Co jsem potkal na kopci ... (strana: 2)
10.02.2021 20:43:59 #31
Jeden jediný důvod, proč by si měl někdo jít koupit lyže egoe?
10.02.2021 20:55:45 #32
>> #31, martin.bergi, 10. 02. 2021 20:43:59
Neví co s prachama, je to maniak do lyží, je naivní a někdo mu dobře poradil, ..... ? třeba
11.02.2021 02:17:47 #34
>> #32, johnycek, 10. 02. 2021 20:55:45
já vždy nějak nerozumím na co ty lidi nachytávají. Mě tohle postavit před ksicht, tak první otázka bude znít „proč bych si to měl koupit?“ Když si rozkliknu stránku, tak už na mě nepůsobí dobře, že někdo dělá lyže, křeslo a stolní lampičku. Napadá mě něco o pejskovi a kočičce a vaření. Jediný co mě k tomuhle výrobku napadá je slovo POZÉR. Asi cílovka.
11.02.2021 10:01:26 #35
>> #34, martin.bergi, 11. 02. 2021 02:17:47
Hele spoustu věcí pochopíš až budeš dospělej......:-D
18.02.2021 11:47:26 #37
>> #10, oblouk, 24. 02. 2018 15:31:33
Obchodník potřebuje prodávat. A prodává to, o co je zájem. Běžný zákazník chce sportovat levně, pohodlně a pokud možno bez velké námahy. Tomu odpovídá nabídka sportovních řetězců. V Decathlonu se ovšem dá občas narazit na (zpravidla) brigádníka, který je výkonnostní sportovec a tomu co prodává opravdu rozumí. A občas se tam narazí na zboží, které je rebrandovaným výrobkem „prémiové“ značky za peníze, kde se neplatí hodnota té značky.
19.02.2021 08:50:04 #38
>> #36, Jendajede, 11. 02. 2021 10:39:00
Zdravím Subaristu Díky za tip
19.02.2021 11:47:41 #40
>> #38,
M.art.in, 19. 02. 2021 08:50:04 >> #39,
Jendajede, 19. 02. 2021 11:12:29
a panečku , tady se zadělává na novou bitvu
ležatý boxer versus TDI
Myslím, že to EU celé podělala.
A že ten Forest s baterkama je cesta vedla . Vyšší váha . A zdechlá
atmosféra k tomu
Škoda. Ale na rovinu přiznávám, že jsem se s tím ještě nesvezl
19.02.2021 12:26:05 #41
>> #40, PetrAT, 19. 02. 2021 11:47:41
Myslím, že to EU celé podělala.
Oni to už majú nejako v defaultnom nastavení „vše podělat“, nielen autá. Armáda byrokratov, politikov(a teraz už aj strážcov správnych názorov – kedysi sa to označovalo ako politruci) a na ich cecok prisatých aktivistov a lobistov. Teraz začali viac rýpať straaašne do číňanov s ich tábormi pre menšiny, akože záchrancovia demokracie a mravokárcovia.
Ale taký detail, že podpísali dohodu s nimi za stovky miliárd ojro, pričom kto sa na to bližšie pozrie, tak väčší profit má z toho len tá Orwellova „Východoázia“. Čo len upevňuje ich moc, aj s tábormi-netábormi a v konečnom dôsledku ešte viac ukrajuje z teraz už malého mocenského náskoku Západu – ale dobre nám tak, keď zhýčkaní blbosťami nevidíme ďalej od svojho nosa…
19.02.2021 14:05:36 #42
>> #40, PetrAT, 19. 02. 2021 11:47:41 Nesouhlasím Prvni Forester 2009 diesel mi zdechnul klasika motor, tam byla výrobní vada, predurceni ležaci. Ale tím že sem s ním jezdíval delší trasy vydržel ještě slušných 200 tkm. Mezi tím XV a teď od října novej Forester. Prostě je to trend a oni mají ty bezpečnostní systémy s CVT a ta funguje skvěle ani padla nepoužívám. Není úplná počáteční dynamika, zrychlení, ale při sportovním režimu to vystřelí. Projel sem toho fakt moc a ty jízdní atributy sou pro mě pořád někde jinde. Na to jak je to vysoký neskutecny vlastnosti, i nedávný losi testy ho vystřelily nad bezny sedany. Ale je to jen auto:-) Ale sem rád že to tak vidí jen pár lidí a nemá ho kazdej druhej sakra to je stránka o lyžování já to tady mrvím
19.02.2021 15:54:12 #43
>> #42, Jendajede, 19. 02. 2021 14:05:36
No vidíš mě zrovna variátor přijde jako ta nejhorší převodovka co de v autě použít.....:-D
19.02.2021 16:27:04 #44
>> #43, MPS, 19. 02. 2021 15:54:12
Taky sem to tak měl s bal se toho. Ale konkrétně u Subaru je povedená a příjemné vyladena, u XV i teď u Forestera. Na zvuk si člověk navykne.
19.02.2021 16:32:12 #45
>> #42, Jendajede, 19. 02. 2021 14:05:36
Jak seš na tom se spotřebou ?
Máme doma Forest SJ (2.0 atmo ) . Proto jsem tak skeptický k baterkovému
Foresteru (nejel jsem s ním)
Obě auta dělají 0–100kmh za 12s , proto ta zmíňka že to je vydechlé
auto
Navíc Forester na baterku ujede cca 1,5 km .
Prostě jen finta jak oblafnout test na emise. A doplatí na to zákazník.
I tou zvednutou cenou
Tak ať to jezdí , bo SKáčko na cestě zatím není vidět
19.02.2021 18:18:09 #46
>> #45, PetrAT, 19. 02. 2021 16:32:12
Ano, ta baterka je tam opravdu zbytecna, taky bych tam místo ní měl radši místo na rezervu, ale jak už psali kluci výš, je to realita a diktát EU. Ale o co je těžší tak o to zas prida ke 150 konikum , přidá se a celkově myslim těch 167 k. Dostatečný, ještě jsem neměl situaci kdy by mě to omezilo, a ze závodění už jsem vyrostl. Ale zkoušel jsem několikrát a je to lehce pod 11s z 0 na 100 než udávají. Není to zavratnej údaj na papíře, ale se sportovním režimem nemám obavy ani při předjíždění do kopce. Spotřebu mám po 13 000 km v rozmezí 8,5 až 9 litrů, to má i starší model bez baterky:-) tam je vidět ta nesmyslnost. Ale interiér je u nových modelů konečně po letech konkurenceschopnej. I když pro ten si my subaristi tyhle káry nekupujeme
19.02.2021 18:56:41 #47
>> #46, Jendajede, 19. 02. 2021 18:18:09
Spotřeba klesne. Nám to jezdí kombinovanou 7,8. A to je auto celý rok
na zimních , protože najedeme 10tkm za rok (najeto 30tkm)
Mě přijde aktuálně z jejich nabídky v EU zajímavý Outback . Kupovali
jsme ho do firmy . Spotřeba pod 8. Jediné co mě trošku překvapilo , tak ve
středové poloze už neměl volant odezvu. Údajně daň za asistent
eyesight .
19.02.2021 18:58:33 #48
>> #43, MPS, 19. 02. 2021 15:54:12
Tak to CVT v Subaru je skutečně snesitelné
Ale za mě manuál a parkovačka klasický klacek , žádné elektronické
srágory
19.02.2021 19:14:17 #49
>> #47, PetrAT, 19. 02. 2021 18:56:41
Na toho posledního limitovanyho Outbacka sem taky pokukoval , ale nedokázali mi na něj udělat takovou cenu. Sem zedavej na nového co má přijít do Evropy na jaře. I v testech pisou často skeptici o Subarackym CVT jako o nejpovedenejsim z těchto převodovek.
19.02.2021 19:44:51 #50
>> #49, Jendajede, 19. 02. 2021 19:14:17
Outback jsme kupovali za 774. tkč bez DPH . Výbava Executive, ta nejvyšší
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.