Nekupujte lyžiarky Black Diamond Factor
18.10.2010 00:24:16 #1
Provozovatel webu na základě dodaných informací uznal, že obsah diskuze
byl účelový a založených na nekorektních faktech. Proto příspěvek
stáhl.
Děkujeme za pochopení.
29.11.2010 10:29:10 #2
Ziadam o informaciu na zaklade akych „informacii“ provozovatel uznal ze sa jedna o ucelovu diskusiu zalozenu na nekorektnich faktoch. V sucastnosti prebieha sudny spor s obchodnikom HUDY sport a argumenty zalozene na naleze Ustavneho sudu CR mi nepripadu ako ucelove a nekorektne!
Pokial je poslanim provozovatela otvorenej diskusie na tomto webe odmazavat negativne hodnotenia predajcu (pravdepodobne Vasho inzerenta) uvedte to rovno na hlavnu stranku aby kazdy uzivatel vedel ze si necita diskuzne forum, ale platene PR clanky a isiel za informaciami inam.
zdar ceskej predposranosti!
29.11.2010 11:23:27 #3
>> #2, pat, 29. 11. 2010 10:29:10
Chápu, že můžeš mít nedobrou zkušenost s lyžákama a
s obchodníkem. Je pěkný, že chceš ostatní varovat. Na druhou stranu
jistě víš, že ten obchodník dodává na trh tisíce kvalitních položek
sportovního zboží a ke svým zákazníkům se většinou chová velmi
slušně (jinak by tu totiž už dávno nebyl). Tvoje zkušenost může být
výjimkou a její prezentace obchodníka může značně poškozovat. No a
vůbec už bych se nedivil, být tebou, že solidní server nebude pranýřovat
svého inzerenta . Tvůj
závěrečnej pozdrav „zdar českej predposranosti“ velmi
znedůvěryhodňuje tvoji stížnost – je úsměvnej. Pozdravím
obdobně – zdar Tvojí, ale i čínské a třeba tatarské neohrožeností.
PS: nikdy jsem si v Hudy nic nekoupil a asi nekoupím, ale vím, že je to
kvalitní obchodní síť…
29.11.2010 11:59:56 #4
Já zase moc nepamatuju, že by se tu kdy mazaly příspěvky. Na tohle vlákno si zrovna docela dobře pamatuji. A pokud si pat přeje uveřejnit důvody, proč byl jeho příspěvek shledán nekorektním, myslím si, že by se mu vyhovět mělo.
Nezávisle na tom, jestli sem admin původní obsah vlákna vrátí nebo ne.
29.11.2010 12:02:43 #5
>> #3, HOnza, 29. 11. 2010 11:23:27
Staci sa podivat na diskusie po svete, ktore sa tykaju zlyhania Salomon lyziarky. Ziaden z respektovanych diskuznych webov si nedovolil zmazat prispevky, ktore su pre Salomon a ich celosvetovy predaj tohoto produktu velmi neprijemne. Dokonca na strankach vyrobcu bezi diskusia kde je tento produkt uzivatelmi haneni a ani vyrobca si nedovolil tuto diskusiu zastavit len do nej prispel svojim vyjadrenim.
Tolko k, opravujem nie ceskej, ale SNOW predposranosti.
29.11.2010 12:13:22 #6
>> #4, Martin430, 29. 11. 2010 11:59:56
Několik případů smazání příspěvku jsem již zaregistroval. Šlo o reklamu. Pokud admin shledá, že příspěvek porušuje pravidla, je to myslím OK. Mohl by to však „postiženému“ lépe vysvětlit.
Doufám, že nás Pat (nomen omen?) bude informovat o výsledku soudního procesu.
29.11.2010 13:12:47 #7
>> #5, pat, 29. 11. 2010 12:02:43
Fajn – trošku mě nadzdvihnul ten výraz o „české“ předposranosti.
Každej jsme předposranej „akosi sám za seba – že áno“ .
29.11.2010 16:14:18 #8
Zdravím všechny, od společnosti Hudy sport jsem dostal detailní informace týkající se této konkrétní reklamace včetně fotodokumentace. Na jejím základě jsem uznal, že Patova zpráva má mnohem blíže k pomluvě než k seriózní informaci. Boty byly velmi zničené používáním (na tak zničené boty jsem snad ještě nenarazil) a troufám si tvrdit, že by takovou reklamaci neakceptoval – pokud by byl obchodník – nikdo z Vás. Nejsem sice soudce, ale jako člověk spoluzodpovědný za korektnost tohoto webu stojím jednoznačně na straně spol. Hudy. Celou zprávu mám u sebe, pokud dostanu svolení majitele (Hudy), budu ji publikovat. Díky všem za pochopení. Petr
29.11.2010 17:10:44 #9
>> #8, Petr Socha – SNOW, 29. 11. 2010 16:14:18
1. bezvadne lyziarky by som asi nereklamoval! Nereklamujem najlacnejsie lyziarky z Tesca ale NAJDRAHSIE lyziarky z HUDY, ktore su podla vyrobcu a reklamnych fotografii URCENE na FR.
Predmetom reklamacie boli takto znicene lyziarky po 1/2 sezone pouzivania. Vzhladom k tomu ze som uz stal v mnoho inych lyziarkach, rychlost akou sa Factor lyziarky stali nepouzitelnymi a NEBEZPECNYMI pocas bezneho FR pouzivania zaklada dovod k reklamacii!
2. rad by som vedel ako moze jazdec ovplyvnit olamany plast od viazania a ako moze ovplyvnit rozlamanu „footbed“.
3. Aroganciu HUDY velmi pekne ilustruje to ze BD customer support mi ponukol okamzite zaslanie nahradnych dielov ZADARMO, takze je zrejme ze vyrobca moju reklamaciu uznal a asi vie preco. Ale v reklamacnej lehote sa HUDY s vyrobcom ani neobtazoval komunikovat a vyriesil to lzivym posudkom reklamacie. Navyse HUDY nedodrzal zakonne reklamacne podmienky.
Nechaj na ostatnich aby si urobili nazor co je pomluva.
29.11.2010 20:01:00 #10
Ahoj,
Někteří z vás možná máte pocit, že se tady jedná o nějakou cenzuru. To tak ale vůbec není. Já jsem naopak moc rád a hřeje mne na duši, že někdo bez ohledu na osobní nepohodlí neustále bdí a nad námi obyčejnými čtenáři nebo přispěvateli tohoto fóra drží ochrannou ruku. Dovedete si vůbec představit to nebezpečí, že byste si přečetli výše uvedený příspěvek a vůbec nepoznali, že je to sprostá pomluva?! Nebo nedej Bože kdyby dokonce třeba do diskuze prodejce přidal své odlišné stanovisko, které by třeba bylo rozdílné, a my bychom se v tom vůbec nevyznali, a nevěděli, co si o dvou rozdílných názorech máme myslet? Kolik času a nocí beze spánku by nás to stálo? A co kdybychom si ještě k tomu nakonec neudělali po všech těch strastech ten správný závěr? Úplně mi přebíhá mráz po zádech, když si to jen představím. Chtěl bych tímto moc poděkovat redakci, že nás před tímto nebezpečím ochránila (a to za minutu 12) a tato stanoviska nám raději nedala k dispozici a rovnou nás vybavila správným závěrem. Opravdu moc děkuji. Jak jsem pochopil, poděkovat bych měl zřejmě i firmě Hudy, která možná dokonce nelitovala svých peněz, a tuto bohulibou činnost podpořila sponzorským příspěvkem? Všem moc děkuji. Jen mám trochu obavu, že tento pomlouvačný příspěvek byl jen špičkou ledovce. Mám totiž pocit, že pod hladinou tohoto fóra se skrývá ještě mnoho rozporů a subjektivních tvrzení, před kterými nás nikdo nechrání. Matně si vzpomínám na osobní doporučení kde si nenechat nebo naopak nechat nabrousit lyže, nebo vytáhnout nebo nevytáhnout lyžáky. Jsem taky rozdílnými názory zmaten a nevím, jestli si mám koupit dlouhé nebo krátké lyže, jestli se mám začít učit jezdit po hranách nebo v pluhu a jestli je pravda všechno, co se tu psalo o různých lyžařských střediscích. Vím, že jsem neskromný, ale byl bych moc rád, kdyby se našel nějaký dobrodinec, který by všechna vlákna za mne přečetl, smazal a nahradil je svým nezpochybnitelným, nezaujatým a objektivním dobrozdáním. Moc by mi to pomohlo. Samozřejmě však vím, že tolik práce nemůže nikdo udělat zadarmo a firma Hudy nemůže vše financovat sama. Proto navrhuji toto zavést jako placenou službu pro čtenáře fóra. Samozřejmě je také možné se na toto bohulibé úsilí složit, věřím, že se najde dostatek bezradných lidí, kteří za tento komfort nebudou litovat groše.
Teď po napsání tohoto příspěvku mne najednou přepadla určitá nejistota, jestli jím někoho nematu nebo se dokonce nedopouštím pomluvy. Pokud by tomu tak bylo, prosím, aby byl můj příspěvek nemilosrdně vymazán a čtenáři neprodleně informováni o správném stanovisku dříve, než bude pozdě a udělají si vlastní nesprávný názor.
Děkuji.
I.
30.11.2010 07:49:25 #12
>> #10, CzechSkier, 29. 11. 2010 20:01:00
On ten inkriminovaný příspěvek tu nějakou dobu k přečtení byl.
Ty bys Ivane na vašem webu kritiku sponzora ponechal?
30.11.2010 09:55:17 #13
>> #12, Tom_, 30. 11. 2010 07:49:25 Ahoj,
No na vlastní web bych samozřejmě žádnou takovou kritiku neumisťoval. Ale myslím, že je rozdíl mezi nějakou prezentací na webu a diskusním fórem. Takovýto příspěvek bych rozhodně nemazal, ale umožnil bych reakci (v diskusním fóru je umožněna sama o sobě). Takto totiž dělají z tenářů pitomce.
Je to pro mne ještě o to pikantnější, že se jedná o novinářský/žurnalistický server, a ten, kdo to stáhl je novinář.
Všiml jsem si, že když v Poslanecké sněmovně omezili volný pohyb novinářů před jednacím sálem, byl z toho ze strany novinářů okamžitě veliký křik, že je omezena samá podstata demokracie a svoboda slova. A pak najednou cenzurují sami novináři. To jsou mi věci…
Ať klidně cenzor napíše oslavný PR článek na firmu HUDY, ať jí 2× zvětší inzerát, to je mi v podstatě jedno.
Ale takovéto zásahy do fóra ať nedělají. Nebo ať z jeho názvu odstraní slovo „Diskusní“.
I.
P.S. Jinak patřím k pravidelným zákazníkům firmy Hudy, mám věrnostní kartu a nikdy jsem nebyl nespokojený. Kvůli tomuto tam zřejmě chodit nepřestanu, ale svůj obrázek jsem si udělal.
30.11.2010 16:13:09 #14
Ahoj ještě, přidám několik důvodů, proč jsem to stáhl (nebylo to na výzvu Hudy, nýbrž má iniciativa motivovaná znalostí reklamační dokumentace). Proč si myslím, že Patův příspěvek nebyl „diskuzní“, ale jeho účelem bylo škodit?
1 – stejný příspěvek publikoval na mnoha dalších diskuzních fórech (a často vulgárně formulovaný).
2 – Příspěvek už v titulu vybízí „nekupujte boty…“ – z toho necítím snahu o debatu s jakýmsi konstruktivním vyústěním, ale o obchodní ovlivnění diskutujících.
3 – Jestli je relevantní stahovat z diskuze reklamu, pak je relevantní stahovat pomluvy (antireklamu)
4 – dokumentace od Hudy je pro mě dostatečně výmluvná.
Jako moderátor fóra soudím, že je jeho účelem vybízet k diskuzím, které mají plodit hodnoty. Ne k diskuzím, které mají škodit. Lze to možná chápat i jako jistý druh presumpce neviny.
A nakonec, kdybychom chtěli krýt našeho partnera, stáhli bychom příspěvek okamžitě. Cca měsíc tam visel bez reakce.
Díky všem za pochopení, Petr
30.11.2010 16:56:39 #15
>> #14, Petr Socha – SNOW, 30. 11. 2010 16:13:09
>> #13, CzechSkier, 30. 11. 2010 09:55:17
Řekl bych, že stanovisko Petra – presumpce neviny je velmi rozumné… – vždycky je lepší neškodit než škodit a to i stažením příspěvku.
30.11.2010 18:43:01 #17
>> #16, Pavlos, 30. 11. 2010 18:10:27
Dobrej odkaz – Pat svoji vulgární vizitku rozesílal opravdu pilně …
30.11.2010 18:51:18 #18
>> #17, HOnza, 30. 11. 2010 18:43:01
To je sice pravda, ale současně je vidět že není sám, kdo je překvapený subjektivně malou životností těhle lyžáků – podobné fotky jako někde dával Pat jsou i na US fóru TGR…
30.11.2010 18:58:50 #19
>> #14, Petr Socha – SNOW, 30. 11. 2010 16:13:09
Myslim ze si presne vysvetlil ako to funguje:
Neskodit predajcovy je moralnejsie ako varovat potencionalnich kupujucich.
Ale skodit kupujucim tym, ze nebudu varovani a kupia si drahe lyziarky na pol sezony, to uz nikomu nevadi.
30.11.2010 19:13:51 #20
Trošku jsem si pročetl ty příspěvky na různých fórech a spolu
s Patem tam nadává na tyto boty vždy nějaký Qwak
Stejně to muselo dát práci naspamovat tolik diskusí na netu pod nickem
Pat a Qwak
>> #18, HonzA_, 30. 11. 2010 18:51:18 V té recenzi recenzent přímo píše, že je používal i pro lezení/výšlapy/etc. a tomu odpovídá i poškození špičky. Navíc v nich našlapal/najezdil víc jak 500 mil = 800 kilometrů (z toho víc jak 175 mil mimo sníh) a to je IMHO docela záhul.
Jinak bych už za tímto vláknem udělal tlustou čáru a víc bych to neřešil.
___________________________________________
30.11.2010 19:30:41 #21
>> #20, Pavlos, 30. 11. 2010 19:13:51
Pavlosi, čti pozorněji. Psal jsem o fotce na TGR (Teton Gravity Research) a ne o recenzi na Wildsnow.
30.11.2010 19:36:50 #22
>> #20, Pavlos, 30. 11. 2010 19:13:51
„Jinak bych už za tímto vláknem udělal tlustou čáru a víc bych to neřešil.“
Tak ji udělej a už to neřeš.
Nicméně já se přikláním k názoru CzechSkiera:
>> #13, CzechSkier, 30. 11. 2010 09:55:17
Podle mně by bylo vhodnější, kdyby HUDY zareagoval, pokud má tedy čím, a nebo mlčel. Klidně ať je k tomu redakce i vyzve.
Podobný nedávný případ byly Lusti – Milan Luštinec zareagoval na kritiku a sporné věci vysvětlil.
30.11.2010 19:44:27 #23
>> #16, Pavlos, 30. 11. 2010 18:10:27
Tak to je slušnej hardcore! Pavlosi, dík žes nám to sem na stříbrném podnose dal až pod nos!
>> #20, Pavlos, 30. 11. 2010 19:13:51
Já bych se rád dozvěděl výsledek soudního sporu Pat vs. Hudy.
30.11.2010 19:53:06 #24
>> #16, Pavlos, 30. 11. 2010 18:10:27
Díky, přečetl jsem si to. Pokud byl smazaný příspěvek stejný, jako je jinde, kromě vulgárních výrazů na něm nevidím nic závadného. Někdo prostě sděluje svoji osobní špatnou zkušenost. Schválně jsem si zadal pár výrazů do vyhledávání na tomto fóru a našel řadu obdobných příspěvků, jako třeba že „Rozhodně ale nedoporučuji ten Harfasport, to jsou z mého pohledu diletanti, ", nebo "V takovýdle cenový relaci budeš u velkých výrobců jen těžko hledat něco kvalitního“ atd. Zároveň jsem našel i řadu pozitivních doporučení konkrétních značek nebo obchodů. Nevidím na tom nic špatného, spíše naopak bych to zejména ve vláknech týkajících se vybavení očekával. I.
30.11.2010 21:37:44 #25
>> #24, CzechSkier, 30. 11. 2010 19:53:06
V tomto souhlasím s Ivanem. Doporučeních či naopak nedoporučeních je tady hodně a je na uživateli, zda-li radu využije nebo ne. Vzpomínám na loňské vlákno s jedním eshopem, které se taky nesmazalo. Zřejmě dost neinzeroval na Snow a věci v něm byly dost hustý.
>> #19, pat, 30. 11. 2010 18:58:50
Múžeš sem dát tvou podobnou recenzi s botama včetně fotek jako v odkazu Pavloše. Je jisté, že boty by měly vydržet hodně chození (jsou na to přeci stavěné). V recenci jsou hodně husté fotky a určitě to uživatel zvládl za méně než dva roky. Na druhou stranu také píše, že na jízdu jsou super a přiznává, že hodně používal. Když příště budeš ve svých vyjádřeních více pragmatický a méně vulgární, tak tvůj názor bude přijímám lépe i u těch, kteří budou na tvé straně.
30.11.2010 22:25:47 #26
>> #25, TomáS, 30. 11. 2010 21:37:44 Z té jedné fotky je zřejmé,že problémem je zderfomovaná špice skeletu v místě s vázáním. Jde jen o to, zda je to běžným opotřebením při výstupu o skály, materiálovou závadou skeletu, nevhodným vázáním či chybnou montáží. Opotřebení dle mě je normál u freeridových bot,které jsou určeny i k výstupu přes skály.Dal bych to na státní zkušebnu pro skelety (asi Zlín)k posouzení. Určitě lepší řešení fakty než nadávat na prodejce. Ale třeba i ten poslední bezdomovec má nárok na reklamační práva. Měl sem obdobný případ. Regionální prodejce napíše strohou větu „závada byla způsobena užíváním. Záruka se teda na věc nevztahuje. A tečka bez vysvětlení“. Lepší je třeba věc poslat do Prahy na specializované !! reklamační oddělení s odborným vyjádřením. Tam to zafungovalo,že až po doručení posouzení vyměnili část věci.Záruka jak mě sdělil EU dovozce BD platí 1 rok, co je delší jde na triko prodejci v ČR a to je kámen úrazu. Abych nemlátil prázdnou slámu. V Rakousku sem zakoupil novinku lyžáků za 12 tis. Po 5 dnech dovolené se vytrhlo celé zadní upínaní z plastu. Známí se smáli ,že se s Čechem nebudou bavit ani se nedorozumíme. Majitel menšího obchodu závadu podrobně prohlédl. Na místě vysázel částku zpět s tím,že jsem jeho vážený klient a na posouzení dovozce jsem vůbec nečekal. Tímto vzdávám holt rakouskému obchodu Pintar Intersport v Murau u Kreischbergu. Třeba si prodejci vezmou příklad,jak se komunikuje se zákazníkem.
01.12.2010 15:48:36 #28
Ahoj ještě, jsem si vědom, že forma (smazání příspěvku) nebyla ideální a může se zdát podezřelá, došlo k tomu malinko omylem. Příště se polepšíme. Jako tečku za tímto vláknem bych uvedl fotku bot z reklamačního protoklu zde. Ať si každý udělá obrázek sám. Díky a mějte se. Petr
02.12.2010 10:52:02 #29
>> #28, Petr Socha – SNOW, 01. 12. 2010 15:48:36 Dakujem za foto. Jedina chybicka je ze ANI JEDNA z fotografii NEUKAZUJE dovody reklamacie! (zrejme v ramci tu uz viac nasobne deklarovanej objektivity nazoru)
- Olamane Spicku a Patu lyziarok od viazania.
- rozlamana podlozku medzi papucou a skeletom z ktorej sa prve kusy (distancne nozicky) zacali ulamovat po tyzdni jazdenia.
Takze vyrobok (napriek tomu ako je uvadzany na trh) rozhodne nie je vhodny na FR jazdenie a na pouzivanie mimo gauc!
Lange a Garmont lyziarky, ktore som pouzival viac ako 5 rokov vypadaju podobne ako Black Diamond Factor po 1/2 sezone.
A uz zo mna prestan robit debila, ktory ma prve lyziarky v zivote a reklamuje kazdy skrabanec!
02.12.2010 16:46:33 #30
>> #28, Petr Socha – SNOW, 01. 12. 2010 15:48:36
Povodne som sa do danej diskusie nechcela zapojit, ale neda mi povedat svoj komentar.
- fotografie su naozaj pekne „umelecky“ stvarnene,aby pozorovatel usudil, ze sa s lyziarkami naozaj zle zachadzalo. Bolo by fer a od teba Peter by som ocakavala, ze uverejnis komplet fotky, t.z. hlavne z reklamovanych casti (kedze o tom tato diskusia je)
- chapem, ze obchod je obchod a tak predsa len je potreba hajit vazeneho inzerenta a sponzora. Vsak ano…
- prispevok „nekupujte lyziarky black diamond“ nemusel byt az tak vulgarny. Zrejme by stacilo uviest len fakta. No ale ktovie, mozno by sme neurobili takuto krasne dlhu diskusiu
- reklamovane lyziarky som videla „na živo“ a som rada, ze mi ostatni sme upozornovani na taketo „drahe nepodarky“. Par krat mi to zachranilo penazenku.
Zaver? Urcite dobre zvazim, ci sa v buducnosti podelim ci uz o tie zle alebo dobre spotrebitelske skusenosti. Prinieslo by mi to mozno len ten fakt, ze mi mozno aj ty Peter budes tvrdit, ze klamem..... ale bohvie…
Sloboda slova a faktu pre nas obycajnych spotrebitelov.
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.