Sjezdovky:
Ve středisku najdete 74 km sjezdovek, z toho nejvíce jich zde bylo
červených, ale na pořádnou lyžovačku to naprosto stačilo. Černých
sjezdovek tu je velmi málo a většinou jsou také dost krátké.
Modrých sjezdovek zde také nebylo moc, avšak na nich jsme téměř
nejezdili kvůli velice mírnému sklonu sjezdovky (občas nám to připadalo
jako zelená sjezdovka).
Sněhové podmínky:
Každý den sněžilo, jezdili jsme tedy na téměř třech metrech
nádherného, upraveného prašanu. Díky této nadílce se také otevřely
obrovské možnosti freeridu, takže jsme se mohli vyřádit i mimo
sjezdovku.
S přibývajícími hodinami už byl ale sníh na sjezdovkách velmi
rozježděný (hlavně o víkendu při největších návalech).
Nedoporučoval bych ale jezdit v pozdních jarních měsících, vzhledem k
nadmořské výšce střediska by se vám to nemuselo vyplatit.
Komfort – lanovky, vleky a zázemí:
Ve středisku jsou převážně sedačkové lanovky, kabinová zatím není
žádná (ale je ve výstavbě).
Najdete zde také pár vleků, ale opravdu jen pár a my osobně jsme jezdili
pouze na jednom přibližovacím.
Také bych rád vyzdvihl přibližovací pásy, kterými je Folgaria
proslavená a je jich tu opravdu značné množství (více než vleků).
Jedinou výtkou střediska byly ale přejezdy, které byly občas velmi
táhlé a často mi tak připadalo, že jsou více do kopce, než zkopce.
Zalidněnost:
Přes víkend zde byly houfy lidí, ale čekací fronty na lanovky/vleky
nebyly žádné. Jen jednou jsme čekali cca 30 vteřin kvůli pozastavené
lanovce, ale to se asi nepočítá. :D
Přes týden bylo v areálu prázdno a sjezdovky jsme tedy měli pro
sebe.
Občerstvení a aprés-ski:
Na obědy jsme z 90 % jezdili do údolí "Fondo Grande", kde byla velká,
prosklená restaurace. Za celkem příznivé ceny zde dostanete opravdu velké
porce (např. polévky), které nám opravdu chutnaly.
Doprava do střediska a parkování:
Jeli jsme autem, cesta měla cca 850 km a vzhledem k tomu, že byla
víceméně po dálnici, byli jsme na místě (Serrada, přímo napojená na
středisko Folgaria) za nějakých 10 hodin.
Parkování bylo přímo u rezidence a zdarma.