Schladming
18.02.2016 23:17:17 #3
>> #2, martinkun, 18. 02. 2016 21:51:39
Reiteralm byl během (tuším) jednoho dne vyprodán. U takřka všech skipasů na skipasomatu platí, že množství je omezeno. A ty víc „sexy“ mizí velmi rychle.
18.02.2016 23:53:20 #4
>> #3, Petr Havelka – SNOW, 18. 02. 2016 23:17:17
Petře, a funguje možnost nastavení notifikace emailem po přidání nového skipasu do nabídky? Kdysi jsem se to snažil nastavit, ale nešlo to. Takže jsem to vzdal.
19.02.2016 09:24:21 #5
>> #4, HonzA_, 18. 02. 2016 23:53:20
Ahoj Honzo, (bohužel zatím) nefunguje. Máme to v plánu úprav, ale fronta je dlouhá. Situace je taková, že máme spoustu nápadů, ale čas programátorů je omezený. A některé úpravy mají v tuto chvíli vyšší prioritu .
Ale samozřejmě vnímáme, že je to dobrá funkcionalita, kterou pravidelní návštěvníci SNOW.cz a Skipasomatu ocení. Na příští sezonu se na ni doufám dostane.
Zatím musíš na Skipasomat chodit každý den ![]()
19.02.2016 09:27:46 #6
>> #3, Petr Havelka – SNOW, 18. 02. 2016 23:17:17
A je možné, ze se ještě v nabídce objeví?třeba během dvou týdnů..
19.02.2016 11:38:25 #7
>> #6, martinkun, 19. 02. 2016 09:27:46
Martine, bohužel, v zimě 15–16 už skipasy do Reiteralmu nebudou…
19.02.2016 12:56:12 #8
>> #5, Petr Havelka – SNOW, 19. 02. 2016 09:24:21
Tuto odpověď jsem bohužel slyšel už před 3 roky…
Nepřipadá mi, že by se od té
doby snow.cz (nebo skipasomat) nějak převratně změnil…, a že by se na
takovou drobnou úpravu, jako je notifikace, nenašel čas?
19.02.2016 13:12:39 #9
>> #8, mirjur, 19. 02. 2016 12:56:12
Nesouhlasím. Nabídka skipasomatu je u atraktivnějších středisek bezkonkurenční. Připadá mi mnohem spravedlivější, aby si aktraktivní lokality vyzobali ti, kteří nejsou líní sem denně nahlédnout. Naservírovat to emailem až pod nos…
EDIT: P.S. A to jsem ten Schladming také nestihl. Než jsem se rozhodl, jestli vůbec a kolik, bylo vyprodáno.
19.02.2016 15:04:47 #10
>> #9, MichalW, 19. 02. 2016 13:12:39
Dobře, pokud se řekne, že je to tak úmyslně z toho a toho důvodu, tak to beru. Ale když se to dlouhodobě okecává, že na to není čas nebo lidi atp., tak to je snad něco jiného, ne? A mimochodem, při registraci do skipasomatu je uvedeno (nebo bylo), že chodí/bude chodit upozornění na nové akce…
P.S. Ono to není o lenosti. Sem chodí lidé buď prakticky denně anebo náhodou jednou za měsíc. A zákon schválnosti je, že se něco objeví přesně v den, kdy jsi na služebce nebo jsi zavalen něčím jiným…
19.02.2016 15:05:07 #11
>> #8, mirjur, 19. 02. 2016 12:56:12
Na desítky úprav (které zpravidla na venek na první pohled markantně vidět nejsou, ale jsou důležité z pohledu funkčnosti, obsahu a tedy nakonec hlavně i uživatelů) se taky zatím nedostalo. A opravdu mnohé mají vyšší prioritu, než notifikace.
>> #9, MichalW, 19. 02. 2016 13:12:39
S notifikací by žádaná střediska nezmizela za den, ale za pár hodin, a
nakonec by se stejně nedostalo ani na všechny notifikované… A stejně
nebudou všichni spokojeni. Takže docela s Michalem souhlasím
.
A pokud by nás snad někdo chtěl podezírat, že notifikace nemáme proto,
abyste museli chodit na www.skipasomat.cz často kvůli zobrazování inzerce, tak
to tak není, tam se žádná inzerce nezobrazuje ![]()
Tedy mějte strpení, na notifikace určitě jednou dojde. Jen nechceme slibovat kdy.
19.02.2016 15:07:08 #12
19.02.2016 15:38:35 #13
>> #9, MichalW, 19. 02. 2016 13:12:39
Plně s tebou souhlasím. Jsem sice jeden z těch, co si Reiteralm vyzobl, ale poctivě jsem každý den skipasomat sledoval a to dělám neustále. Nějak ještě čekám na „KAtschiho“, co jsem loni nestihl.
19.02.2016 20:05:36 #14
>> #5, Petr Havelka – SNOW, 19. 02. 2016 09:24:21
Díky za reakci, co se dá dělat.
Na druhou stranu chápu, že při omezeném počtu skipasů není notifikace zrovna žádoucí funkce a chce to aby se skipasy v nabídce alespoň chvíli ohřály…
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.



































