22.02.2016 17:12:58 #1
zdravím všechny a snad tu někoho najdu spřízněného, komu se stalo to samé. Objednaný apartmán alpine v lunz am see přes hyperslevy. Před týdnem 12.2. mi psaly, že nás nemohou ubytovat z důvodu havárie vodovodu na zařízení ubytovacím. Měli jsme tam jet od 14.2. na 4 dny. Nechtějí vrátit peníze, jak hyperslevy, tak apartmán. nabídly pouze jiný ubytko až v dubnu, což asi chápete, když chcete jet o jarní prázdniny kvůli dítěti školou povinné na lyžovačku, tak nechci jet až v dubnu na jaře…najde se tu další takto „Podvedený“ na hromadnou žalobu?? stálo nás to dost peněz najít náhradní ubytování, dražší lyžování než na hochkaru a ty nervy.-(
22.02.2016 22:37:57 #2
Obávám se, že jste se stali obětí podvodníků, kteří toto ubytování nabízejí na našem trhu a přes slevové portály už pěkných pár let. A po zkušenosti s úplně jinou akcí z jiné oblasti přes slevový portál, kde šlo evidentně o podvod, následně ve stejné podobě přesunutý pod hlavičku jiné firmy, jsem bohužel skeptický, ani slevový portál to neměl snahu nějak řešit (a dané nabídky jsou tam dodnes).
Pokud jde o zmiňované Lunz am See, tak tam roky jsou v nabídce slevy od tohoto ubytovatele:
http://www.dovolenaalpy.com/zima http://www.hyperslevy.cz/…kych-alpach/
Loni jsem se jich tázal, proč na svých stránkách vísky, která navíc leží ještě desítky kilometrů od pidiareálů alpslkého předhůří, používají fotky megastředisek jako Courchevel nebo Zermatt (jiní objevili Ortler) a i dnes tam stále najdete třeba Alpe D´Huez:
Tady je tehdejší komunikace:
14. 12. 2014 02:08:20 Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jakou souvislost má Vaše nabídka s lyžováním v Courchevelu v areálu Tři údolí ve Francii, jehož fotografie mj. u Vaší nabídky prezentujete? Má toto středisko (od Vás vzdálené cca. 1.100 km) s Hochkarem společný skipas? Nebo zde pravidelně jezdí bezplatný skibus?
Provozovatel15.12.2014 12:58
Dobrý den, nejsme si vědomi, že by v nabídce takováto fotografie byla zveřejněna a pokud ano, tak se tam dostala nějakým omylem. Jsme také jen lidské bytosti a jsme omylní.Vy nejste? Pokud tam ta fotografie opravdu dle Vás nepatří a nějak Vás obtěžuje, doporučujeme se na ní nedávat Pěkný den přejeme a s pozdravem
O pár dní později se tam ovšem místo toho objevilo:
Provozovatel 17. 12. 2014 20:57:58
Dobrý den , Víte co je ilustrační fotografie pane ? Zjistěte si k čemu tento pojem patří, jak a kdy se může dle zákona ilustrační fotografie použít a potom vše snad pochopíte. Ale ve Vašem případě nejde asi o fotografii, že ano. Pěkný den přejeme.
Viz. http://www.hyperslevy.cz/…o-2/diskuze/?…
A samozřejmě, už jen ceny v oficiálním ceníku (52 é dospělý, 40 é dítě za den) tomu, kdo v Rakousku v zimě byl, napoví, o jakou „akci“ jde.
23.02.2016 00:23:20 #3
>> #2, Tesna, 22. 02. 2016 22:37:57
Ahoj, musím se zastat penzionu Sunny (Hyperslevy, 2. www odkaz) – bydleli jsme tam přes víkend vloni v zimě, o žádný podvod se nejednalo – normální levný penzion, tak jak je to prezentováno na Hyperslevách, tak to bylo. Fotky posoudit neumím, ale řekl bych, že minimálně většina je skutečně z Otscherlandu. Tu zmiňovanou diskuzi si pamatuji, pár fotek tam opravdu vypadalo jako odjinud, ale hlavně šlo o jiný penzion.
23.02.2016 09:27:04 #5
Taky si myslím, že v tomto případě nejde o stejný podvod, jaký se
řešil ve vlákně z r. 2014 (vypnuté stránky a telefony, peníze fuč): http://snow.cz/…12592-podvod Už jen proto, že apartmány
opravdu existují a mirjur je využil.
Každopádně při vynucené změně pobytu bych čekal možnost storna bez sankcí, ale záleží samozřejmě na smluvených podmínkách. Nechce se mi taky věřit ceníkové ceně 52 eur za noc a osobu v apartmánu, ale pokud to prodávají jen ve slevách…
Tehdy jsme do toho vlákna pro pobavení sypali i nejrůznější sci-fi ilustrační fotky, shodou okolností i ze stránek apartmánů Lunz am See, ale s původním podvodným případem nesouvisely.
>> #4, Tesna, 23. 02. 2016 08:58:08
Co se týče aktuální ilustrační fotky, půjde na 99 % o Stubai, dvousedačku Wildspitze. Hezký pomocník je v tomto Google – vyhledávání podle obrázku, podle něhož najde podobné fotky.
23.02.2016 09:31:02 #6
Tak jsem se kouknul na „obchodní podmínky“ a je asi velmi těžké je nenazvat jednostrannými a účelovými.
A čirou náhodou, v daném případě klíčový bod je v nich jako jediný maximálně možně zamaskován tak, aby jej klient přehlédl. Nemluvě o skutečnosti, že asi nikdo nikdy nezjistí, kdy a jak jsou tyto obchodní podmínky upravovány nebo účelově měněny.
„Alpine Apartments si vyhrazuje právo zrušit klientovi rezervaci a to pro případ technických problémů , neočekávané havárie na zařízení a budově, na apartmánu ve kterém má klient bydlet v určitém termínu, nebo neočekávané jiné problémy v aparmánové budově atd. Alpin Apartments je povinen klientovi zajistit jiné odpovídající ubytování tomu původnímu a to ve volném možném termínu, který bude mít k dispozici. S tímto klient po seznámení s obchodními podmínkami, které při zakoupení pobytu, voucheru četl a byl seznámen, což prohlašuje zakoupením pobytu nabo pobytového voucheru. Odstavec 1. Smluvní vztah : (Se řídí ustanovením Občanského a Obchodního zákoníku a je upraven v těchto Všeobecných podmínkách s nimiž je každý ubytovaný povinen se seznámit.)“
23.02.2016 09:52:31 #7
>> #6, Tesna, 23. 02. 2016 09:31:02
V tom případě to bude těžké, ledaže by v době koupě pobytu existovaly „jiné“ smluvní podmínky (a plamice by je dokázala prokázat) nebo by tyto byly v rozporu se zákoníkem (myšleno občanským, obchodní už neexistuje).
23.02.2016 10:16:09 #8
>> #5, Radek Holub – SNOW, 23. 02. 2016 09:27:04
Jasně, loni jsme v rámci vlákna o jasném podvodu mj. „bokem hlavního tématu“ diskutovali i ubytovatele, na kterého narazila zakladatelka tohoto vlákna.
A co se týká penzionu Sunny, tak Mirjur asi může hovořit o štěstí, protože stačí si zadat do vyhledávače Sunny v Lunz am See a na člověka vypadne tolik zajímavých odkazů, že při nabídce ubytování v Rakousku bych tam já osobně určitě nejel, protože to už asi není náhoda:
http://i-wellness.cz/…na-buda/2193 http://podvodnici.info/…u-olomouc-4/ http://zlavy.odpadnes.sk/…ension-sunny https://www.youtube.com/watch?…
23.02.2016 18:20:34 #9
>> #2, Tesna, 22. 02. 2016 22:37:57
no já tohleto už všechno četla, projela jsem celý internet, abych se
něčeho dopídila, na slevomatu mají pár recenzí, jak dobrých tak
i špatných, kde paní češka majitelka dost svérázným způsobem komentuje
negativní reakce:-( nabízí ještě jiný ubytko v penzionu v Gamingu a pak
mají spřátelený penzion v tom samém městečku, zjistila jsem apson už
komu to tedy patří…ale zvláštní že se zatím nenašel nikdo jiný, kdo
byl takto „podvedený“
23.02.2016 18:42:19 #10
>> #6, Tesna, 23. 02. 2016 09:31:02
tady u těch podmínek změnily jen to, že tento text byl normálka bílým písmem jako ostatní /mám to ofocený/ než to změnily na to černý přehlédnutelný a dopsaly tam jen tu poslední větu odkazující na ten odstavec obchodního zákoníku…ještě mi bylo divné to, poslaly mi je ještě v textovým souboru na email a ten soubor byl vytvořen až ten den, co mi zrušily ten pobyt…vše jsem toto psala i hyperslevám,ale protože oni mají v podmínkách že jsou jen prostředníci, tak oni mi peníze vrátit nemohou a řeší to s rakouskou stranou…
23.02.2016 19:00:17 #11
>> #1, plamice, 22. 02. 2016 17:12:58
To je samozřejmě nepříjemné a reklamace asi bude v situaci nákupu přes slevový portál složitá.
Každopádně, reakce majitelky na Slevomatu by měly být OHROMNÝM varováním každému zájemci.
Pro mne jsou, po předchozích špatných zkušenostech z oblasti Zell am See/Kaprun (nešlo apartmány Martina Baránka), dalším důvodem pro to nejezdit v Alpách do apartmánů, které provozují češi. Čest výjimkám.
Přikládám pár screenshotů ze Slevomatu jako varování dalším, kdo by měli zájem o pěkné a levné bydlení, kde se domluví česky.
23.02.2016 19:05:31 #12
>> #11, HonzA_, 23. 02. 2016 19:00:17
jo to jsem přesně myslela, bohužel vybírala jsem dost narychlo a už s těmito pobyty též končím, stačilo ubytko v jáchymově novém městě hotel bergzentrum co jsem dala naší rodině jako dárek k vánocům zimní víkend a byl to fakt zimní víkend, když jeden celý den i přes noc nešlo v objektu topení a my tam mrzly jak nevím co a laxní přístup majitelů…už budem objednávat jedině přes booking. com s nim ise nám zatím nestalo nic špatného, ubytko vždy na úrovni…
23.02.2016 19:09:04 #13
…a ještě 2
Nechápu jak takoví lidé vůbec mohou dlouhodobě podnikat v turistickém ruchu.
Zajímavé je i to, jak se v reakcích ohánějí nízkou cenou – stačí pohled na jejich web a vidíme něco úplně jiného:
Dospělá osoba od : 15 let : 1 den = 52 euro
Děti od : 4 let – 14,99 let : 1 den = 40 euro
Ale možná už dokončili rekonstrukci, nevím. Přesto, 52 EUR za nocleh bez snídaně je docela darda.
Takže teď ještě nakrmím strejdu Googla nějakými frázemi pro vyhledávání aby další zájemci věděli do čeho jdou:
Alpine Apartments Lunz am See
Apartmány Daurer Lunz am See
23.02.2016 19:42:57 #14
>> #13, HonzA_, 23. 02. 2016 19:09:04
já to taky nechápu a hlavně nechápu jak jim slevové portály mohou prodávat jejich nabídky…z městečka lunz am see jsem si nechala zjistit, kdo to vůbec vlastní. apartmány alpine a penzion zelerhof vlastní rakušáci. a češka jaroslava puchrová ty alpine apartmens pronajímá…v emailu je podepsaná jen nějaká margarita schneider – sales manager alpine apartmens…obchodní podmínky jsou mezi klientem a firmou alpine apartmens…tak nějak nevím zda jsou vůbec platné, když taková firma vlastně ani neexistuje, nemají žádné ičo atd…je to celé divné(
23.02.2016 20:29:23 #15
>> #13, HonzA_, 23. 02. 2016 19:09:04
No ty kráso tomuhle nerozumím taková arogance. Jak se furt ohání závistí, s tím kdo co dokázal a zkušeností z jiných apartmánů :))) Jinak zkušenost z jiných apartmánů z rakouska co mám já – tak jsem nikdy nebydlel ve špíně a to hledám levný ubytko, což se nedá říct o českým ubytování. A za 52e na den mám polopenzi i ve Schladmingu :) Jinak osobně si myslím, že když někdo nabízí ubytko za 150 na noc nebo 1000 na noc rozdíl by neměl být v čistotě, ale vybavení a službám s tím spojených.
23.02.2016 20:39:43 #16
>> #10, plamice, 23. 02. 2016 18:42:19
Tak tady to bohužel vidím bledě, v obchodních podmínkách to zřejmě už bylo v době zakoupení poukazů, a i kdyby ne, dnes je to reálně nedokazatelné. Podvedených je možná mnohem víc (i když sezona ještě nekončí), jen nezavítají na tenhle server.
Bohužel s tímto konkrétním slevovým serverem jsem měl obdobnou zkušenost, kdy podobně neměl zájem řešit „kvalitu“ své nabídky a i přes (tehdy) evidentní cílené podvodné jednání tam ty nabídky bývají ještě dodnes. Poskytovatel službu několikrát odsunoval, pak ji zrušil a nevrátil celou částku. A shodou naprosto neuvěřitelných náhod, tato firma skončila a totéž začala nabízet úplně ale úplně jiná – ze stejné adresy, s totožnými stránkami apod. A jen díky blbosti dané firmy, která posílala massmaily o zrušení zaplacených služeb jsem takto zkontaktoval asi dalších 15 poškozených z několika serverů. Výsledek byl ten, že někde jim ztrátu dorovnali, u Hyperslev to přes opakované urgence umřelo. Šlo sice o pouhých pár set,ale od té doby už na takové servery vůbec nechodím.
23.02.2016 20:50:22 #17
>> #13, HonzA_, 23. 02. 2016 19:09:04
Tak vychází z těch cen po slevě … Ale to, že normální cena za to, co nabízí, je tak 20 – 22é, ten, kdo se neorientuje, neví. 52 není darda, to je „cílený“ nesmysl, jinak by tam nemohla být ta bombastická 60% sleva.
Před pár týdny jsem platil v Leogangu na začátku top sezony za dva v 45m2 apartmánu 57é včetně tax a úklidu, předtím ve Schladmingu v půlce ledna na sjezdovce totéž asi za 60. Bez jakýchkoliv podmínek nebo platby předem, pouze na pár stručných emailů a jednou ve finále jen na minutový telefon ve smyslu – ano, máme volno, můžete přijet – OK, přijedu příští pátek v 8 večer.
23.02.2016 21:57:59 #18
>> #6, Tesna, 23. 02. 2016 09:31:02
„S tímto klient po seznámení s obchodními podmínkami, které při zakoupení pobytu, voucheru četl a byl seznámen, což prohlašuje zakoupením pobytu nabo pobytového voucheru. “
Takto je to tam doslova? Vždyť ta věta nedává smysl! A tím pádem se nedá říct, že by z ní něco vyplývalo, ne? Změnu termínu ze strany ubytovatele by snad klient měl mít právo řešit odstoupením od smlouvy.
23.02.2016 22:17:06 #19
>> #8, Tesna, 23. 02. 2016 10:16:09
No, hezké… Nevím,
jestli štěstí… brali jsme to jako levné přespání, nic víc. Což taky
bylo a zdálo se, že to tak normálně funguje. Prakticky stejné ubytování
jsme zažili u nás v Beskydech, Jeseníkách, Krkonoších… ano,
socialistická klasika ze 70. let. Samozřejmě hosté byli asi jen z Česka,
ale vzorek různorodý, i rodiny s malými dětmi, mladé dvojice, starší
dvojice… někteří tam byli opakovaně, na místě nikdo nějak hlasitě
nenadával, aspoň jsem nezaregistroval. Je fakt, že jednou stačilo.
23.02.2016 23:05:19 #20
>> #11, HonzA_, 23. 02. 2016 19:00:17
Ahoj HonzA, to jsem rád, že jsi mne z toho jmenovitě vyňal. Já Slevomaty moc nemusím. Zkusil jsem přes ně jednou také nabídnout ubytování, hlavně proto, abych veděl, jak to chodí i z druhé strany. „Prostě studijní důvody“. Navíc ubytování přece nemohu nabízet ve slevách na dobu, na kterou si u nás hosté dělají rezervace rok předem. To by vůči nim nebylo fér. Takže pokud někdo jfunguje přes slevomaty, už od samého počátku počítá s tím, že musí zvednout „katalogovou“ cenu tak, aby z ní mohl dávat lákavé slevy. Takže taková menší „habaďúra“. V dnešní době musí být člověk hodně ostražitý ve všech oblastech… Plamici držím palce, ať jí to nějak dobře dopadne, myslím, že poučená bude dost.
23.02.2016 23:45:54 #21
>> #20, Martin_B, 23. 02. 2016 23:05:19
děkuji, poučená již jsem, dřív nám vše vycházelo jak mělo, nikdy jsme neměli žádný problém, až nyní se to nějak sype, takže příště už fakt ne…ale mám jiný zajímavější postřeh, jsem zvědavá zda s ním uspěju,existuje archivní web, který uchovává asi všechny webový stránky a jejich změny a našla jsem na stránce s obchodními podmínkami, které byli naposled změněny v srpnu 2015 zajímavý odstavec – viz foto…je pak tedy férové mít dvoje různé obchodní podmínky, které platí od samého data? no držte mi palce)
24.02.2016 00:54:07 #22
>> #21, plamice, 23. 02. 2016 23:45:54
Palce držím, to co jste našla je zajímavé, ale tak se asi budete dost dohadovat, co je nebo bylo zrovna platné. Samozřejmě, že slušné by bylo peníze vrátit, pokud nemohou zabezpečit objednanou službu. Je to krátkozraká obchodní politika…
24.02.2016 17:55:21 #24
tak jsem poslala hyperslevám včera večer email s těmi podmínkami posledními co jsem našla ty neupravené – viz můj poslední koment, psala pak ještě té češce do rakouska at mi laskavě sdělí nějaké info o její firmě s kým jsem teda uzavírala kupní smlouvu…a ejhle, dopolko mi přišel od ní email s prosbou poslání mého účtu…tak tomu říkám obrat o 180 stupňů:-) tak už jen počkat, kdy pošle peníze zpět…
24.02.2016 18:02:35 #25
>> #24, plamice, 24. 02. 2016 17:55:21
Tak to je dobrá zpráva, držím palce.
30.10.2016 21:51:46 #26
>> #14, plamice, 23. 02. 2016 19:42:57
Dobrý vecer, uz jste ubytovani v Lunz am see nejak vyresila?
31.10.2016 00:08:26 #27
>> #26, Rozza, 30. 10. 2016 21:51:46
dobrý večer,děkuji za optání, ano, stálo to nervy, ale nakonec hyperslevy peníze vrátily po dlouhým handrkování)
27.12.2016 15:35:34 #28
>> #27, plamice, 31. 10. 2016 00:08:26
Dobrý den, dnes s přítelkyní řeším taktéž nepříjemnou situaci
ohledně zakoupené dovolené z hyperslev od prodejce www.dovolenaalpy.com. Minulý rok jsme zakoupili voucher a
stejně jako Vám mi přišel email, že mají nehodu vody a že není možné
se ubytovat, pouze v jiném období, myslím také duben, což nešlo vzhledem
k časovému vytížení. Peníze také nechtěli vrátit, ale domluvili jsme
se, že posuneme voucher na příští rok (únor 2017), dnes jsme si říkali,
že tam naíšeme, aby jsme si potvrdili datum atd. ale čekalo nás
nepříjemné zjištění, na webovkach velkým písmem napsáno: Na objektu
právě probíhá dlouhodobá rekonstrukce, mail mrtvej přijde hned
automatická odpověď o rekonstrukci, tel. číslo neexistuje a tak začínám
řešit jak celou věc napravit. Našel jsem tuhle konverzaci a tak bych se
chtěl zeptat, jak jste dosáhla vrácení peněz? Pokud by jste měla pár
minutek čas na stručný popis vašeho snažení, budu moc vděčný za každou
radu. Hezký den přeji. PS: Gratuluji k vymámení peněz z hyperslev
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.