Sjezdovky:
Dnešní lyžování se odehrávalo ve spodní části areálu přímo nad
Fieberbrunnem, kdy v provozu byla z klíčových přepravních zařízení pouze
8kabinka Doischberg, první sekce pulzační kabinky (Streuboden),
čtyřsedačka s bublinou Lärchfilzen a propojovací kotva.
Celý lyžařský provoz se odehrával prakticky pouze na čtyřech
sjezdovkách pod příslušnými lanovkami, kdy za daných podmínek nejdéle
nejsjízdnější vydržela červená F8 pod kabinou. Některé i nízko
položené sjezdovky byly uzavřeny (pravá F7, F1c, F6a), takže provoz se pak
ve většině odehrával na dvou červeno-modrých sjezdovkách pod
čtyřsedačkou.
Sněhové podmínky:
V průběhu neděle 31.1. výrazně připadlo, ale bohužel následně se
teploty výrazně zvýšily a sněžení přešlo v hustý déšť, takže
výsledkem byl mokrý a velmi těžký sníh, který neměl ani v noci šanci
přimrznout. Po ránu sice byly (ty otevřené) urolbované, ale sníh na nich
téměř tekl, přičemž lyžování už od samotného rána připomínalo
závěr sezony někde v půlce dubna. A třeba u dojezdu čtyřsedačky četa
pracovníků místního areálu dokonce udělala přes sjezdovku kanál pro
odvod masivně odtékající vody. Vzhledem k tomu, že kolem jedenácté se
díky hustému provozu na těch pár otevřených sjezdovkách začaly tvořit
boule, raději jsme lyžování zavčas zanechali.
Komfort – lanovky, vleky a zázemí:
Jak jsem zmínil, otevřena byla čtyři přepravní zařízení. Osmikabinka
je vcelku nmoderní a lze si v ní sednout. Naopak pulzační lanovka je na
stojáka. Standardní čtyřsedačka s bublinou sice již něco pamatuje, ale
není jí co vytknout (snad mimo dnes nedostatečné kapacity).
Zalidněnost:
Po ránu byla zalidněnost téměř nulová a prvních několik jízd jsme
absolvovali po úplně prázdných tratích, na modré F2 jsem při první
jízdě nahoru i dolů nepotkali ani živáčka. Zhruba okolo desáté se areál
i přes pondělí začal solidně naplňovat a protože nebylo možné toto
množství lyžařů vstřebat do celého areálu, tak se tito hromadili
především u čtyřsedačky, ke pak postupně vznikala fronta okolo 10 minut.
Následně pak nestíhala ani návratová spojovací kotva. Na kabinkách byl
provoz plynulý.
Občerstvení a aprés-ski:
Většina občerstvení se nalézá v údolní výchozí stanici, kde je i
pěkné sociální zázemí. Několik chat podél otevřených sjezdovek se v
době našeho odjezdu teprve plnilo.
Doprava do střediska a parkování:
Přístup do střediska je vynikající, neboť se nalézá zhruba kilometr
od hlavní údolní komunikace, kde u lanovek je několik velkých parkovišť.
Ta nejbližší se i dnes zaplnila, ale dále a níže od nich bylo ještě
dostatek parkovacích míst.