Rozcvička, anebo denní rutina? [článek] - Diskuzní fórum o lyžování - SNOW.CZ
Domů Diskuze Články Rozcvička, anebo denní rutina? [článek]

Rozcvička, anebo denní rutina? [článek]

05.10.2021 19:31:37 #1 

Příspěvků: 3236

IIIvan muž

Vítejte při čtení první části letošního seriálu o cvičení, který volně navazuje na ty předešlé. Náplní několika úvodních dílů budou cvičení, která se dají používat jako součást rozcvičky před jakýmkoli sportovním tréninkem i v rámci nenáročného každodenního cvičení „pro zdraví“.
Odkaz na článek

05.10.2021 22:29:26 #2 

Příspěvků: 1092

Thomas muž

>> #1, IIIvan, 05. 10. 2021 19:31:37

K tomu závěru : Tak mě napadlo coby lenivějšího staršího 50+ tělocviku vyhýbáme se :-D, ano vykašlat se dělat neúčinné sporty, a snažit spíše přiblížit se přirozenému pohybu, přirozeně fyziologicky, zcela bez vlastního uvědomování se ,se přizpůsobit svalami a klouby nerovnoměrnému nečitelnému terénu. Je jedno jestli máte 60 nebo110 kg. Tzn.že je třeba hledat balanc na nohách jako vícehodinový no name tréning přirozeně. Ideálně mě napadá, že například to těžký, že nevidíte na nohy, balanc je ovlivněn navíc vnější silou proudu, každý krok je ideálně jen reakcí na na extra kluzký balvanitý podklad. Jeden můj tip je brodit se při rybaření muškařením v hlubokých balvanitých pstruhových proudech,kde nevidíte pod sebe na který balvan šlápněte a když vás nerozhodí ten první,tak ten druhý nebo třetí nebo pětistý toho dne při kroku do silného proudu ,určitě. Reakce mohou se časem zlepší. A s tím i naučit se časem odezírat AUTOMATICKY rovnovážnou reakcí co se bude hodit při ski ,z toho, co jsem schopen z tvrdých ski skeletů vyčíst, co je pode mnou a co nevidím a jak zatlačit a odlehčit;-) Může se hodit v těžším lyžování v korytech a muldách,freeridu ,kdy je velice snadné rozhození rovnováhy,a může se hodit nakonec i v té upravené pistě . Variantou může být i rychlá chůze se strmém lesním porostu apod. Ta nej posilovna není ta od Šifrinové, ale ta vaše, začínající za vašimi dveřmi.Skol:-D

Dynamika pohybu se přizpůsobí vizi

06.10.2021 06:28:51 #3 

Příspěvků: 3236

IIIvan muž

>> #2, Thomas, 05. 10. 2021 22:29:26

  • Tak mě napadlo coby lenivějšího staršího 50+ tělocviku vyhýbáme se :-D, ano vykašlat se dělat neúčinné sporty, a snažit spíše přiblížit se přirozenému pohybu, přirozeně fyziologicky, zcela bez vlastního uvědomování se ,se přizpůsobit svalami a klouby nerovnoměrnému nečitelnému terénu. Je jedno jestli máte 60 nebo110 kg. Tzn.že je třeba hledat balanc na nohách jako vícehodinový no name tréning přirozeně. Ideálně mě napadá, že například to těžký, že nevidíte na nohy, balanc je ovlivněn navíc vnější silou proudu, každý krok je ideálně jen reakcí na na extra kluzký balvanitý podklad. Jeden můj tip je brodit se při rybaření muškařením v hlubokých balvanitých pstruhových proudech,kde nevidíte pod sebe na který balvan šlápněte a když vás nerozhodí ten první,tak ten druhý nebo třetí nebo pětistý toho dne při kroku do silného proudu ,určitě. Reakce mohou se časem zlepší. A s tím i naučit se časem odezírat AUTOMATICKY rovnovážnou reakcí co se bude hodit při ski ,z toho, co jsem schopen z tvrdých ski skeletů vyčíst, co je pode mnou a co nevidím a jak zatlačit a odlehčit;-) Může se hodit v těžším lyžování v korytech a muldách,freeridu ,kdy je velice snadné rozhození rovnováhy,a může se hodit nakonec i v té upravené pistě . Variantou může být i rychlá chůze se strmém lesním porostu apod. Ta nej posilovna není ta od Šifrinové, ale ta vaše, začínající za vašimi dveřmi*

Dobrá myšlienka, rovnováha atď. bude tiež jedným z motívov budúcich článkov(niekedy v decembri cca).

06.10.2021 09:15:31 #4 

Příspěvků: 5651

Harry žena

>> #2, Thomas, 05. 10. 2021 22:29:26

Co to zas rano nevymazes???

Takto musim len suhlasit. Vyborne postrehy Thome…

caute Harry

Teoria je, ked nic nefunguje,ale kazdy vie preco. Prax je, ked vsetko funguje,ale nikto nevie preco. Ja som spojil teoriu s praxou,nic nefunguje a nikto nevie preco.

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.

Komerční tipy