Barevný historický snímek původní dvoulanové kabinkové lanovky z roku
1951
Dodavatelem druhé oběžné dvoulanové kabinkové lanovky v Rakousku (tou první byla dvouúseková Stubnerkogelbahn v Bad Gasteinu) se stala firma Wiener Brückenbau. Celkem 40 čtyřmístných kabinek dokázalo zajistit kapacitu 600 osob za hodinu. Na trase bylo rozmístěno 9 podpěr příhradové konstrukce. Ve stejném roce byla vybudována také jednosedačková lanovka ze severní strany (Schöckel-Nordlift), technologii dodala firma Wolf & Switzeny. Sedačková lanovka však dojezdila již v roce 1985, dodnes se dochovaly jen její budovy stanic.
Historický snímek původní dvoulanové kabinkové lanovky z roku
1951
V roce 1995, po více než 40 letech nepřetržitého provozu, bylo nutné přikročit k náhradě původní dvoulanové kabinkové lanovky za moderní jednolanovou dráhu. Jejím dodavatelem se stala osvědčená rakouská firma Girak, šestimístné kabinky dodala firma Swoboda (dnes Carvatech). Délka trasy dosahuje 2 087 metrů při převýšení 656 m (horní stanice leží v nadmořské výšce 1 436 m n. m.) a je na ní rozmístěno celkem 10 podpěr, vesměs příhradové konstrukce. Přepravní kapacita stoupla na 1 000 osob za hodinu.
Horní poháněcí stanice