Půjčování permanentek (strana: 2)
07.02.2008 10:45:17 #31
(crocodil, ) To přirovnání se švédským stolem by samozřejmě bylo debilní, kdybyste všichni přišli naráz, ale když se vystřídáte, je to podobné jako s půjčováním průkazky, permice atd. (Ano, vlekař má fixní náklady skoro bez ohledu na počet lidí, ale to nic nemění na tom, že se rozhodl prodávat permice, jako kdyby měl místo kopce švédský stůl.) Já bych si sezónku možná taky půjčil, ale tvůj původní dotaz byl jiný – tj. jestli je to košer. Jakési morální úvahy o cenové politice vlekařů jsou jedna věc a riziko problému s půjčenou sezónkou druhá, reálná. P.S. Pokud vím, brání se půjčování sezónek i alpská střediska.
07.02.2008 11:14:15 #32
(Honza, ) Mám pár otázek:
– jaká je cena pernamentky úměrná ceně služeb, kdo a jak ji
stanoví?
– co je to kapacita areálu, kdo a jak ji stanoví?
– chce zákazník raději jezdit na hodně zaplněném kopci s frontami a
nebo chce být po mnohakilometrové cestě odmítnut s tím že už je
plno?
Jinak každopádně možnost vrácení poměrné částky z neprojeté
pernamentky a bodové karty platné celou sezónu by byly zajímavé služby
zákazníkům. V tom s tebou naprosto souhlasím.
07.02.2008 12:08:42 #33
- (Truhlík, ) Můžu se pouze porovnávat se svým zaměstnavatelem
- jaká je cena pernamentky úměrná ceně služeb, kdo a jak ji
stanoví? – 145 km sjezdovek/kapacita 68000 osob/hod./cena pernamentky
cca 1.100,–Kč , nespočet čistých toalet, odpočíváren, odpovídající
parkoviště. Takže teoreticky za 500,–Kč by jsi měl mít polovinu ?
- co je to kapacita areálu, kdo a jak ji stanoví – kdysi dávno se
používal nějaký koeficient, který zahrnoval šířku a délku sjezdovky +
nějaké metry na jednoho lyžaře. Ale to je již dávno, nevím jestli se to
teď ještě využívá.
- chce zákazník raději jezdit na hodně zaplněném kopci s frontami a
nebo chce být po mnohakilometrové cestě odmítnut s tím že už je
plno? – tato varianta ale existuje, akorát že je nikdo neodmítne, lidé si
koupí pernamentku a pak zjistí, že je plno, pokusí se jí prodat a
odjedou
Podle Tvých otázek soudím, že se pohybuješ v této oblasti, já taktéž .
07.02.2008 12:42:54 #34
(Honza, ) Chtěl jsem tím říct jen jednu věc – poptávka/nabídka.
Cena je odpovídající pokud se najde dostatek zákazníků ochotných zaplatit
ji za daných podmínek. Toť vše. Znamená to jednu věc – v ČR je stále
spousta lidí ochotných utrácet své peníze v lyžařských areálech za
daných cen a podmínek. Takže kde je ta motivace ke změně?
Pokud areálům začnou klesat zisky kvůli jejich cenové politice a
nabízeným službám, budou se muset snažit přijít s něčím novým.
Takže, když má někdo výhrady k určitému areálu, ať tam prostě
nejezdí, neutrácí své peníze a řekne o tom i dalším – prostě
hlasování nohama (nebo spíš lyžema). To je ten správný motor pro změnu.
A ne podvádět a jezdit na cizí nepřenosnou celosezóní permici s dobrým
pocitem u srdce „jak jsem ty haj.. obral“, protože si myslím že oni
obírejí mně. To už považuji za krádež.
25.02.2008 15:09:45 #35
(Tomáš, ) <quote> Sem tam prodám v poledne celodení permici a nebo ji od někoho koupím… </quote> Takže ty občas prodáváš celodenní permici s dobrým pocitem, žes ty hajzly ojebal, nebo že si ušetřil. A když někdo rodinnému příslušníkovi půjčí sezónní permici, tak ho odsoudíš a považuješ to za krádež? ROFL ROFL ROFL.
Pro přidání komentáře se musíte přihlásit nebo registrovat, pokud ještě registraci nemáte.