Sella Nevea
Sella Nevea provozovaná firmou Promotur patří k menším italským lyžařským střediskům, které je navíc od roku 2009 propojeno se slovinským skiareálem Bovec - Kanin a tvoří tak malou přeshraniční lyžařskou houpačku. Páteřní lanovkou Sella Nevea je dvoulanová kabinková dráha od firmy Leitner s celoročním provozem, která nahradila v roce 2007 kyvadlovou lanovou dráhu. Zajímavostí jsou její stanice, které jsou u tohoto typu lanovky netradičně realizovány jako klasické volně stojící terminály s opláštěním a netradičně působí také 16místné kabiny Diamond v oranžovém zbarvení. Propojení se Slovinskem pak zajišťuje Funifor se 100místnými kabinami, který je ovšem v provozu pouze v zimní sezóně (titulní foto s oběma kabinami v dolní stanici).
Horní část trasy dvoulanové lanovky v Sella Nevea
Zoncolan
Menší lyžařské středisko Zoncolan najdeme v italském regionu Friuli nedaleko hranic s Rakouskem. Hlavní lanovkou je zde funifor se dvěma stomístnými kabinami, který byl postaven firmou Doppelmayr v roce 2007 a zajišťuje spojení tohoto lyžařského střediska s obcí Ravascletto. Původně plnila tuto úlohu klasická kyvadlová lanovka a současně s ní v dolní polovině trasy také dvousedačka Graffer, která sice existuje dodnes, ale již několik let je mimo provoz. Na jediné podpěře funiforu, která se nachází u horní stanice této dvousedačky, je totiž umístěna mezistanice, čímž se dvousedačková lanovka stala nadbytečnou. V letní sezóně je funifor provozován v červenci (pouze o víkendech) a srpnu a obdobně jako u ostatních lanovek tohoto typu je v létě v provozu zpravidla jen jedna kabina.
Kabina Funiforu Zoncolan na příjezdu do horní stanice
Tarvisio
Tarvisio je největším lyžařským střediskem provozovaným firmou Promotur, v zimě zde lyžaře vyváží 15 lanovek a vleků, které obsluhují 33 km sjezdovek všech náročností. V letní sezóně je v provozu osmimístná kabinková lanovka na Monte Lussari, což je vyhledávané poutní místo. Lanová dráha byla vybudována v roce 2000 firmou Leitner a zajímavostí je její průjezdná mezistanice (avšak jde stále jen o jeden poháněcí úsek s jednou smyčkou dopravního lana), v níž se trasa horizontálně mírně lomí. Původní šestimístná kabinková lanovka Agudio z roku 1985, která vedla na vrchol z obce Valbruna v přímé trase bez mezistanice, zůstala zachována ve zkrácené trase. V současnosti však již není v provozu.
Trasa osmikabinkové lanovky na Monte Lussari