Domů Diskuze Světový pohár a zahraniční závody Zajímavá situace v hodnocení značek

Zajímavá situace v hodnocení značek

25.12.2009 16:45:00 #1 

Příspěvků: 4077

Martin47 muž

Po závodu GS v Alta Badii došlo k zajímavé situaci v Brand Ranking World Cup. Alexander Ploner z Itálie, jezdící na Atomikách není členem továrního týmu a dojel na šestém místě – bodoval tedy v hodnocení značek. Tak se na celkovém 10. místě a 6. v GS mužů objevily lyže not assigned (neoznačené, bezejmenné) http://www.fis-ski.com/…ranking.html

26.12.2009 02:53:59 #2 

Příspěvků: 4267

ivan

>> #1, Martin47, 25. 12. 2009 16:45:00

Zajímavý! Co ty všechno nevyšťouráš.

Plonera už několikrát vyřadili z mančaftu, ale on si vždycky nějaké dobré body vyjede a opakovaně se vrací.

"Celé hodnocení má bohužel jednu velkou vadu. I když by to v době dnešní výpočetní techniky neměl být problém, počítají se jen body, které vyjeli závodníci alespoň jednou umístění do šestého místa. Tím přijde řada bodů vniveč a zpochybňuje se tak i celkové pořadí. Taková pravidla zvýhodňují velké firmy s mnoha dobrými závodníky, naopak ubližují těm, kdo si třeba pěstují nadějné mladé jezdce nebo živí jen pár vybraných.

Příkladem budiž Elan. Ten vykazuje 85 bodů, jež mu vyjel Slovinec Vajdic. Jenže náš Kryštof Krýzl přidal skoro také tolik, přesně 78. Jeho body se ovšem v hodnocení neobjevují.

Celá „soutěž“ je tedy hrou nepřesných čísel a spíš určitým marketingovým a motivačním prvkem."

(Tohle jsem psal o pořadí minulé sezony. Tvůj „objev“ lze přiřadit k mé argumentaci.)

Ale i tak je docela zajímavé na to pořadí občas kouknout.

26.12.2009 13:24:26 #3 

Příspěvků: 4077

Martin47 muž

>> #2, ivan, 26. 12. 2009 02:53:59

A teď si představ situaci, že by podobným způsobem zabodoval další jezdec třeba na Dynastarech. Lyže not assigned by získaly další body od jiné značky.

Jinak to co píšeš je stejná hovadina jako nepustit na OH a MS kvalitní borce. Trochu mi to připomíná dobu, kdy se pořád vymýšlelo nové a nové bodování, aby Stennmark nemohl vyhrát WC.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.

Komerční tipy