Reporty z lyžařských středisek (strana: 4) - SNOW.cz
Domů Střediska Reporty

Aktuální reporty z lyžařských středisek (strana: 4)

Aktuální a praktické zkušenosti z navštívených středisek od lyžařů pro lyžaře

• autor:Tomáš Roba - SNOW
  • hodnocení:

Tohle středisko pro mě bylo obrovské překvapení! Neočekával jsem žádný zázrak, jeden kopec a 40 km sjezdovek na Alpy nezní nijak závratně, ale zdání klame. Je to takový malý Kronplatz. Všechny lanovky a sjezdovky se papr...

• nejnovější z: 28.02.2020
  • autor:HH
  • hodnocení:

Ideální středisko pro lyžařskou dovolenou s dětmi. Hlavními lákadly jsou široké červené sjezdovky, pohodlné sedačky s bublinou a krásné výhledy na Brentu a Lago di Garda. Za velmi rozumnou cenu (my jsme platili 30 tis. K...

• nejnovější z: 29.02.2020
  • autor:Cesmik
  • hodnocení:

Jel jsem na sobotní skialp do Vrátné. Pro usnadnění nástupu jsem použil čtyřsedačku Paseky. Kabinková lanovka na Chleb z důvodu silného větru uzavřena. Paseky urolbované, zčásti uzavřené z důvodu závodu. Sjezdovka na Pol...

• autor:prochy.marty
  • hodnocení:

Klínovec nabízí širokou škálu sjezdovek všech obtížností. Bohužel obsazenost sjezdovek a fronty u lanovek související s chabou sněhovou sezónou celkový zážitek dosti omezují.

• hodnocení:

Při našem pobytu v Beskydech jsme se zajeli na jedno odpoledne podívat do areálu Kyčerka, který se nachází v údolí Pluskovec nad obcí Velké Karlovice. V areálu je několik lyžařských vleků, které vás dovezou do výšky 720 ...

• hodnocení:

Našli jsme si pěkný nový apartmán přímo u sjezdovky Rališka. V týdnu před odjezdem napadl nový sníh, vše slibovalo krásný několikadenní relax s pohádkovou zimou. Jenže v čase našeho příjezdu nastala obleva, k tomu vydatn...

• nejnovější z: 24.02.2020
  • hodnocení:

Lyžařský areál Pustevny leží v nadmořské výšce 620 až 1 098 metrů a disponuje sedmi sjezdovkami všech obtížností, jejichž vzájemné propojení sjezdovek není zrovna ideální. Na Pustevnách je jen starší dvousedačka a několi...

• nejnovější z: 28.02.2020
  • autor:veraschles
  • hodnocení:

Krásná krajina, nádherné výhledy, což je ale asi tak všechno. Areál je poměrně chudší na zázemí, zejména na slovinské straně.

• nejnovější z: 23.02.2020
  • hodnocení:

Na poslední a již odjezdový den z našeho jarně-prázdninového pobytu v Jižním Tyrolsku jsme vybrali areál Ratschings-Jaufen. Již delší dobu jsem měl tento areál v plánu vyzkoušet, ale teprve nyní se naskytla vhodná přílež...

• nejnovější z: 22.02.2020
  • hodnocení:

Středisko Plose nad Brixenem jsem poprvé navštívil asi před osmi lety jako variantu k mnohem většímu Kronplatzu. Tehdejší dojem nebyl úplně špatný, ale na druhou stranu nic tak velkolepého, co by stálo za pět hvězdiček. ...

• autor:Rychle
  • hodnocení:

Na jednu stranu bylo fajn, že sněžilo a konečně jsem zažil i den, kdy to vypadalo, že je i zima, protože po ránu mrzlo a průběžně padal sníh... Na druhou stranu bylo hodně lidí (čekání na lanovku většinu času kolem 10 mi...

• nejnovější z: 21.02.2020
  • hodnocení:

Co napsat, aby člověk neopakoval už mnohokrát napsané? Jednoduše jedno z top středisek v Itálii s různorodými terény, působivými panoramaty a nádhernou krajinnou kulisou. A když vyjde slunečné počasí, připadá si člověk j...

• autor:Orhor
  • hodnocení:

Kleinarl je menší středisko spíše rodinného charakteru a zároveň vhodné pro vyznavače freeskingu - Absolut park je jeden z největších parků vůbec.

• nejnovější z: 20.02.2020
  • hodnocení:

Seiser Alm jsme navštívili jako první středisko v rámci několikadenního pobytu v Jižním Tyrolsku, konkrétně v oblasti Brixen - Val Gardena. Po nastudování předchozích reportů mi bylo jasné, že se jedná o středisko rozlož...

• nejnovější z: 22.02.2020
  • autor:ondra87
  • hodnocení:

Středisko jako takové je vybaveno velice dobře. Rozhodně stojí za to si připlatit a mít skipas na celou oblast včetně Marillevy a Pinzola. Obecně nejsem zastáncem ski turistiky, ale v době naší návštěvy bylo opravdu hodn...

• autor:Pavel K.
  • hodnocení:

Široké sjezdovky, žádné fronty u lanovek. V horní části sjezdovky v dobrém stavu až do odpoledních hodin. Dolní část odpoledne už dost rozbitá vlivem vysokých teplot. Výborná kuchyně v restauraci u spodní stanice lanovky...

• autor:LUSTI KOPEC
  • hodnocení:

Areál vhodný pro rodiny s dětmi a lyžovaní bez front! Nedostatek sněhu se ale projevuje i na Oravici, ještě že jsou k dispozici fajne termály kousek od sjezdovky. Pro děcka je vhodná modrá sjezdovka se sklonem tak akorát...

• nejnovější z: 21.02.2020
  • autor:parezzbablu
  • hodnocení:

Cca před deseti lety jsem navštívil Zillertalské údolí a i Zillertal Arenu, ovšem ze strany z údolí, takže výlet do oblasti Hochkrimmlu byl jen jednodenní lyžařské safari tam a zpět. Letos jsme s kamarády a jejich ratole...

• autor:ing.kralik
  • hodnocení:

Navštívili jsme klenot švýcarských Alp - legendární Jungfrau. První den bylo krásné počasí, to se genius loci projeví nejsilněji. Druhý den nás naopak vyhnalo počasí už krátce po obědě.

• autor:Dwamin
  • hodnocení:

Po předešlém zklamání v Badu jsme vyrazili na Katschberg a parádně jsme si to vynahradili. Ráno jsme vyjeli na Aineck, jelikož to bylo jediné místo, kde bylo sluníčko a ne mlha a lyžování bylo parádní. Kolem oběda už sed...