Sjezdovky:
Sjezdovky dlouhé, převážně dost úzké, většina končí dole u
kabinkové lanovky:
Pod kabinou - trať je uvedena jako červeno-černá, je ale
spíše červeno-modrá (s padákem v Peci na Bramberku se to nedá srovnat)
Ford Černohorská - nejdelší sjezdovka v areálu, většinou
modrá, některá místa do červena, většinu délky dost úzká (ráno zde
nebylo k hnutí)
Anděl - červená, poměrně rychlá trať, nejužší v
areálu
Protěž - červená trať s mírným dojezdem, osvětlena k
nočnímu lyžování
Sport 1, 2, 3 - modré tratě na loučce nad kabinkovou
lanovkou, vhodné na výuku
Sněhové podmínky:
Díky vydatnému sněžení v posledních dnech výborné, nahoře prašánek
a dole byl sníh vlhčí.
Komfort – lanovky, vleky a zázemí:
Páteří je 8místná kabinka vedoucí přímo z parkoviště. Dále potom
na vršku dlouhá nepohodlná kotva Anděl, pod ní potom operuje čtyřsedačka
Protěž a nad horní stanicí kabinky dvě pomy Sport 1 a 2. Po Velikonocích
se údajně má rozběhnout stavba nové 6sedačky s bublinou z Hoffmanových
bud (sjezdovka už je hotová, ale momentálně je zavřena). Záchody jsem
viděl v dolní stanici kabinky.
Zalidněnost:
Díky velikonočnímu víkendu obrovská, po příjezdu na parkoviště v
8:45 jsme byli nasměrováni až na druhé "patro" parkoviště. Fronty se ale
tvořily jen u kabinky a nebyly nijak dlouhé (na 5 minut). Sjezdovky byly po
ránu dost přelidněné, později se ale lidé rozprostřeli po celém
areálu.
Občerstvení a aprés-ski:
Měli jsme lístek jen na 4 hodiny, a tak jsme si dali jen něco k pití.
Využili jsme bufet uprostřed sjezdovky Protěž. Ceny: horká čokoláda
(superhustá, vřele doporučuji
) - 30 Kč, točená Kofola 3 dcl - 25 Kč.
Doprava do střediska a parkování:
Parkoviště se zdá být dost veliké, ale když jsme to viděl dnes, tak v
sezoně to tu asi je dost velký masakr.
Doprava z HK
bez problému, ve Svobodě nad Úpou menší vrstva ledu na silnici. Pozor, se
začátkem Velikonoc se na silnici vrátila v hojném počtu policie, dejte si
pozor obzvlášť v úsecích, které svádějí k rychlé jízdě, na úsecích
s omezenou rychlostí a vesnicích.