Sjezdovky:
Zdálky viditelný bílý pruh vypadá, při příjezdu od Prčice, poměrně
dost skloněný, ale zdání klame. Tratě jsou značeny červeně, ale zcela
jistě jim sluší modrá. Možná horní část s kotvou by se místy lehce
začervenala. Od nástupiště kotvy až dolů k lanovce jde o zcela plochý
dojezd s výjimkou přejezdu přemostění silnice vedoucí k hornímu
parkovišti. Tam za hrbem, kam není vidět, čeká občas nějaké
překvapení.
Sněhové podmínky:
Na současnou zimu slušné, udávané hodnoty 70 až 100 cm těžko
kontrolovat, ale je fakt, že nikde nic nekouká, ve skluznici nic šrámy
nedělá. Ráno je povrch pěkný, vcelku vodivý, ale postupně se pod náporem
jezdců mění v oraniště. Před polednem je potřeba sport ukončit a
poohlédnout se po občerstvení.
Komfort – lanovky, vleky a zázemí:
Hlavním dopravním zařízení je pevná čtyřka s rozběhovým pásem,
který však neběží, a tak je třeba vydržet nějaký ten faul zezadu do
lýtek. Lanovka je velice pomalá, ale alespoň tolik nenakrmí kopec lidmi,
kterých je i tak jako tak víc než dostatek. Kotva je dobrá, terén u ní
nabízí nejlepší svezení v areálu.
Zalidněnost:
Lidí bylo poměrně dost, nalézt pěkné okno na svahu dalo práci,
většinou tehdy, když se na chvíli zastavila lanovka. Občas také projel
dětský had, ale nechával kraje volné k projetí.
Občerstvení a aprés-ski:
Občerstvení lze dostat v klasické táckové restauraci v hlavní budově.
Hlavní jídla se pohybují kolem 165 Kč, na čepu je Budvar 0,5 l za 42 Kč,
0,3 l za 28 Kč. Podél trati jsou ještě dva stánky s občerstvením, ale
dnes nebyly otevřeny.
Doprava do střediska a parkování:
Cesta do střediska vede po suchých silnicích, parkoviště jsou bezplatná
a poměrně rychle se zaplnila.