařízení („Kombilift“), které je v zimní sezóně provozováno jako klasický kotvový lyžařský vlek a na léto jsou kotvy vyměněny za jednomístné sedačky. Jedná se o poslední existující „Kombilift“ v Rakousku.

Dále disponuje středisko ještě dvousedačkovou lanovkou Schartenkogel, která obsluhuje sjezdovky stékajícího z nejvyššího bodu areálu v nadmořské výšce 2 304 m n. m a třemi lyžařskými vleky.

Na novou kabinku navázala v roce 2019 výstavba systému technického zasněžování sjezdovek od firmy Technoalpin, které zde dosud zcela chybělo. V letošním roce by měla modernizace pokračovat výstavbou nové lanovky Glungezerbahn 2 na druhém úseku (zatím není rozhodnuto, zda-li půjde opět o 10místnou kabinkovou lanovku, nebo o kombinovanou lanovku se sedačkami a kabinkami na jednom dopravním laně), která nahradí již zmíněné kombinované zařízení.