Kaunertaler Gletscher mapa sjezdovek
Kaunertaler Gletscher - mapa sjezdovek s podrobným popisem
Oficiální mapa sjezdovek - Kaunertaler Gletscher

Kliknutím na mapu se zobrazí zvětšená podoba. Pokud chcete vidět maximální velikost, klikněte na tlačítko 1:1.
Interaktivní mapa - Kaunertaler Gletscher
Podrobný popis - Kaunertaler Gletscher
Falginjoch (▲ 3 113 m)
- přímé ledovcové dálnice s velmi plochým dojezdem (↑ funifor Falginjoch 2 750–3 113 m)
- po společné úvodní pasáži v podobě užšího traverzu šikmo svahem se po ledovci rozbíhají především dvě přehledné dálnice – modrá Weissseeclassic (10) a červená Weissseegenuss (8) s variantou Eisschwung (9), která bývá zejména na podzim zabrána pro trénink
- přímo v trase lanovky se přes strmý skalní práh spouští ještě užší a velmi strmá černá Black Ibex (11)
- všechny tratě se postupně zmírňují a zplošťují, přičemž dojezd k nástupní stanici kabinové lanovky je téměř plochý
- svah byl dříve zpřístupněn dlouhými kotvovými vleky Weisseeferner, nyní je obsluhuje kabinová lanovka typu funifor – větruodolná kyvadlová lanovka, prozatím pouze s jednou kabinou
Ferner (dříve Falgin)
- kratší přehledná, modře značená ledovcová pláň Ferner Ost (12) se středně strmým úvodem a mírnějším dojezdem (↑ vlek Ferner 2 884–3 005 m)
- širé ledovcové prostranství podél tratě je využíváno pro trénink
- trať Ferner West (13) na opačné straně vleku nebývá v provozu
Nörderjoch
- modře značená ledovcová dálnice se středně strmým úvodem a mírnějším dojezdem (↑ vlek Nörderjoch 2 710–2 900 m)
- modrá Nörder West (3) roluje po široké pláni, využívané pro trénink
- modrá Nörder Ost (4) vede v úzkém pruhu podél vleku
Karlesjoch (▲ 3 108 m)
- užší až středně široké točivé a velmi proměnlivé tratě v morénovém terénu, střídající strmější pasáže s rovinkami (↑ kabinka Karlesjoch 2 750–3 108 m)
- modrá Karles-Easy (15) a červená Karles-Expert (16) souběžně zdolávají strmý vrcholový hang, pod nímž se odděluje užší černý „jazyk“ Vronitunnel (19), přičemž obě původní tratě se na krátkou plošší pasáž spojí
- brzy se však oddělí neposedná červená Karles-Expert (16) směrem k vleku Ferner
- hlavní trať pokračuje po krátkém strmém hangu jako červená Vroni (17) kolem tunelu a poté již jako modrá Vroni (17) mírněji směřuje ke kabince Karlesjoch
- černá Vronitunnel (19) za tunelem míří v mnoha zatáčkách strmou a neposednou kotlinou do mezistanice Ochsenalm
Weissseejoch (▲ 3 044 m)
- nově zpřístupněný horský kotel s neposednou červeno-černou dvojicí sjezdovek Schmugglerin (22) a Wallfahrer (23) směrem k mezistanici Ochsenalm (↑ kabinka Weissseejoch 2 494–3 044 m), na něž navazuje ještě krátká černá Adler (21)
Ochsenalm
- užší tratě střídající prudší a „cestovité“ úseky slouží především pro návrat z ledovce k níže položeným parkovištím (↑ 4sedačka Ochsenalm I+II, 2 180–2 420–2 752 m)
- červená varianta Kanonenrohr (2) překonává dva strmé skalní prahy zpříma
- objízdná modrá varianta Murml (1) překonává prudké hangy v dlouhých serpentinách