Schladming - Hauser Kaibling Planai Hochwurzen Reiteralm mapa sjezdovek
Schladming - Hauser Kaibling Planai Hochwurzen Reiteralm - mapa sjezdovek s podrobným popisem
Oficiální mapa sjezdovek - Schladming - Hauser Kaibling Planai Hochwurzen Reiteralm
Kliknutím na mapu se zobrazí zvětšená podoba. Pokud chcete vidět maximální velikost, klikněte na tlačítko 1:1.
Interaktivní mapa - Schladming - Hauser Kaibling Planai Hochwurzen Reiteralm
Podrobný popis - Schladming - Hauser Kaibling Planai Hochwurzen Reiteralm
Hauser Kaibling
- tři přehledné a dálničně široké červené sjezdovky č. 1, 2 a 4 mají ve střední části svahu modrou příchuť, než se od mezistanice výrazně přiostří – do údolí spadají jako přímá červená č. 2a a proměnlivější černá č. 1a, obě s poměrně strmým dojezdem (z vrcholu do údolí cca 6 000 až 6 500 / 1 200 m)
- velmi mírná, lehce točitá a dostatečně široká modrá dálnice č. 3 podél dvou 4sedaček Höfi Express I a II
- krátká, „vrcholová“ a panoramatická, příjemně černá sjezdovka č. 7 (550 / 180 m) padá osamoceně mělkým žlabem, směrem do hlavního kotle z vrcholu odtud přepadá strmá upravovaná ski-route č. 9
- plochý traverz č. 6a směrem na Planai končí velmi strmým, černě značeným hangem s možností objezdu
- příjemná široká a lehce proměnlivá modrá pláň č. 8 v přejezdovém kotli směrem na Planai
Planai
- širokánské, přehledné a z velké části přímé červené tratě č. 1, 2 a 3 ve střední pasáži hlavního svahu (cca 4 000 / 600 m), na které dosáhne páteřní 10místná kabinka Planai nebo 6sedačka Fastenberg
- členitější s více terénními zlomy jsou okružní č. 4 a přímá č. 5 z postranního vrcholku Lärchkogel, dostupného krytou 4sedačkou (cca 1 800 / 400 m)
- od mezistanice svah postupně nabírá na sklonu a vrcholí černým „svěťákovým“ slalomovým padákem č. 1 k nástupnímu terminálu ve Schladmingu
- přehledná a příjemně svižná magistrála Mitterhaus č. 10 (1 400 / 330 m) se rozlévá ve stometrové šíři z vrcholu Planai směrem k Hauser Kaiblingu, níže pokračuje jako přejezdová cesta č. 11
- mírná modrá dálnice Märchenwiese č. 8 je obsloužena luxusní vyhřívanou 8sedačkou s dětskou pojistkou, na dojezdu je obrovský snowpark s překážkami a skoky pro děti i zkušené freestylisty, nechybí ani zábavná trať funslope
- proměnlivá a točivá černá č. 6 vede po strmých mýtinách směrem k Hochwurzenu (1 900 / 450 m), z mezistanice dolů lze sjet jen kabinkou
Hochwurzen
- přehledné a zplanýrované červené tratě č. 32, 33 a 35 s lehkými terénními zlomy stékají z vrcholu v širokých lesních průsecích zprvu ostřeji, postupně se sklon zmírňuje do pohodové červené (cca 3 000 / 700 m), výjezd zajišťuje moderní prostorná 10místná kabinka, která nahradila dřívější nepraktickou pulzační lanovku
- příjemně červená č. 41 přechází do pohodového mírného dojezdu (1 600 / 400 m) podél vyhřívaného telemixu Obertal
- prostorná červená dálnice č. 31 s pozvolnými změnami sklonu podél kryté 4sedačky směrem do Pichlu (2 500 / 600 m)
- dojezd do Pichlu nejprve užší, ale příjemnou točivou červenou a později dlouhým traverzem zakončeným rovinkou (č. 40)
- rozsáhlé mírné školní louky v okolí Rohrmoosu, strmější jen dojezd směrem k Planai (č. 37)
Reiteralm
- závodní „svěťáková“ trať středně strmého sklonu o šířce letiště č. 1 (2 500 / 460 m), oblíbená světovou elitou pro předsezónní tréninky, obsloužená krytou 6sedačkou
- „starý“ sjezd do údolního Gleimingu č. 1a – členitá, zatáčející a proměnlivě široká trať se svižnými přímými úseky po spádnici i krátkými traverzy (2 800 / 600 m), na dojezdu se zužuje a několikrát křižuje místní silničku (zahrnutou sněhem, příp. s „kolejnicemi“ pro lyžaře)
- široká a příjemně svižná červená dálnice č. 2 (2 000 / 320 m) s krytou 4sedačkou Sepp´n Jet
- zprvu široký červený hang, postupně užší a serpentinovitý dojezd č. 2a (2 500 / 600 m) podél staré 2sedačky do údolního Pichlu, v závěru několikrát křižuje místní silničku (zahrnutou sněhem, příp. s „kolejnicemi“ pro lyžaře)
- po strmějším a užším „černém“ esíčku se trať č. 3 rozlévá do typicky přehledné, ale svižné červené dálnice (2 200 / 450 m), domovská závodní trať místního klubu, obsloužená krytou 6sedačkou Gasslhöhe, ve spodní polovině i vleky
- impozantní, ohromně široký a hlavně zpočátku velmi strmý dojezd do údolí (č. 4 Grande Finale)
- velmi široké a ve spodní polovině dosti strmé zplanýrované červené tratě č. 5, 25 s občasnými terénními zlomy (2 700 / 700 m) podél kabinkové lanovky Preunegg Jet