Sölden novinky

Novinky ve středisku Sölden - nové lanovky, vleky a sjezdovky

Propojení lyžařských areálů Pitztaler Gletscher a Sölden | Nerealizovaný projekt

Krytá 8sedačka Einzeiger místo pomalé sedačky | 2025/26

Nová luxusní a výkonná 8sedačka výrazně zvyšuje kapacitu na páteřní trase z Giggijochu směrem k ledovci (4 000 os./h).

Krytá 8sedačka Silbrebrünnl místo 4sedačky | 2025/26

Nová luxusní a výkonná 8sedačka výrazně zvyšuje kapacitu na páteřní trase z Giggijochu směrem k ledovci (3 800 os./h). Využití AI umožňuje rychlejší rozpoznání potenciálně nebezpečných situací (problémy při nástupu či výstupu ap.), a tím bezpečnější a plynulejší provoz.

Nové propojení sjezdovek č. 7 a 22 na sjezdu do údolí | 2025/26

Nově vybudované propojení sjezdovek č. 7 a 22 na trase do údolí umožní sjezd na lyžích k oběma hlavním nástupním stanicím lanovek (Gaislachkogel, Giggijoch) ze všech částí lyžařského areálu. Omezí se tak přejezdy skibusem, a tím i dopravní zátěž v Söldenu. Lyžaři se tak snáze přesunou po areálu i v případě omezení provozu lanovek (silný vítr ap.). Zároveň vybudováním nových propojek vzniká mírnější varianta sjezdu do údolí pro méně zdatné lyžaře.

10místná kabinka Rotkogl místo sedačky | 2019/20

Tří- a vícedenní skipas nově platí i v Obergurglu | 2017/18

10místná kabinka Giggijoch místo 8místné kabinky | 2016/17

Nová prostorná 10místná kabinka na Giggijoch nahrazuje původní 8místnou a zároveň láme rekord v počtu lyžařů, které dokáže kabinková lanovka za hodinu vyvézt vzhůru – 4 500. Obě staniční budovy jsou designové, z horní stanice vede 200 m dlouhý tunel do blízké restaurace.

Krytá 6sedačka Wasserkar místo sedačky | 2014/15

Nová sedačka obsluhuje střední část Gaislachkoglu a je oproti původní lanovce výrazně prodloužená směrem do údolí.

Reporty z lyžařských středisek

Sella Nevea [Kanin]

Sella Nevea [Kanin]

Sella Nevea [Kanin]

Sella Nevea [Kanin]