Sjezdovky:
Sjezdovky spíše náročnější, ale vzhledem k minimální zalidněnosti a
perfektnímu stavu sjezdovek po celý den den lze doporučit areál i méně
zkušeným lyžařům. V provozu bylo cca 35 km tratí z celkem 43 km, z toho 70
% je jich zasněžovaných. Jedná se převážně o červené (26 km) a černé
(12 km) sjezdovky. Modrých sjezdovek je k dispozici celkem 5 km. Všechny
skirouty byly mimo provoz. V areálu je docela dost křížení jednotlivých
sjezdovek, dále zde křižuje zimní pěší cesta + běžecký okruh, tak mi
docela dělalo problém se zorientovat, která a kam sjezdovka vede. Sjezdovky
jsou vedeny odlišně oproti plánku areálu, tak vám trvá déle, než se tu
zorientujete. V zadní části areálu u moderní 10kabinky Breitspitzbahn byla
v provozu jen jedna červená sjezdovka č. 10. Parádní byla černá 6,
červená 2, 4, 5 a spodní úsek červené 8. Vrchní část černé č. 1 byla
dosti nerovná a ledovatá od nasněžených hromad technického sněhu,
prostřední část byla 2 dny bez úpravy, ale spodní úsek byl již
parádní.

Sněhové podmínky:
Sjezdovky byly opatřeny směsicí přírodního a umělého sněhu, výška
sněhu okolo 50 cm a ve spodních částech sjezdovek č. 1 a 2 bylo
dosněžováno sněžnými děly a sněhovými tyčemi. Také u výstupu z
kabinky Alpkogelbahn se zasněžovala doposud zavřená sjezdovka č. 16. Dále
se připravoval terén prostředního úseku černé sjezdovky č. 12. Úprava
sjezdovek bez připomínek, kromě prostředního úseku černé č. 1, kde z
nepochopitelných důvodů nebyl v prvních dvou dnech upraven prostřední
úsek. Po zásahu vrtulníku u zraněného lyžaře právě v části
neupraveného úseku, byla třetí den lyžování sjezdovka č. 1 upravena
celá.
Komfort – lanovky, vleky a zázemí:
Všechna hlavní přepravní zařízení byla v provozu, dvě rychlé 8- a
10kabinky, jedna odpojitelná krytá 4sedačka a 1 jedna odpojitelná krytá
šestisedačka a dále čtyři vleky a dětské pojízdné pásy. Mimo provoz
byl jen vlek Rückbringerlift, který obsluhuje jen uzavřenou sjezdovku č. 9.
U vrchní stanice kabinky Alpkogelbahn je možná bezplatná půjčovná
lehátek umístěných ve staší kabince Relaxzona - Liegestuhlzone (sektor
05.1).
Zalidněnost:
Návštěvnost po celé tři dny byla minimální, lyžaři si dělali odstup
od ostatních lyžařů, takže jsem s cizím lyžařem ani jednou nejel v
kabince, ani na sedačce. Kabinky, sedačky a vleky se většinou točily
prázdné.
Občerstvení a aprés-ski:
Na sjezdovkách několik horských chat a u spodních lanovek mnoho hotelů s
restauracemi. Vyzkoušely jsme výborný gulášek s knedlíkem za 14,20 eur v
horské chatě Weiberhimml + káva Lattemacchiato za 4,90 eur a cappuccino za
3,90 eur.
Doprava do střediska a parkování:
Doprava do střediska z městečka Galtür, kde jsme byly ubytováni,
skibusem, který jezdí mezi Ischglem a Siilvaparkem v intervalu 10 minut.
Parkovat se dá poblíž kabinky Alpkogelbahn, nebo 4sedačky Birkhahnbahn
zdarma na zpevněném odhrnutém sněhu.