Propojení lyžařských areálů Pitztaler Gletscher a Sölden | Nerealizovaný projekt
Nová luxusní a výkonná 8sedačka výrazně zvyšuje kapacitu na páteřní trase z Giggijochu směrem k ledovci (4 000 os./h).
Nová luxusní a výkonná 8sedačka výrazně zvyšuje kapacitu na páteřní trase z Giggijochu směrem k ledovci (3 800 os./h). Využití AI umožňuje rychlejší rozpoznání potenciálně nebezpečných situací (problémy při nástupu či výstupu ap.), a tím bezpečnější a plynulejší provoz.
Nově vybudované propojení sjezdovek č. 7 a 22 na trase do údolí umožní sjezd na lyžích k oběma hlavním nástupním stanicím lanovek (Gaislachkogel, Giggijoch) ze všech částí lyžařského areálu. Omezí se tak přejezdy skibusem, a tím i dopravní zátěž v Söldenu. Lyžaři se tak snáze přesunou po areálu i v případě omezení provozu lanovek (silný vítr ap.). Zároveň vybudováním nových propojek vzniká mírnější varianta sjezdu do údolí pro méně zdatné lyžaře.
10místná kabinka Rotkogl místo sedačky | 2019/20
Tří- a vícedenní skipas nově platí i v Obergurglu | 2017/18
10místná kabinka Giggijoch místo 8místné kabinky | 2016/17
Nová prostorná 10místná kabinka na Giggijoch nahrazuje původní 8místnou a zároveň láme rekord v počtu lyžařů, které dokáže kabinková lanovka za hodinu vyvézt vzhůru – 4 500. Obě staniční budovy jsou designové, z horní stanice vede 200 m dlouhý tunel do blízké restaurace.
Krytá 6sedačka Wasserkar místo sedačky | 2014/15
Nová sedačka obsluhuje střední část Gaislachkoglu a je oproti původní lanovce výrazně prodloužená směrem do údolí.