Kaunertaler Gletscher mapa sjezdovek

Kaunertaler Gletscher - mapa sjezdovek s podrobným popisem

Oficiální mapa sjezdovek - Kaunertaler Gletscher

Kaunertaler Gletscher - mapa sjezdovek

Kliknutím na mapu se zobrazí zvětšená podoba. Pokud chcete vidět maximální velikost, klikněte na tlačítko 1:1.

Interaktivní mapa - Kaunertaler Gletscher

Podrobný popis - Kaunertaler Gletscher

Falginjoch (▲ 3 113 m)

  • přímé ledovcové dálnice s velmi plochým dojezdem (↑ funifor Falginjoch 2 750–3 113 m)
  • po společné úvodní pasáži v podobě užšího traverzu šikmo svahem se po ledovci rozbíhají především dvě přehledné dálnice – modrá Weissseeclassic (10) a červená Weissseegenuss (8) s variantou Eisschwung (9), která bývá zejména na podzim zabrána pro trénink
  • přímo v trase lanovky se přes strmý skalní práh spouští ještě užší a velmi strmá černá Black Ibex (11)
  • všechny tratě se postupně zmírňují a zplošťují, přičemž dojezd k nástupní stanici kabinové lanovky je téměř plochý
  • svah byl dříve zpřístupněn dlouhými kotvovými vleky Weisseeferner, nyní je obsluhuje kabinová lanovka typu funifor – větruodolná kyvadlová lanovka, prozatím pouze s jednou kabinou

Ferner (dříve Falgin)

  • kratší přehledná, modře značená ledovcová pláň Ferner Ost (12) se středně strmým úvodem a mírnějším dojezdem (↑ vlek Ferner 2 884–3 005 m)
  • širé ledovcové prostranství podél tratě je využíváno pro trénink
  • trať Ferner West (13) na opačné straně vleku nebývá v provozu

Nörderjoch

  • modře značená ledovcová dálnice se středně strmým úvodem a mírnějším dojezdem (↑ vlek Nörderjoch 2 710–2 900 m)
  • modrá Nörder West (3) roluje po široké pláni, využívané pro trénink
  • modrá Nörder Ost (4) vede v úzkém pruhu podél vleku

Karlesjoch (▲ 3 108 m)

  • užší až středně široké točivé a velmi proměnlivé tratě v morénovém terénu, střídající strmější pasáže s rovinkami (↑ kabinka Karlesjoch 2 750–3 108 m)
  • modrá Karles-Easy (15) a červená Karles-Expert (16) souběžně zdolávají strmý vrcholový hang, pod nímž se odděluje užší černý „jazyk“ Vronitunnel (19), přičemž obě původní tratě se na krátkou plošší pasáž spojí
  • brzy se však oddělí neposedná červená Karles-Expert (16) směrem k vleku Ferner
  • hlavní trať pokračuje po krátkém strmém hangu jako červená Vroni (17) kolem tunelu a poté již jako modrá Vroni (17) mírněji směřuje ke kabince Karlesjoch
  • černá Vronitunnel (19) za tunelem míří v mnoha zatáčkách strmou a neposednou kotlinou do mezistanice Ochsenalm

Weissseejoch (▲ 3 044 m)

  • nově zpřístupněný horský kotel s neposednou červeno-černou dvojicí sjezdovek Schmugglerin (22) a Wallfahrer (23) směrem k mezistanici Ochsenalm (↑ kabinka Weissseejoch 2 494–3 044 m), na něž navazuje ještě krátká černá Adler (21)

Ochsenalm

  • užší tratě střídající prudší a „cestovité“ úseky slouží především pro návrat z ledovce k níže položeným parkovištím (↑ 4sedačka Ochsenalm I+II, 2 180–2 420–2 752 m)
  • červená varianta Kanonenrohr (2) překonává dva strmé skalní prahy zpříma
  • objízdná modrá varianta Murml (1) překonává prudké hangy v dlouhých serpentinách