Völkl Racetiger Speedwall SL + servis Brno
24.02.2014 23:27:34 #1
Dobrý den, můžete mi poradit, jak jsou od výrobce úhlovány hrany na Völkl Racetiger Speedwall SL? Úhlování z fabriky mi plně vyhovuje a nechci, aby mi to někde zprznili.
Z toho plyne i otázka č. 2 – doporučíte mi nějaký dobrý servis v Brně, kde úhlování opravdu udělají a nepodělají strukturu skluznice?
Nemáte zkušenosti s těmito? http://www.skiservis-montana.cz/
Děkuji.
24.02.2014 23:58:51 #2
>> #1, ExFun, 24. 02. 2014 23:27:34
1.Juniorské 2013/14 majú 88°/1.0°.
2.Uhly na lyži odmerajú v servise.Inak si nemôžu hovoriť servis.
3.Ak chceš väčší odklon od sklznice,štruktúra ostáva nepoškodená.Ak chceš menší,alebo rovnaký,musí sa brúsiť aj sklznica a štruktúrovať nanovo.
4.Štruktúra pri hranách je len na parádu.Inú funkciu nemá.
25.02.2014 07:03:25 #3
>> #1, ExFun, 24. 02. 2014 23:27:34
Nejlepší by bylo nabrousit hranu z boku ručně, je to šetrné, materiálu z hrany ubývá málo, je to relativně jednoduché, velmi rychlé a při pravidelném opakování nebo více párech lyží i levné (náklady na servisní nářadí vs. platby za servis na stroji). Další výhodou je, že zároveň s broušením i pravidelně mažeš, což skluznici velmi prospívá.
Hranu zespoda není potřeba v podstatě brousit do doby, dokud není příliš podrápaná nebo dokud nepotřebuješ opravit právě strukturu skluznice. Při podrápání stále většinou stačí jen zahladit vrypy diamantem, tím se úhel nezmění.
Takže velký strojní servis přichází na řadu až při strukturování.
I velké servisy dokážou na přání přibrousit hrany pouze z boku,
dělají to spíš ručně mimo velký automat na malém bokobrusu
s rotujícím brusným válcem – primárně mají tento stroj kvůli
lyžím, které do automatu nejdou upnout (příliš krátké, příliš
široké), kvůli příliš zdevastovaným hranám/hranám po opravě (které
tím proženou ještě před vložením do automatu) a kvůli případnému
doladění míst, které automat není schopen nabrousit (špičky, patky).
Malé servisy by měly být v tomto ohledu ještě spolehlivější, nemají
žádný automat, všechno dělají ručně nebo na jednoduchých
jednoúčelových strojích.
Nebo se podívej, jestli někdo v okolí nebrousí ruční bruskou typu Trione,
šlo by spíš o oddíl nebo nějakého trenéra.
Stačí se zeptat, měli by Ti být schopni odpovědět, jakým způsobem by Tvé přání splnili, pak si můžeš vybrat. Často takovou drobnost udělají i na počkání a můžeš být při tom.
25.02.2014 07:19:18 #4
>> #2, TNS, 24. 02. 2014 23:58:51
5. Už jsi zkusil prodat soudruhům z Völklu nápad na strukturování
speedwallu?
Byl by zaručeně ještě rychlejší – k tomu prodej speciálních
kartáčů na bočnice, strukturovacích udělátek … úplně nový trh.
25.02.2014 07:49:57 #5
>> #4, ˘Ö˘Krab, 25. 02. 2014 07:19:18
Ešte nie.Zasekol som sa na otázke,či to adresovať na vývojové oddelenie,alebo priamo na marketing.
25.02.2014 08:02:52 #6
>> #5, TNS, 25. 02. 2014 07:49:57
Jednoznačně marketing. Vývoj do toho nemá co kecat.
25.02.2014 08:11:42 #7
>> #6, ˘Ö˘Krab, 25. 02. 2014 08:02:52
Dík.Som si aj myslel.len to sú chlapci všetkými masťami
mazaný.„Ďakujeme,ale nie je to reálne“..a o 2 roky Winner
ISPO.Chce to patent
25.02.2014 10:24:10 #8
>> #1, ExFun, 24. 02. 2014 23:27:34
Ahoj, já do toho servisu jezdím pravidelně a vždy jsem byl maximálně spokojen. Vždy mi doporučí co je potřeba s lyžema udělat. Často mi lyže dobrousí jen ručně. Úhel určitě přeměřit umí. H.
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.