''Prošlápnutá lyže'' - reklamace HEAD - příspěvky uživatele Navvy
>> #137, Ladislav_T, 05. 02. 2014 12:00:03
*Píšeš: "Je mi opravdu líto, že na nejlepším webu o lyžování v Česku se mi dostalo více k…
>> #51, olsztyn, 31. 01. 2014 13:12:20
Já mám podobnou zkušenost s brýlemi Briko na běžky. Ve sportovní branží jsou výrobci ještě dost vstřícní, pr…
>> #37, orim, 30. 01. 2014 17:14:56
Pokud se takové případy příliš často neopakují, je to asi rozumné zkusit. Hlavně si ale musí sám odpovědět, jes…
>> #31, Ondraš FM, 30. 01. 2014 05:42:42
Pokud by došlo k soudnímu sporu, tak soud bude vycházet s největší pravděpodobností ze znaleckého posudku…
>> #28, korsičan, 29. 01. 2014 22:30:04
Zákazník má smlouvu s prodejcem, nikoli s výrobcem. O vyřízení reklamace rozhoduje prodejce. Podle toho, co…
>> #26, Ladislav_T, 29. 01. 2014 16:35:17
Dej nám pak vědět jak jsi dopadl. U mechanických poškození je pozice zákazníka dost obtížná.
>> #12, Ladislav_T, 29. 01. 2014 11:56:04
Podívej, podstata celého problému je v tom, že lyže je mechanicky poškozená a Ty musíš prokázat, že byla …
>> #1, Ladislav_T, 29. 01. 2014 01:09:38
Zkusím Tě trochu nasměrovat jak tu reklamaci řešit. Za prvé si musíš sám sobě přiznat, jestli jsi té lyži …