Sjezdovky:
Pokud si po návštěvě takového Saalbachu budete říkat, že značení
sjezdovek příliš neodpovídá reálnému stavu, vězte, že jste
pravděpodobně ještě nenavštívili tento areál. Velká většina
červených sjezdovek je minimálně hodně rudá, ale často i černá, a to v
takřka v plné délce. Obecně jsou zdejší svahy velmi členité, což
někomu může vyhovovat, nicméně prudké hangy často střídají ještě
prudší a ač jsem projel v podstatě vše otevřené, tak sjezdovku, kde by se
dalo pohodově a pohodlně carvovat, jsem nenalezl. Je to samozřejmě
hodnocení silně subjektivní, ale jako relativně zkušený lyžař si to
troufám zobecnit.
Nejprudší svahy se spouští z vrcholu Gmahkopf, opravdu výživná je
třeba více než 3 km dlouhá sjezdovka č. 43 a 44 vedoucí až do údolí, na
které se střídá stěna za stěnou. Opatrnější ji proto většinou raději
"sjížděli" v kabince lanovky. Naopak lehce přívětivější sklon nabízí
sjezdovky pod vrcholem Schatzberg, konkrétně červená sjezdovka vedoucí pod
Schatzbergbahn patří asi k tomu nejlepšímu, co může areál průměrnému
lyžaři nabídnout.
Bohužel, 99 % modrých sjezdovek v areálu tvoří pouze úzké přejezdové
cesty, ty černé jsem raději ani nezkoušel. 
Sněhové podmínky:
Se sněhovými podmínkami to zatím není žádná sláva. Sněhu je zhruba
tolik jako třeba v Krkonoších, na spoustě svahů bohužel ležely kamínky.
Nicméně pokrývka rozhodně není tak nízká, že by prosvítala tráva
(pouze na několika málo místech), spíše dle mého názoru rolby vytahaly
kameny na povrch. Paradoxně lepší sněhové podmínky byly často na
dojezdech do údolí, které areál poctivě dosněžoval pomocí děl (i přes
mrazivé počasí však ne za provozu, takže palec nahoru).
K negativům se přidal ještě místy i hodně zmrzlý sníh, povolil jen v
úsecích, které stihlo odpolední slunce osvítit. Především pod
Schatzbergem to bylo již odpoledne bez ledu a "tak akorát".
Jinak se díky nulové zalidněnosti manšestr držel tak na 70 % svahů až
do 16 h, bohužel však často překvapil tím, jak umrzlý byl.
Komfort – lanovky, vleky a zázemí:
Polovina areálu pod Gmahkopfem je obsluhována především staršími
zařízeními, výjimkou je hlavně šestisedačka s bublinou a vyhříváním
Gmahbahn. Jinak vám ale třeba celkem dlouhá neodpojitelná čtyřsedačka
Hornlift 2000 dokáže zprostředkovat prvotřídní zážitek v podobě
promrznutí. Druhá polovina areálu pod Schatzbergem je jednoznačně
modernější. Nové kabinky i sedačky zajišťují dostatečný komfort,
ovšem za horšího počasí je jasně znát chybějící bublina či
vyhřívání.
Zázemí v pořádku, toalety samozřejmě na každé nástupní stanici. Na
některých přístupových místech jsou jezdicí schody, jinde si bohužel
člověk musí pár schodů vyšlápnout sám, ale žádná tragédie to
není.
Zalidněnost:
Jeden z hlavních pozitivních faktorů. Na všech parkovištích většinou
jen desítky aut, na sjezdovkách vždy průměrně tak 5 lyžařů, takže
absolutně bez problémů.
Občerstvení a aprés-ski:
Nevyužil jsem, hotelová strava je plně dostačující. Chat je u sjezdovek
poměrně hodně a vypadalo to až smutně, jelikož málokdy u nich byli vidět
nějací návštěvníci. U jednoho občerstvení jsem dokonce zahlédl, že v
pondělí mají klidový den a tudíž zavřeno. No, myslím, že kdyby byla
návštěvnost vyšší, s klidem by se ho vzdali. 
Aprés-ski se spíš nekonalo, z jedné boudy jsem zaslechl po 16. hodině
hudbu, ale stály před ní opřené jen jedny lyže...
Doprava do střediska a parkování:
Doprava bez problémů, za 3 minuty z hotelových garáží. Parkoviště v
Inneralpbachu je plně pokryté ledem, avšak bohatě posypaným kamínky. V
provozu byl i vláček, který rozváží lyžaře na vzdálenější
parkoviště, jenže neměl koho vozit a jezdil naprázdno.