Sjezdovky:
V provozu byly všechny 3 až 4 sjezdovky, které však mají množství
variant a objezdů, a tak areál působí rozlehlejším dojmem a i celodenní
lyžování zde lze zvládnout bez nudy.
Obecně horní část kopce nabízí mírnější, červeno-modré svahy,
ideální na carving, spodní části jsou pak zpravidla prudší, a nahrávají
tak tvorbě muld či ploten. Postupně si lze ale nalézt ideální trasu, kde
lze carvovat po celou dobu - pro mě to byla například modrá č. 2,
pokračující po sjezdovce č. 3, 3a, 3b a opět 3a, což je pravděpodobně i
nejdelší trasa, kterou lze bez výjezdu lanovkou absolvovat (když
nepočítám traverzy).
V provozu bohužel není černá ski-route vedoucí do údolí, která je
suverénně nejdelší trasou v areálu, avšak jestli je upravena jednou za
několik let, je to hodně... Sněhu musí napadnout opravdu dost, jelikož
dolní stanice lanovky je v nějakých 550 m nad mořem a ani trasa sjezdovky
není asi zrovna vzorově vysekaná. Na druhou stranu jsem z lanovky zahlédnul
i jedno tyčové sněžné dělo na jejím dojezdu. 
Oficiálně v provozu byly ski-route č. 6 a 9 v horních partiích, ale
vzhledem k již ztvrdlému sněhu a chybějící úpravě to nebyl žádný
zážitek.
Sněhové podmínky:
Stejné jako v předchozích dnech v jiných areálech - nahoře krásně
držící prašan, dole ledové plotny. Díky nízké zalidněnosti se alespoň
neobjevovaly žádné muldy. Slunce v půlce dne zřetelně zlepšilo
viditelnost a šlo si užívat mnohem více carvingu.
Komfort – lanovky, vleky a zázemí:
Lanovky neurazí ani nenadchnou, při ceně skipasu si nelze na nic
stěžovat. Přístupová kabinka je moderní, rychlá a pojme až 8 osob, obě
šestisedačky nejsou kryté ani vyhřívané, ale jezdí rychle a
pohodlně.
Cena skipasu na kase je o nějaké euro dražší než při nákupu přes
Gopass, nicméně v takovém případě musíte s sebou přivézt i vytištěný
doklad, což je značně nepraktické.
Zalidněnost:
Sami jsme zde nebyli, ale šlo rozhodně o velmi pozitivní překvapení.
Lidé nikde nepřekáželi, fronty se nekonaly a na lanovkách jsme mohli jezdit
sami. Později odpoledne jsme postupně měli i některé sjezdy čistě pro
sebe, takže paráda. Bylo zde i pár lyžařských kurzů z ČR, ale nijak
nepřekážely.
Hlavním mínusem areálu je konec provozu v 15:30, přístupová kabinka pak
jezdí oficiálně jen do 15:45. Zde je vidět jasné šetření. Na konec
provozu upozorňují celkem otravně již předem i místní tlampače
rozmístěné u tras lanovek.
Občerstvení a aprés-ski:
Nezkoušeli jsme, byl by to hřích při tak dobrých podmínkách. Dole u
parkoviště je pouze bistro s vnitřním posezením. Na svazích je
rozmístěno několik horských chat, zpravidla i s lehátky a venkovním
posezením.
Doprava do střediska a parkování:
Bezproblémová doprava přes Spittal an der Drau, výtečná dostupnost i od
dálnice. Obrovské parkoviště na štěrku s bahnem bylo plné asi z poloviny,
vzdálenost k lanovce pár desítek metrů.