Katschberg mapa sjezdovek
Katschberg - mapa sjezdovek s podrobným popisem
Oficiální mapa sjezdovek - Katschberg

Kliknutím na mapu se zobrazí zvětšená podoba. Pokud chcete vidět maximální velikost, klikněte na tlačítko 1:1.
Interaktivní mapa - Katschberg
Podrobný popis - Katschberg
Tschaneck
- pod krytou 6sedačkou mířící na vrchol Tschaneck, nejvyšší bod této části areálu, se rozprostírá široká, černě značená, ale bezproblémová dálnice s jemnými proměnami sklonu
- všechny ostatní tratě na hřebeni Tschanecku jsou už značené červeně a jejich sklon s tím, jak se vzdalují od Tschanecku, postupně ubírá na síle
- jde o pohodové, lehce proměnlivé červené tratě a vždy s více variantami obtékající domovskou lanovku či vlek
- neoblíbené vleky v nejjižnějších partiích Tschanecku pak obtékají ty nejliduprázdnější tratě
- všechny sjezdovky se v širokém profilu prosmýkají řídkým lesem, který je spolehlivou ochranou před větrem i difúzním světlem
- č. 3 – široká, sportovnější dálnice s jemnými změnami sklonu, obsloužená krytou 6sedačkou
- č. 4 – pohodová a široká červená s pomalejší 4sedačkou
- č. 6 – široká červená dálnice s občasným svižnějším úsekem, její varianty č. 7 a 8 jsou o něco mírnější a ke konci traverzují zpět ke spodní stanici kryté 6sedačky
- č. 9, 10, 12 a 14 – příjemné, pohodové a velmi široké červené dálnice s jemnými proměnami sklonu
Aineck
- široko daleko nejvyšší a povětrnostně velmi exponovaný bod
- z Katschbergu jej zpřístupňuje expresní 3sedačka
- z vrcholu po spádnici klesá široká černá ranvej s velmi strmým, ale krátkým úvodem, „červenou“ střední pasáží a opět poctivě strmým dojezdem
- černou Direttissimu obtéká užší, serpentinovitá červená trať
- plochý a rozsáhlý vrchol Ainecku je dalekým rozhledovým bodem (Vysoké Taury na severu a západě, Nockberge na východě, Karavanky na jihu), z něhož je prý vidět pětina Rakouska
- dominantní tratí severní strany Ainecku je „dálniční“ sjezdovka A1 – široká, mírná a přívětivá sjezdovka, která vás po 6 km dovede do údolní obce St. Margarethen (zpočátku poměrně plochá, poté s příjemně ležérním carvingovým sklonem, směrem do údolí občas s lehce strmějším hangem, v poslední třetině se postupně zužuje a svůj jinak přímý směr zpestřuje o pár prostorných serpentin)
- z hlavní dálnice A1 se odděluje nejprve středně strmá trať směřující k nástupní stanici „vrcholové“ kabinky a později mírná trať ke stanici Silver Jetu II
- moderní kabinku Gipfelbahn obtéká spletité klubko širokých až dálničních červených tratí, které se postupně slijí do sběrného traverzu a dojezdové rovinky, a jedna černá varianta, již tvoří zhruba půlkilometrový výrazný padák
- severní strana Ainecku je celkově spíš mírnější, nahoře a ve střední pasáží až plochá, ale ve svém terénu má i přechodně strmější záhyby, strmější je i nejníže položená třetina svahu
- pod přibližovací kabinkou ze St. Margarethen s 500m převýšením protéká široká, lehce sportovní černá trať, již obloukem obíhají další červená a černá varianta
- č. 21 – příjemně sportovní, černě značená a široká trať přímo v trase lanovky
- č. 22 a 23 – lehce sportovní široké tratě, které se před dojezdem slévají do svižné rovinky
- č. 25 – dostatečně široká, ale frekventovaná červená klesající šikmo svahem, která se postupně rozšiřuje a polevuje ve sklonu až k dojezdové rovince