Volkl Racetiger SC vs Atomic Redster X9 WB
06.11.2020 16:37:32 #1
Možná někomu pomůže tato minirecenze:
Volkl Racetiger SC 165 (165 cm, Radius 13,0m, rozměry 123/70/103, žlutočerná barva),
Atomic Redster X9 WB (160 cm, radius 13,0m, model AA0027698 g1, 123/75/107, 2019/20 – šedozelená barva)
Jako lyžař nejsem začátečník, ale rozhodně nejsem žádný expert, s upravenou černou sjezdovkou nemám problém, černým s nevyhýbám pokud nemají není nějak extrémní sklon, těžký sníh nebo velké muldy. Nejvíc zábavy nacházím obvykle na červených nebo mírnějších černých. Na modrých se občas nudím. Nehledám rychlost, chci ze bavit a užít si upravenou sjezdovku, nejedu si dát do těla, ale užít si pocit, že se vznáším.
Výška 180, hmotnost 85 kg, kancelářská krysa, co se moc nehýbe, lyže nevlastním, některé roky ani nelyžuji. Letos jsem lyžovat byl už podruhé, takže jsem nečekal žádný problém, co se týče mých schopností ovládat lyže. V půjčovně mi většinou doporučí/dají lyže délky 165–168 cm, půjčuji si lyže střední třídy.
V půjčovně jsem tentokrát ve střední třídě lyží dostal Volkl Racetiger SC délky 165 cm (pro identifikaci modelového roku dodávám, že barva byla žluto-černá). Z recenzí na snow.cz jsem se dočetl, že lyže má ráda spíš krátký oblouk a upravený svah, je velmi klidná a vhodná pro středně výkonného lyžaře, led není problém.
Lyže Racetiger SC je opravdu až extrémně klidná a tlumení vibrací je téměř dokonalé, Když člověk nasadil technicky správně oblouk, tak to opravdu zatáčelo jako o život. Ale to je asi tak vše hezké, co o těchto lyžích mohu napsat, protože celkově je moje zkušenost vysloveně negativní a to až tak negativní, že jsem se rozhodl napsat tuto minirecenzi: