Blizzard WRC (strana: 5)
26.02.2018 20:55:30 #121
>> #118, ˘Ö˘Krab, 26. 02. 2018 20:37:21
Marker EPS má 15–30. A kto pozná tieto staršie Markery vie, že ľúbia vypínať skôr. Takže v rýchlosti a na tvrdom nie je tento rozsah overkill. Vo WC ich bežne jazdili slalomári.
26.02.2018 21:13:45 #122
>> #120, PavelC, 26. 02. 2018 20:44:29
Floch je ideál na testovanie. Okrem prejazdu cesty, lebo tá je v rýchlosti tiež super zážitok.
My sme maličké stredisko a preto musíme ísť cestou „instantných zážitkov“ od konečnej sedačky do cieľa sa za ideálnych podmienok možeš nakrásne zamordovať minimálne 3×. A po zhliadnutí pôvodných plánov na rozšírenie strediska sa mi to páčilo ešte viac. Poctivá čierna padajúca,bez jediného oddychového miesta do doliny. Regulérny slalom mužov.
26.02.2018 22:52:10 #123
>> #98, MS001, 25. 02. 2018 18:25:04
Je to skvělá lyže.Mám více párů s různou tvrdostí ( a různým stupněm opotřebení). Vybírám dle pisty, místa a nálady.Bez WC Piston Plate je sotva poloviční. Rozdíl v délce 1 cm ? Neřeším, není to vůbec podstatné. Mám délky od 183 do 195 cm (nikdy jsem je nepřeměřoval) a jediné co poznám je rozdílný radius a tvrdost.Pominu WC stock páry které jsou výrazně rychlejší.
27.02.2018 10:30:36 #124
>> #123, m3, 26. 02. 2018 22:52:10
Dík za info. Tiež mi napadla kombinácia s WC Piston ako prvá (jediná) alternatíva. Skúsim sa informovať u Lusti, či by bolo možné objednať si jeden pár 186/24 v prevedení SOFT a koľko by taká úprava stála. Rôzne tvrdosti lyže si riešil s výrobcom individuálne alebo mali v Lusti v minulosti takú možnosť štandardne?
27.02.2018 10:59:47 #125
>> #124, MS001, 27. 02. 2018 10:30:36
Teď nebo tak za měsíc by mohli mít relativně volněji, zkus napsat
přímo panu Luštincovi.
Myslím, že očekávané možnosti jsou následující, řazeno podle
odhadované technologické náročnosti zásahu:
a) pošle Tě do háje, na experiment pro nezávodníka nebude mít kapacity
b) nabídne změnu v pořadí vrstev, počtu nebo kvalitě prepregů, příp.
vynechání jednoho titanalu
c) zváží alternativu jiného jádra
Titanaly chodí už naformátované pro konkrétní geometrii, takže tenčích
se asi nedočkáš. I když … podívej se na juniorskou SG lyži
185/24 103–65–88, poptej se na ni, to by mohla být Tvá vysněná lyže,
popř. upravovat tu.
27.02.2018 15:28:05 #126
>> #125, ˘Ö˘Krab, 27. 02. 2018 10:59:47
Pri skratke „SG" sa mi roztriasli od strachu kolená, ostatné parametre tých lyží sa mi ale pozdávajú. Pokúsim sa o nich získať nejaké info od výrobcu. V každom prípade dík za zaujímavý tip.
27.02.2018 20:26:31 #127
>> #124, MS001, 27. 02. 2018 10:30:36
Reagoval jsem na tvůj post ohledně odkazu na Voelkl od Kraba.
Sbírku Voelklu mám převážně od DSV a měl jsem možnost výběru délek i tvrdostí.Jako bonus jsem získal 2 páry z WC.
alebo mali v Lusti v minulosti takú možnosť štandardne?
Lušťovky mě neoslovily a popravdě to už ani znovu zkoušet nehodlám, takže nevím.
27.02.2018 20:45:12 #128
>> #122, TNS, 26. 02. 2018 21:13:45
Souhlasím, ta přejezdová cesta je vážně adrenalin, nejen sněžné
skútry se tam občas prohánějí, minule jsem tam narazil i na Rolbu! Tak je
lepší před ski apres řádně brzdit. Jj na testování lyží i ladění
techniky je přímo ideální. Škoda, že plány zatím nikdo nerealizoval,
zase na druhou stranu, by tam pak bylo asi hodně narváno .
27.02.2018 23:35:01 #129
>> #127, m3, 27. 02. 2018 20:26:31
Á jasné, malé nedorozumenie, nevadí. Čo sa týka Volklov, tak sa plne stotožňujem, teda aspoň čo sa môjho konkrétneho modelu týka (183/23). Škoda len, že môj pár nie je osadený WC Pistonon. Viem si živo predstaviť, že s tou doskou by to bolo ešte lepšie povozenie.
02.03.2018 18:57:06 #130
Kluci ,Krabe ,Harry dnes ráno na Kopřifně fajn pevno ,ikdyž jsem si
myslel že to pojede rychleji(Werča) .Co chci říct já jsem se po hodině
nudil nejen že ten profil je fakt až moc „placka“ (Karlof je
sportovnější/kompaktnější)a připadal jsem si jak na SL – skoro jsem
se ukličkoval .S Werčou a Brahmou jsme fakt kámoši. Fakt silně do budoucna
uvažuji o https://www.blizzardski.cz/…-lyze-17-18/ ve
188 ?
a
02.03.2018 19:01:05 #131
>> #130, adam 1, 02. 03. 2018 18:57:06
Jak je libo, vašnosto. Jen osobně si myslím, že je dobré zvážit, zdali tento R nebo menší, případně (aby ses nenudil) zkusit nějakou chlapskou/masters lyži podobných parametrů (podle staré normy R>21). Hlasuji pro masters.
02.03.2018 19:07:09 #132
>> #131, ˘Ö˘Krab, 02. 03. 2018 19:01:05
Ok ,Krabe hoď mi tu prosím nějaké odkazy dík. Možná mí jen po dnešku
trošku narostla křídla sg,dh,vaťák,skočky
to smrdí… a
02.03.2018 19:17:58 #133
>> #132, adam 1, 02. 03. 2018 19:07:09
Tak nad tím přemýšlím, ten rozdíl asi nebude nijak zásadní. Jen je
zbytečné vysolit za lyže na občasné svezení tolik peněz. Už jsem
nedávno dával Völkl – mají tam holčičí
i klučičí variantu, za pár peněz , stačí jen doplnit desku
a vázání, klidně starší. Nebo koupit na svazovém bazaru nebo i tady,
není to dávno, co tu někdo ze Slovenska prodával zánovní holčičí
Dynastary za cca 7.500 Kč.
Nebo napiš marianovi.chlebikovi.
02.03.2018 19:28:40 #134
>> #133, ˘Ö˘Krab, 02. 03. 2018 19:17:58
To jo určitě něco z bazaru /výprodej .Zkusím ještě něco natočit na
Werče a postavit si bábovičky ,pocitově zatím fajn a hodně mi pomáhá to píchání (hulkama)a
na rychlost jsem si už taky zvykl .
02.03.2018 21:37:50 #135
>> #130, adam 1, 02. 03. 2018 18:57:06
Mám podobnou zkušenost, že si na Kopřivné s dlouhými lyžemi užívám až dolní polovinu sjezdovky (té původní). Jinak se můžeš taky rozbruslit (radí Krab). Co tě víc baví na našich sjezdovkách WRC nebo Brahma ?
02.03.2018 21:53:59 #136
>> #135, Vvladimir, 02. 03. 2018 21:37:50
Ráno beru Werču krásně drží /krásný zvuk/neuhne je přísnější ,ale určitě bych s ní vydržel celý den ,ale nemůžu protože Brahmě by to bylo líto – je hravější a projede vše ,na jaře určitě s Brahmou .Jinak dostala facelift -grifona (jen jsem přešrouboval )to původní chytlo vůle/forové. Brahmě to nyní fakt sekne a je více sexy .Pocitově bych bral nyní oboje ve 186 , bral jsem co bylo a i tak jsem rád že jsem do nich šel /nezapomenu:-D.
PS:Brahma je fakt kočka a lidi tě zastavují na svahu – hlavně
instruktorky
02.03.2018 21:56:47 #137
02.03.2018 22:11:01 #138
>> #136, adam 1, 02. 03. 2018 21:53:59
Jsem ti to říkal hned, když WRC, tak 186/R21 ročník 2016 nahoru s WC
deskou, je to celkem dost velký rozdíl, proti těm co máš, teď jsem měl
půjčené opět Rossi Hero Master 2018 185/R23 a myslím, že by to možná
byla do budoucna lyže přesně i pro tebe, jediný problém je cena. Jinak je
vážně, výborně odladěná, tam kde mé WRC s WC deskou už končí, tak
Hero Master teprve začíná . Jediný limit je pilot a nevím, zda na plné zvládnutí téhle
lyže, vůbec kdy budu mít techniku.
02.03.2018 22:18:08 #139
>> #138, PavelC, 02. 03. 2018 22:11:01
Já vím ,ale víš jak to je – musíš se „prolyžovat“ dík za typ
06.03.2018 17:31:42 #140
To je můj cíl https://www.youtube.com/watch?… Takové
"bábovičky " si chci postavit
06.03.2018 18:06:37 #141
>> #140, adam 1, 06. 03. 2018 17:31:42
Dokud se neobjevily (2:33–3:25) titulky obsahující „long radius turn“, tak to celkem šlo. Když zmizely, tak zase dobré. Zmíněnou část báboviček doporučuji vynechat.
Jestli budeš zkoušet boule, tak, ve vlastním zájmu, vynech pro začátek skoky na hřeben, minimálně, pokud by mělo být tvrdo. Považují se spíš za chybu, než umění (totéž bylo, nejspíš coby chyba z rychlosti, opakovaně i na videu JfB; taktéž na měkounkém sněhu, jinak by asi šel na hubu).
Že na lyžích je nápis FIS v podstatě nic neznamená, tedy znamená – jsou to nejkvalitnější lyže (z pohledu lyžování), které si může pořídit. V délce 178 jsou to juniorky, takže žádná vražda, R23 je pro jeho snožné oblouky troufám si říct ideální – vynikajícně smýkají a nikam netáhnou.
Nakonec nejpěknější mi přišla poslední část na R30, kdy si setsakra dával pozor, zpomalil a jel technicky asi nejlépe (byť ne nutně nejefektněji).
06.03.2018 19:47:04 #142
>> #141, ˘Ö˘Krab, 06. 03. 2018 18:06:37
Můžeš prosím tě specifikovat, co ti vadí na pasáži LRT?
06.03.2018 20:03:09 #143
>> #142, fischerbl, 06. 03. 2018 19:47:04
Všechno a nic. Pokud vám s Adamem na nich nic nevadí, tak je to úplně
v pořádku.
Moje představa o tom, co dovedou GS ve středním oblouku (kterýžto popisek
tam podle mě patří), pro který byly vypiplány, je úplně jiná, není
důvodu, na prázdné upravené sjezdovce, kazit jejich galapředstavení
snožným obloukem, srovnej si třeba Trnčata a tohohle týpka. Ale možná to
byl (opět) instruktorův záměr, kdo ví. Rád bych ho viděl takto jet na
tvrdém povrchu.
06.03.2018 20:09:49 #144
>> #143, ˘Ö˘Krab, 06. 03. 2018 20:03:09
Ptal jsem se na tvůj názor. Ta druhá polovina podle mě ujde. Až to
vypadá, že je to pro tebe nedostižný vzor.
06.03.2018 20:18:16 #145
>> #144, fischerbl, 06. 03. 2018 20:09:49
To je věc osobního názoru. Ptal ses, co mi vadí, odpověděl jsem. Kdo je nebo není mým nedostižným vzorem je úplně vedlejší.
V diskuzi pod videem Mike McKimson kulantně vyjádřil podobný názor: I am a bit surprised that you didn't open up your stance a bit more on the longer radius turns to allow for more vertical separation of the legs, although it might be the speed / conditions / terrain being a factor.
Jenže ze „svého“ oblouku toho jezdec už, podle mého, o moc víc (co se týká carvingu na GS) vyždímat nemůže, musel by přešaltovat na „závodní“ GS oblouk.
07.03.2018 08:28:57 #147
>> #142, fischerbl, 06. 03. 2018 19:47:04
>> #143, ˘Ö˘Krab, 06. 03. 2018 20:03:09
V této pasáži se přidávám k názoru Kraba a naprosto s ním souhlasím…
07.03.2018 08:50:52 #148
>> #147, MPS, 07. 03. 2018 08:28:57
Já nejsem takový teoretik, tak mě zajímalo konkrétně, co se nelíbí. Myslím, že 2. polovina té kritizované pasáže s LRT by pro leckoho (vč. mě) mohla být dobrým vzorem. Každý nemá ambice jezdit jako pohybově nadané děti školené na budoucí vítěze WC.
07.03.2018 13:21:35 #149
>> #148, fischerbl, 07. 03. 2018 08:50:52
No ani já nejsem moc teoretik, ale jet toto třeba za použití časování vertikálního pohybu pro smýkaný oblouk mi nepřijde optimální… na měkku ještě budiž ale na tvrdu určitě ne. To tak nějak ve zkratce…
07.03.2018 20:21:24 #150
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.